تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796675225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صلاحیت ۱۷ کاندیدا رد صلاحیت شده آبادانی تائید شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با نظر هیئت عالی نظارت بر انتخابات:  صلاحیت ۱۷ کاندیدا رد صلاحیت شده آبادانی تائید شد


صلاحیت ۱۷ کاندیدا رد صلاحیت شده آبادانی تائید شد
آبادان – سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان گفت: با نظر هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان از ۳۳ کاندیدای رد صلاحیت شده آبادان، ۱۷ نفرشان تائید صلاحیت خود را دریافت کردند. 
به گزارش خبرنگار مهر، ریاض فرحانی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه با توجه به اتفاقاتی که در قالب برگزاری انتخابات در حال شکل گیری است مطالبی را در جهت تنویر افکار عمومی و آگاهی مردم ارائه می کنیم، افزود: تحقق راهبرد مهم «رای مردم حق الناس است» به عنوان بخشی از منویات مقام معظم رهبری، رویکرد کلی وزارت کشور و به تبع آن فرمانداری را تشکیل می دهد، این یک واجب شرعی و دینی است . 
وی اظهار کرد: با توجه به صحبتهای رهبری در حوزه انتخابات با چهار شاخصه مهم سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری، در صدد آنیم تا  با کمک رسانه ها و سایر دستگاههای ذیربط بستر مناسب برای افزایش حداکثری مشارکت مردم در این انتخابات را فراهم کنیم. 
فرحانی تصریح کرد: برابر تقویم عملیاتی انتخابات، تاکنون جلسات توجیهی مدیران مدارس، اقشار اجتماعی از جمله تشکلهای مردم نهاد (ngo)، اصناف، رسانه ها و احزاب سیاسی و بازدید و سرکشی از شعب تعیین شده توسط هیات اجرایی در جهت شناسایی نواقص فنی شعب و تلاش برای رفع آنها در کمترین زمان ممکن را برگزار کرده ایم. 
سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان از برگزاری جلسات توجیهی با متولیان مساجد، جلسه توجیهی با کانیداهای تائید صلاحیت شده انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها (۲۰ اردیبهشت ماه جاری)، جلسات توجیهی اعضای اجرایی انتخابات (کسانی که در شعب کار اخذ آرا را بر عهده دارند) در هفته آخر، جلسه توجیه فنی و آموزشی کاربران رایانه ای در هفته آینده به عنوان برخی برنامه های در دست اقدام ستاد انتخابات و مطابق تقویم انتخاباتی اعلام شده نام برد. 
فرحانی گفت: در زمان حاضر جلسه توجیهی مسئولان معرفی شده ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری در شهرستان به منظور ابلاغ آئین نامه های انتخاباتی و تبلیغاتی با حضور دستگاههای نظارتی، اعضای شورای نگهبان به انجام رسیده است . 
وی با بیان اینکه در حوزه پشتیبانی نیز کارهای بسیار بزرگی انجام شده است، افزود: طبق برنامه ریزیهای انجام شده، دو هزار نیروی انسانی در امر برگزاری انتخابات دخالت دارند که برای ارائه خدمات به این افراد در روز ۲۹ اردیبهشت ماه جاری (روز برگزاری انتخابات) در قالب خدمات خودرویی و مایحتاج آنان همچون غذا هماهنگیهای لازم به انجام رسیده است. 
فرحانی اظهار کرد: براساس تقویم انتخاباتی، تمامی کارها به صورت روزانه در حال اعلام و رصد است و تاکنون هیچ فعالیتی از تقویم انتخاباتی، از حوزه رصد فرمانداری به دور نمانده است. 
وی با اشاره به اینکه مطابق آئین نامه انتخابات شوراها روز ۱۷ اردیبهشت ماه روز اعلام نهایی رای هیئت عالی نظارت استان به اعتراض افراد رد صلاحیت شده است، تصریح کرد: هیئت اجرایی انتخابات شورای شهر آبادان که از معتمدین شهرند در مرحله نخست براساس منابع چهارگانه و قانون، نظرشان را در مورد تائید و یا رد صلاحیت کاندیداها اعلام کردند. 
فرحانی یادآور شد: آن دسته از کانیداهای رد صلاحیت شده که نسبت به این نظر اعتراض داشتند موضوع را از طریق هیئت عالی نظارت استان دنبال کردند که امروز نیز هیئت نظارت به استناد ماده ۵۴ آئین نامه اجرای انتخابات شوراها و تبصره ۳ ماده ۵۰ قانون انتخابات شوراها نظر خود را اعلام کرد. 
سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان نظر هیئت عالیه نظارت استان در خصوص تائید و یا رد صلاحیت ها را لازم الاتباع و لازم الاجرا دانست و گفت: برابر قانون نظر هیئت عالی نظارت «قطعیت» دارد. 
فرحانی افزود: بر اساس آخرین اخبار واصله از میان ۳۳ کاندیدای رد صلاحیت شده در شهر آبادان ۱۷ نفر صلاحیتشان از سوی هیئت عالی نظارت استان تائید شده است، آمار کلی تائید و یا رد صلاحیت شده در کل شهرستان فردا توسط فرماندار اعلام می شود. 
وی همراهی و همیاری اصحاب رسانه در اطلاع رسانی دقیق به مخاطبان، جامعه هدف و بسترسازی برای مشارکت با شور، شعور، آگاهانه و حداکثری مردم آگاهانه را خواستار شد و اظهار کرد: به طور قطع نقش رسانه ها در این میان نقشی ایجابی، مثبت و سازنده است و هر گونه تنشی و یا ضعف در این ارتباط بازخورد منفی در پی دارد. 
به گفته فرحانی، فرمانداری آبادان با تمام توان و قدرت، بستر این همکاری آسان و سریع را در هر ساعت از شبانه روز آماده کرده و از هیچ همراهی دریغ نمی کند. 
وی با اشاره به ابلاغ رای نهایی هیئت عالی نظارت استان در تائید و یا رد صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستاها، تصریح کرد: از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ماه جاری کار تهیه و تنظیم آگهی اسامی نامزدهای تائید صلاحیت شده انتخاباتی را به انجام می رسانیم ضمن آنکه از ۲۱ اردیبهشت ماه جاری، فعالیت تبلیغاتی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ۲۴ ساعت پیش از روز اخذ رای ادامه خواهد داشت. 
سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان گفت: بیستم اردیبهشت ماه جاری جلسه توجیهی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا را پیش از شروع رسمی تبلیغات را برگزار می کنیم تا آئین نامه نحوه انجام تبلیغات و بایدها و نبایدهای انتخاباتی را به آنان ارائه کنیم.  
فرحانی افزود: در تائید و یا رد صلاحیت کاندیداها، فرمانداری هیچ نظری ندارد، کار ما بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است. 
وی اظهار کرد: تاکنون هیچ گزارش رسمی از نیروی انتظامی، دادگستری و هیئتهای اجرایی و نظارت به دست ما نرسیده است، البته برخی موارد خرد از تخلفات دیده شده که هیچ خدشه ای به موضوع برگزاری انتخابات وارد نمی کند. 
فرحانی تصریح کرد: از آنجایی که موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مد نظر ما است از هرگونه برخوردی که مشارکت مردم را تحت شعاع قرار دهد تا حد ممکن جلوگیری می کنیم. 
وی با اشاره به طراحی و راه اندازی سامانه بیتاک (بستر یکپارچه تبلیغات انتخابات کشور) از سوی وزارت کشور یادآور شد: آئین نامه معرفی شده در این باره به دستگاههای نظارتی اعلام شده ضمن آنکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ظرف چند روز آینده با توجه به فضای تبلیغاتی از طریق صدا و سیما و سایر رسانه ها اقدام به اطلاع رسانی و رصد فضای مجازی در زمینه تخلفات تبلیغات انتخاباتی خواهد کرد. 
سرپست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان گفت: هرآنچه که غیر از سامانه بیتاک، اتفاق بیفتد، تخلف است و هیات نظارت و اجرایی این سامانه که متشکل از دادستان، مرجع قضایی و نیروی انتظامی است تمامی موارد را رصد و اگر تخلفی شکل گیرد به طور قاطع با آن برخورد می کنند. 
فرهانی با بیان اینکه دستورالعمل فعالیتهای تبلیغات انتخابات در فضای مجازی بر اساس سامانه بیتاک معرفی و ابلاغ شده، افزود: در بند ۱۵ این آئین نامه نماینده تام الاختیار وزارت کشور، اداره اطلاعات، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی و نمایندگان هیات نظارت به عنوان اعضای اصلی آن معرفی شده اند که بایستی بر حسن اجرای مفاد این آئین نامه نظارت کنند و اگر مواردی خارج از مباحث این آئین نامه اتفاق افتاد پیگیری و برخورد می کنند. 
وی اظهار کرد: در زمان حاضر به دلیل آنکه فضای تبلیغاتی هنوز شکل نگرفته این سامان به طور آزمایشی راه اندازی شده و از ۲۱ اردیبهشت ماه به طور جدی کارش را آغاز می کند. 
وی با تاکید بر آنکه هرگونه فعالیت در سالنهای دولتی مطابق قانون تخلف و جرم محسوب می شود، تصریح کرد: انجام فعالیتهای تبلیغاتی در سالنهای بخش خصوصی را می توان از طریق هماهنگی با فرمانداری و اخذ مجوز با طی مراحل قانونی به انجام رساند که در زمان حاضر نیز این اتفاق در حال شکل گیریست. 
وی از رسانه ها خواست تا نقش جدی خود را در اطلاع رسانی دقیق، رصد و ابلاغ اخبار به مردم انجام داده و فضا را برای حضور حداکثری مردم مهیا کنند. 
وی یادآور شد: از یک سو هنوز آن فضای هیجانی انتخابات در آبادان شکل نگرفته و از سویی نیز  همیشه گله مندیم که انتخابات در آبادان به آن نُرم و میانگین ملی اش نرسیده و در خوشبینانه ترین وضعیت حدود ۵۵ تا ۶۰ درصد از کاندیداهای واجد شرایط در انتخابات شرکت کرده اند که امید می رود با انجام تبلیغات مناسب و همراهی و مشارکت دستگاههای ذیربط و اصحاب رسانه شاهد مشارکت بیش از پیش مردم در انتخابات آتی نسبت به گذشته باشیم.

کد خبر 3972825









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن