تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 29 اسفند 1402    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

وکیل کرج

نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

تعمیرات مک بوک

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

نرم افزار حضور و غیاب انیگما

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1791760396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر آموزش و پرورش: هیچ‌کجا مدارس تا این حد اجراکننده محض نیستند/ واو به واو امور را بخشنامه می‌کنیم؛ گویی افرادی که در مدرسه‌اند کر و کور و گنک‌اند که باید دستشان را بگیریم و راه ببریم/ قرار است این مدرسه دانش‌آموز را به حیات طیبه برساند؟/ مدارس سرشان را از زیر خاکستر بیرون بیاورند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: وزیر آموزش و پرورش: هیچ‌کجا مدارس تا این حد اجراکننده محض نیستند/ واو به واو امور را بخشنامه می‌کنیم؛ گویی افرادی که در مدرسه‌اند کر و کور و گنک‌اند که باید دستشان را بگیریم و راه ببریم/ قرار است این مدرسه دانش‌آموز را به حیات طیبه برساند؟/ مدارس سرشان را از زیر خاکستر بیرون بیاورند
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدرسه باید سرش را از زیر خاکستر تمرکز گرایی بیرون بیاورد گفت: تا زمانی که مدرسه به سطحی از مطلوبیت نرسیده باشد و مدیر مدرسه جای خود را به عنوان راهبر آموزشی پیدا نکند موفق نخواهیم شد.
آفتاب‌‌نیوز :

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدرسه باید سرش را از زیر خاکستر تمرکز گرایی بیرون بیاورد گفت: تا زمانی که مدرسه به سطحی از مطلوبیت نرسیده باشد و مدیر مدرسه جای خود را به عنوان راهبر آموزشی پیدا نکند موفق نخواهیم شد.


سید محمد بطحایی در آیین رونمایی از برنامه نظام سنجش شایستگی‌های حرفه‌ای مدیران مدارس که در اردوگاه باهنر برگزار شد با تاکید بر اینکه تا مدرسه به سطح قابل قبولی از کیفیت و انتظارتی که از آن توقع می‌رود نرسد حتما اقدامات دیگر در حوزه تحول با شکست روبرو خواهد شد گفت: شاید تلاشهایی که تا پیش از این و از دهه ۶۰ در عرصه تحول آفرینی انجام شده بسیار قابل توجه بوده اما عمدتا با شکست مواجه شده و یکی از علل این است که به رکن مهم مدرسه بی‌توجهی کردیم.


وی افزود: حتی اگر بهترین فضاهای آموزشی را بسازیم و بهترین تجهیرات را فراهم و در مدارس استاندارد خود جای دهیم و بهترین برنامه‌های درسی را طراحی کنیم اما تا زمانی که مدرسه به سطحی از مطلوبیت نرسیده باشد و مدیر مدرسه جای خود را به عنوان راهبر آموزشی پیدا نکند موفق نخواهیم شد.


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تا زمانی که اهمیت مدرسه از ادارات آموزش و پرورش بیشتر نشود باور کنید نسل ها می آیند و باز به فکر تحول در این نظام خواهند بود گفت: هیچ‌کجا مدارس تا این حد در سطح اجرا کننده محض باقی نمی‌مانند. ما واو به واو امور را بخشنامه می‌کنیم و به مدرسه می‌دهیم و گویی افرادی که در مدرسه‌اند افرادی کر و کور و گنک‌اند که باید دستشان را بگیریم و راه ببریم. مشخص است در چنین فضایی نمی‌توانیم در دنیای پیچیده‌ای که به سرعت در حال تغییر است پاسخگو باشیم.


وی ادامه داد: در چنین فضایی مدرسه ما به یک محیط کاملا فرسایشی و کسل کننده تبدیل می‌شود، قرار است این مدرسه دانش آموز را به مراحلی از حیات طیبه برساند؟ شک نکنید دانش آموز تراز انقلاب از چنین مدرسه ای بیرون نمی آید. مدرسه باید سرش را از زیر خاکستر تمرکز گرایی بیرون بیاورد.


بطحایی از تلاش‌های جهاددانشگاهی قدر دانی کرد و گفت: اگر به سراغ موسسه‌ای به جز جهاد دانشگاهی می‌رفتیم طراحی این پروژه دو سه سال زمان می‌برد اما جهاددانشگاهی تجارب خوبی داشت و به ما کمک کرد تا آن را به مرحله اجرا برسانیم.


وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: امیدواریم پایلوت طرح در سه استان تهران، ‌شهرستانهای تهران به گونه‌ای پیش برود که از اول مهر با استقبال خوبی روبرو و توسعه یابد. اکنون در حوزه منابع انسانی ما، متعهدترین و دلسوزترین کارکنان ما مدیران مدارس هستند. در سطح استان ها به مدیران مدارسی برمی‌خوریم که از جهات مختلف افراد پرتوان و شایسته‌ای هستند. امیدواریم این طرح به سرعت زمینه‌های تحول را فراهم کند.


منبع: ایسنا



کد خبر: ۵۲۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷





۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن