تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796759957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی بر ۵ بازی محبوب تلفن‌های همراه


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

نگاهی بر ۵ بازی محبوب تلفن‌های همراه "به قلم شهاب زارعی"
امروزه تلفن‌های هوشمند جزئی جدا نشدنی از زندگی ما هستند. این رایانه‌های کوچک ارتباط ما با دیگران ممکن می‌کنند، در مسیریابی به کمک‌مان می‌آیند و البته، موجبات سرگرمی‌ ما را فراهم می‌کنند. خصوصاً بازار بازی‌های تلفن‌های همراه طی سال‌های آخیر، به یکی از بزرگ‌ترین و سودآورترین تجارت‌های دنیا تبدیل شده و موجی از عناوین منحصربه‌فرد و سرگرم کننده را به ارمغان آورده است. در این مقاله، ۵ مورد از عناوین محبوب تلفن‌های همراه را در چندین سبک به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. تمام این بازی‌ها رایگان (F2P) هستند و می‌توانید به سادگی آن‌ها را بر روی دستگاه‌های Android و iOS خود دانلود و تجربه کنید.در ادامه با پردیس‌گیم همراه باشید و همچنین شما میتوانید جهت خرید جم بازی‌های موبایل را از طریق فروشگاه موجو جم شاپ خریداری نمایید.
«بازی‌های زیر به ترتیب خاصی مرتب نشده‌اند.» PUBG MOBILE اسم PUBG یا Player’s Unknown Battlegrounds نام آشنایی برای طرفداران سبک نوپای بتل رویال است. با انتشار اولین نسخه‌ی این بازی بر روی استیم، زمینه برای حضور عناوین بیشتری در این سبک را فراهم شد و بسیاری توانستند برای نخستین بار آن را تجربه کنند. با این حال، شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد که تلفن‌های همراه به یکی از محبوب‌ترین پلتفورم‌های موجود برای این سبک تبدیل شوند. PUBG MOBILE تجربه‌ی کامل بتل رویال را در اختیار کاربران تلفن‌های همراه می‌گذارد. تیم توسعه دهنده‌ی این بازی برای بهینه سازی رابط کاربری برای صفحات لمسی نوآوری‌های متعددی به خرج داده‌اند که استانداردی برای عناوین هم سبکش شده است. برای مثال، آیتم‌های مورد نیاز شما به صورت خودکار هایلایت می‌شوند تا بتوانید بدون نیاز به گشت و گذار در منوهای پیچیده، آن‌ها را جمع آوری کنید.  

چیزی که در PUBG به شما انگیزه‌ی پیشروی می‌دهد قابلیت شخصی‌سازی آواتار شما است. در ابتدای بازی می‌توانید طبق سلیقه‌ی خود، مواردی مانند چهره و مدل موی شخصیتتان را انتخاب کنید ولی او لباسی به تن نخواهد داشت. با کسب امتیاز و سکه‌ی بیشتر در نبردها قادر خواهید بود لباس و تجهیزات جدیدی برای او فراهم کرده، آواتار رویایی خود را ساخته و او را در نبردهای مرگبار رها کنید! این عنوان از نظر وسعت و توان گرافیکی، یکی از بهترین انتخاب‌های موجود برای تلفن‌های هوشمند است. خصوصاً بخش بتل رویال این بازی با ۴ نقشه‌ی وسیع و نبردهای ۱۰۰ نفره، تجربه‌ای خالص و کارآزموده را در اختیار طرفداران این سبک قرار می‌دهد. بدون شک حالت بتل رویال نقطه‌ی قوت نسخه‌ي تلفن‌های همراه PUBG است؛ با این وجود، حالت‌های کلاسیک‌تری مانند Dominion نیز برای علاقه‌مندان وجود دارند.  

Garena Free Fire: Kalahari Free Fire دیگر عنوان بتل رویالی است که به شما معرفی خواهیم کرد. از نظر گیم‌پلی، این بازی شباهت‌های زیادی با PUBG MOBILE دارد اما سعی داشته از نظر دسترسی با این عنوان رقابت کند. هنگام تجربه‌ی این بازی، اولین نکته‌ای که توجه شما را جلب می‌کند تعداد بازیکنان است. نبردهای این عنوان تنها میان ۵۰ بازیکن هستند و حدود ۱۰ دقیفه طول می‌کشند تا تجربه‌ی فشرده‌تری از بتل رویال را در اختیارتان قرار دهند. علاوه براین، سطح گرافیک متوسط این بازی به دستگاه‌های ضعیف‌تر هم اجازه‌ی اجرای راضی کننده‌ی آن را می‌دهد. این قالب فشرده و سبک برای بسیاری از کاربران تلفن‌های همراه قابل قبول‌تر است. موجوجم‌شاپ در زمینه خرید جم فری فایر بسیار موفق عمل کرده و رضایت بسیاری از مشتریان و بازیکنان این بازی را جلب کرده است. با بیش از هفت سال سابقه در زمینه خرید جم بازی‌های آنلاین، در نتیجه تسریع در زمان خرید و قیمت مناسب و ارزان‌تر از تمامی سایت‌های مشابه داشته است.  

شما در این بازی قادر نیستید ویژگی‌های فیزیکی شخصیت خود را تغییر دهید و تنها می‌توانید لباس‌های او را شخصی‌سازی کنید. در عوض در Free Fire، شخصیت‌ها نیز از مکانیک‌های بازی هستند؛ هر یک از آن‌ها توانایی‌های خاص خود را دارند و در شرایط خاصی مؤثرتر هستند. تعداد این شخصیت‌ها قابل توجه است، به طور که ۱۰ها شخصیت رنگارنگ وجود دارند که در ابتدا تنها به ۲ نفر از آن‌ها دسترسی دارید و بقیه توسط واحد پول بازی قابل خریداری هستند. این بازی مانند رقیبانش از حالت‌ّهای متعددی برخوردار است و برای افرادی که به دنبال عنوان سبک‌تری هستند بسیار مناسب است.

8 Ball Pool بیلیارد ورزش انعطاف پذیری است که سبک‌ها و قوانین مختلفی دارد. یادگیری قوانین هر یک از این سبک‌ها به سادگی امکان‌پذیر است ولی عمق تکنیکی بالای آن‌ها جای زیادی برای پیشرفت باقی می‌گذارند. شما در بازی 8 Ball Pool، می‌توانید این ورزش را در قالبی ساده، سبک و بهینه در تلفن‌های همراهتان تجربه کنید و مهارت‌های خود را در مقابل دیگر بازیکنان بسنجید. این عنوان رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد؛ بطوری که تنها لازم است هدف‌گیری کنید و شدت ضربه‌تان را تنظیم کنید. این مسئله باعث شده که زمان لازم برای یادگیری بازی کاهش یابد و به راحتی در هر مکانی قابل تجربه باشد.  

نکته‌ی جالب دیگر 8 Ball Pool، سیستم رقابتی آن است. پیش از شروع هر مسابقه، شرکت کنندگان باید مقداری سکه خرج کنند اما برنده‌ی مسابقه نه تنها هزینه‌ای که پرداخت کرده را بازپس می‌گیرد، بلکه سکه‌های حریفش را نیز بدست می‌آورد. با افزایش سطح‌تان می‌توانید برای مبلغ‌های بالاتر بازی کنید و شانس خود را برای بدست آوردن سکه‌های بیشتر امتحان کنید. این سکه‌ها نه تنها به شما اجازه می‌دهند در سطح‌های بالاتر بازی کنید، بلکه امکان خریداری چوب‌های بیلیارد بهتری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند. در کل، این بازی موجبات رضایت بازیکنان تفننی و رقابتی را فراهم کرده، و انتخاب خوبی برای تمام طرفداران بیلیارد است.  

Soccer Stars – Online Football یکی از ساده‌ترین و سرگرم کننده‌ترین عناوین این لیست، Soccer Stars است. در این بازی نوبتی، هر تیم ۵ مهره در اختیار دارد و با ضربه زدن به توپ، باید آن را وارد دروازه‌ی حرف کند. در هر نوبت، تیم‌ها اجازه‌ی هدایت یکی از مهره‌های خود را دارند و تیمی که به ۲ گل دست پیدا کند پیروز مسابقه خواهد شد. مهره‌های شما به مراتب بزرگ‌تر از توپ بازی هستند و به همین دلیل نشانه‌گیری دقیق با آن‌ها دشوار است. این مسئله باعث شده که بعضاً حرکت توپ غیرمنتظره باشد و مسابقه را وارد شرایط جالبی کند. هیجان به گل رسیدن پس از کمانه کردن توپ از دیوارهای زمین مسابقه، با اضطراب دور کردن توپ از نزدیکی دروازه‌ی شما لحظاتی به یادماندی رقم می‌زند.

مانند بازی 8 Ball Pool، بازیکنان Soccer Stars نیز قادرند با بدست آوردن واحد پول درون بازی، در مراتب بالاتر و حرفه‌ای‌تر بازی کنند. این مراحل نه تنها بازیکنان با تجربه‌تری دارند، بلکه به سبک ظاهری کشورهای مختلف نیز طراحی شده‌اند. برای مثال، هنگام مسابقه دادن در روسیه زمین مسابقه برفی است، در حالی که درخت‌های نخل میزبان شما در برزیل هستند. علاوه بر دسترسی به مراحل بیشتر، با پیشروی در بازی و افزایش سطح به آرایش‌های جدیدی برای مهره‌های خود دست خواهید یافت. این بازی از تعدادی حالت ویژه نیز برخوردار است که به ازای واحد پول پریمیوم بازی در دسترس هستند ولی روزانه می‌توانید آن‌ها را برای یکبار امتحان کنید. یکی از جالب‌ترین این حالت‌ها Penalty Rush است که شما را در سناریوهای مختلفی قرار می‌دهد تا طی یک دقیقه و با یک حرکت، هرچه می‌توانید به گل برسید.

Call of Duty – Mobile نام Call of Duty با سبک شوتر اول شخص گره خورده است. این سری بازی‌ها با تمرکزشان بر اکشن سریع رقابتی و ادوات جنگی پیشرفته، توانسته‌اند تجربه‌ی منحصربه‌فردی در این سبک محبوب ارائه دهد. سازندگان Call of Duty – Mobile نیز به خوبی از نقاط قوت این سری مطلع بوده‌اند و توانسته‌اند با موفقیت، هویت این سری را حفظ کرده و اثری به یادماندی خلق کنند. به راستی، زحمات این توسعه‌دهندگان باعث شده به جای یک کلون PUBG دیگر، شاهد یک عنوان کامل CoD باشیم که میزبان حالت‌های معروفی چون Zombies و Prop Hunt بر روی تلفن‌های همراه شده است.  

وفاداری این عنوان به هسته‌ی گیم‌پلی CoD حتی از دید دوربین آن نیز مشخص است. کنترل هوشمندانه و انعطاف‌پذیر این بازی، باعث شده تا تجربه‌ی شوتر اول شخص کم‌نظیری برای دارندگان تلفن‌های همراه رقم بخورد و به آن‌ها اجازه داده به آسانی Kill Streak خود را افزایش دهند و موشک و پهپاد خبر کنند. علاوه براین، این بازی از محتوای متنوع و سیستم پیشروی چند لایه برخوردار است؛ به گونه‌ای که قادر هستید طبق علاقه‌ی شخصی خود حالت‌های کلاسیک مانند Team Deathmatch و Search & Destroy، حالت محبوب بتل رویال و یا بحش رقابتی را انتخاب کنید و پاداش‌های گوناگونی دریافت کنید. اغراق نیست که بگوییم Call of Duty – Mobile توان این را دارد که تنها بازی شوتر لارم برای تلفن همراه‌تان باشد.  

امیدواریم از این لیست لذت برده باشید و بتوانید لحظات فراغت خود را با این عناوین سرگرم کننده پر کنید.   «این مقاله به سفارش فروشگاه موجو جم شاپ تألیف شده است.»



ديروز





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن