تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797016476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرایط و مزایای اجاره اسپیس فریم | آخرین اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: شرایط و مزایای اجاره اسپیس فریم
اجاره اسپیس فریم به دلیل ارزان و مقرون به صرفه بودن، در این روزها بسیار مورد استقبال غرفه داران نمایشگاهی قرار گرفته و به دلیل کم وزن بودن و حمل و نقل آسان این سازه های فضایی، امکان جابجایی و نصب سریع و آسان آنها در هر مکانی وجود دارد و همچنین قابل استفاده در هر شرایط آب و هوایی نیز می باشند.
قیمت اجاره اسپیس فریم نسبت به خرید آن بسیار ارزان تر است و معمولا افرادی که زمان زیادی ندارند و تنها برای چند روز نیازمند اسپیس هستند، اقدام به اجاره اسپیس فریم می کنند، چرا که اجاره اسپیس، تحویل و نصب آن در تهران و دیگر شهرهای کشور در مدت زمان بسیار کمی امکان پذیر می باشد و شرکت های معتبری وجود دارند که در زمینه تولید و ساخت و اجاره غرفه اسپیس فریم فعالیت می کنند و خدماتی از این قبیل را به مشتریان ارائه می دهند. اجاره اسپیس نمایشگاهی بهترین گزینه برای ساخت غرفه های نمایشگاهی موقت و همچنین کاهش هر چه بیشتر هزینه های جانبی به شمار می رود. به طور کلی قیمت های پایین اجاره اسپیس فریم باعث شده تا این سازه از محبوبیت بیشتری در مقایسه با سازه های دیگر مشابه در بین مشتریان برخوردار باشد و امروزه افراد زیادی برای ایجاد سالن های نمایشگاهی موقت و دائمی از اسپیس های نمایشگاهی اجاره ای استفاده می کنند و تنها هزینه ای که این روش برای فرد در بر دارد، اجاره اسپیس فریم است و هزینه سازه از مشتری دریافت نمی شود.  

اجاره اسپیس فریم مزایای اجاره اسپیس فریم یکی از مهمترین مزایای اجاره اسپیس فریم، اشغال نکردن فضای مشتری است چرا که سازه ها بعد از این که مدت زمان قرارداد اجاره اسپیس فریم به اتمام رسید، به طور تمام و کمال به مکان کارخانه و فروشنده بازگردانده می شوند. همانطور که گفته شد اجاره اسپیس فریم در زمان بسیار کوتاهی امکان پذیر است و مشتری در هر نقطه ای از ایران که باشد، می تواند درخواست اجاره اسپیس دهد، تنها کاری که کارفرما باید انجام دهد، تعیین متراژ مورد نظر و مکان نصب و اجرای سازه می باشد و بقیه کارها از قبیل حمل اسپیس ها، نصب و باز کردن آنها پس از اتمام کار بر عهده پیمانکار اسپیس فریم می باشد. اسپیس فریم ها در زمان ساخت به وسیله مواد مخصوص آبکاری می شوند و به همین دلیل این سازه های فضایی زیبا در هر مکانی و تحت هر شرایط و آب و هوایی بدون اینکه آسیبی به آنها وارد شود و یا مشکلی به وجود آید، قابل استفاده و نصب می باشند، از این رو امروزه در تمامی نقاط ایران، اسپیس فریم برای ایجاد فضاهای نمایشگاهی و غرفه مورد استفاده قرار می گیرد.  

اجاره اسپیس فریم توجه داشته باشید برای اجاره اسپیس فریم باید یک قرارداد پیمانکاری بین کارفرما و تولید کننده و یا اجاره دهنده اسپیس فریم منعقد شود و تمامی موارد از جمله قیمت اجاره اسپیس فریم باید در آن لحاظ شود، لازم به ذکر است اجاره اسپیس فریم با توجه به متراژ سازه محاسبه می شود و همانطور که گفته شد قیمت اسپیس فریم نسبت به دیگر سازه ها ارزان تر و به دنبال آن اجاره اسپیس فریم هم بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. اجاره اسپیس نمایشگاهی اسپیس فریم به دلیل شکل هندسی منظمی که دارد، بعد از نصب فضای بسیار زیبایی را ایجاد می کند و از آنجایی که جابجایی آن بسیار راحت است، می توان در هر مکانی از آن استفاده کرد و اجاره اسپیس نمایشگاهی روش بسیار خوبی برای تقسیم کردن فضای نمایشگاه به شمار می رود و نصب آن نیز بر عهده پیمانکار می باشد. معمولا روش مقرون به صرفه و ارزان جهت راه اندازی غرفه برای افرادی که در سال چندین بار در نمایشگاه های بین المللی شرکت می کنند، اجاره غرفه اسپیس فریم است تا بدینوسیله کارهای خود را در این غرفه ها به عرصه نمایش گذارند و ارائه دهند.  

اجاره اسپیس فریم قیمت اجاره اسپیس فریم  اجاره اسپیس فریمیکی از روش های بسیار ایده آل برای کاهش هزینه برای راه اندازی غرفه های نمایشگاهی است و به همین دلیل امروزه بسیاری از غرفه داران از این سازه های اجاره ای برای ساخت غرفه های خود در نمایشگاه های مختلف استفاده می کنند. قیمت اجاره اسپیس فریم بر اساس متر مربع تعیین می شود و المان هایی از قبیل مواد سازنده و مقاومت سازه، مساحت غرفه و ابعاد پروژه، تعداد شاخه های اسپیس و نحوه نصب آن و همچنین مدتی که سازه در اجاره است نیز در قیمت نهایی اجاره اسپیس تاثیرگذار است، ولی مهمترین فاکتوری که تاثیر مستقیم و بسزایی در تعیین قیمت نهایی اجاره اسپیس فریم دارد، جنس سازه و اسپیس می باشد. به طور کلی اسپیس فریم جزء سازه های گران قیمت است ولی اجاره اسپیس فریمبر خلاف خرید آن بسیار ارزان خواهد بود و همانطور که گفته شد، همین ارزان بودن یکی از مهمترین مزایای اجاره اسپیس فریم  می باشد و علاوه بر نمایشگاه می توان برای ایجاد فضای مناسب جهت انجام مسابقات ورزشی و یا انبار، این سازه ها را اجاره کرد. امروزه افراد به دنبال جنس با کیفیت و در عین حال ارزان و مقرون به صرفه هستند و برای این منظور باید با داشتن اطلاعات و آگاهی، بهترین شرکت ارائه دهنده اسپیس و خدمات قبل و بعد از اجاره اسپیس فریم را برای ایجاد غرفه های نمایشگاهی و یا استندهای تبلیغاتی انتخاب کرد. اجاره اسپیس فریم دست دوم از آنجایی که جنس سازه های فضایی به گونه ای است که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد، از آنها می توان برای چندین بار استفاده کرد و برای افرادی که قصد ایجاد غرفه با هزینه های بسیار پایین را دارند، امکان اجاره اسپیس دست دوم نیز وجود دارد و جالب است بدانید قیمت اجاره اسپیس فریم دست دو به طرز چشمگیری پایین تر از اجاره کردن اسپیس نو می باشد و به همین دلیل بسیاری از غرفه داران ترجیح می دهند که اسپیس های دست دوم را به جای نو اجاره کنند و مراکز بسیاری در زمینه تولید اسپیس وجود دارند که اسپیس های باکیفیت دست دوم را در ازای قیمت های بسیار ارزان و باور نکردنی به مشتری اجاره می دهند. اجاره اسپیس دست دوم به خصوص برای افرادی که کارشان به گونه ای است که باید به طور دائم برای ساخت غرفه از اسپیس استفاده کنند، روش کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی است و با کاهش هزینه اجاره اسپیس فریم، غرفه داران می توانند هزینه های بیشتری برای جنبه های دیگر بیزینس خود مانند تبلیغات صرف کنند.  

اجاره اسپیس فریم اجاره اسپیس فریم در انواع مختلف پارتیشن نمایشگاهی، سازه های منحنی و یا اسپیس فضای اشتراکی امکان پذیر است و فروشنده و تولید کننده اسپیس فریم بسته به نیاز مشتری خود نسبت به آماده سازی و اجاره اسپیس و همچنین نصب آن در مکان مورد نظر اقدام می کند. 



دوشنبه, 07 بهمن 1398 ساعت 09:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن