تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796871882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جام جم ورزش - بازیکنی که علیه تیمش پنالتی داد / به یاد مجید نجاتی در لیگ آلمان! +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: در اتفاقی عجیب در لیگ دسته دوم آلمان، یک بازیکن نیمکت‌نشین بدون اینکه وارد بازی شود پنالتی داد و باعث شد تیمش یک گل دریافت کند.



به گزارش جام جم آنلاین از ورزش سه، لیگ دسته دوم فوتبال آلمان، بوندس‌لیگا2 دیشب شاهد یک اتفاق فوتبالی عجیب و غریب بود. پنالتی دادن بازیکنی نیمکت‌نشین بدون اینکه وارد زمین شده باشد. میشائیل ابرواین، هافبک تیم هولشتاین کیل در جریان دیدار این تیم مقابل بوخوم درحالیکه نیمکت‌نشین بوده و هنوز به میدان فرستاده نشده بود یک پنالتی به حریف داد تا دروازه تیمش باز شود.

ابرواین که در تابستان جاری به هولشتاین کیل ملحق شده در جریان دیدار دو تیم در کنار زمین و پشت دروازه تیمش در حال گرم کردن خود بود. اما او قبل از اینکه توپ از خط پشتی زمین بیرون برود آن را نگه داشت و از بیرون رفتنش خودداری کرد.

داور بازی ابتدا این صحنه را ندیده بود ولی VAR خیلی سریع متوجه حرکت ابرواین شد و داور در نهایت نقطه پنالتی را به سود بوخوم نشان داد. ابرواین هم به دلیل این اشتباه عجیب و غریب خود یک کارت زرد دریافت کرد.

بر اساس قوانین برد بین‌المللی فوتبال، اگر یک بازیکن نیمکت‌نشین در جریان بازی دخالت کند، داور می‌تواند بسته به نوع دخالت، یک ضربه آزاد یا پنالتی به سود تیم رقیب اعلام کند. در این مورد چون دخالت ابرواین درون محوطه جریمه تیم خودی انجام شد، داور نقطه پنالتی را نشان داد تا بوخوم در دقیقه 38 به گل برسد. گزارشگر آلمانی بازی در این صحنه خطاب به تماشاچیان تلویزیونی گفت: حالا وقت بازگشت به کتابهای قانون است. پس این مجازاتی است که برای چنین کاری در نظر گرفته شده، باورکردنی نیست. شاهد یکی از عجیب‌ترین صحنه‌های تاریخ بوندس‌لیگا2 هستیم. واقعا عجیب و غریب است. بعید می‌دانم دیگر به این زودی‌ها در فوتبال آلمان شاهد چنین صحنه‌هایی باشیم. از بخت خوب ابرواین، تیم او هولشتاین کیل در نهایت توانست در این دیدار با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد و در رتبه هفتم جدول بوندس‌لیگا2 قرار بگیرد. ابرواین فوتبال را از سیستم جوانان بایرن مونیخ شروع کرده و در سال 2015 به تیم دوم بوروسیا دورتموند پیوسته. ابرواین سه سال در آن تیم مشغول کار بوده و سپس به فورتونا کلن پیوسته و از تابستان امسال به هولشتاین کیل ملحق شده ولی تا این لحظه هنوز برای این تیم بازی نکرده است. این اتفاق ما را بی‌اختیار به یاد اتفاق تقریبا مشابهی می‌اندازد که در فوتبال ایران و در جریان دیدار شهرداری یاسوج و نساجی قائمشهر اتفاق افتاد. در جریان بازی دو تیم در لیگ دسته اول ایران، مجید نجاتی بازیکن ذخیر شهرداری یاسوج در نیمه دوم این بازی زمانی که پشت دروازه در حال گرم کردن خود بود در یک لحظه وقتی دید مهاجم نساجی در آستانه فروپاشی دروازه این تیم است با همان کاوری که برتن داشت خود را به درون زمین رساند و مانع ورود توپ به دروازه شد. صحنه ای که کمک داور بعد از مشورت با داور تصمیم گرفت این بازیکن را اخراج و یک خطای دوضرب غیرمستقیم برای میزبان بگیرد تا بازیکنان نساجی با از دست دادن این ضربه صحنه ای عجیب در فوتبال دنیا رقم بزنند.

فیلم این اتفاق به یکی از فیلم های پربیننده در سطح جهان تبدیل شد و مجید نجاتی را با شهرتی جهانی روبرو کرد چون تا قبل از این اقدام مدافع شهرداری یاسوج در هیچ کجای دنیا چنین صحنه ای رقم نخورده بود و همین امر باعث شد تا توجه بیشتر رسانه های دنیا به این بازیکن در لیگ دسته اول فوتبال ایران معطوف شود که با هنرنمایی خود مانع شکست تیمش شده است. نجاتی بعد از آن اقدام در اظهارنظری جالب گفت:«نه تنها از حرکتی که انجام داده پشیمان نیست بلکه تنها کاری که می توانست انجام دهد تا یاسوجی ها بازنده نشوند همین حرکت بود!».


دوشنبه 6 آبان 1398 ساعت 09:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن