تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797848604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضایت آمریکایی‌ها از عملکرد اقتصادی ترامپ


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: رضایت آمریکایی‌ها از عملکرد اقتصادی ترامپ
نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می‌دهد، بیش از دو سوم آمریکایی‌ها از عملکرد دونالد ترامپ در ایجاد اقتصادی سالم و شکوفا در ایالات متحده آمریکا رضایت دارند.
آفتاب‌‌نیوز : نظرسنجی سی‌بی‌اس نیوز که یکشنبه منتشر شد، تفاوت میان نظرات حامیان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان را بیش از پیش آشکار کرد. جمهوری‌خواهان عمدتا دیدگاه‌های مثبتی به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا داشتند، در حالی که دموکرات‌ها و مستقل‌ها معتقدند که اقدامات او چندان هم تعریف‌آمیز نیست.


براساس این نظرسنجی، ‌۳۵ درصد آمریکایی‌ها معتقدند سیاست‌های ترامپ "سهم بسزایی" در رشد اقتصادی دارد. حدود ۳۳ درصد می‌گویند سیاست‌های رئیس‌جمهوری آمریکا "تاحدی" در اقتصاد اثرگذار است و حدود یک‌سوم از پاسخ‌دهندگان هم معتقدند حضور ترامپ "نه چندان" یا "اصلا" نقشی در تقویت اقتصاد آمریکا نداشته است.


با وجود اعتبار ترامپ در مساله اقتصادی، اکثریت قریب به اتفاق از کسانی که مورد سوال قرار گرفتند تاکید دارند که رئیس‌جمهوری آمریکا عمدتا به دنبال ثروتمندان بزرگ است. ۸۸ درصد از پاسخ‌دهندگان می‌گویند ترامپ عمدتا با کسب و کارهای بزرگ همراه است و تقریبا ۴۹ درصد گفته‌اند که او به دنبال کار و طبقه متوسط است.


اقتصاددانان انتظار دارند که رشد در سه ماهه دوم افزایش یابد زیرا خانوارها تأثیر بسته مالیات بر درآمد ۱.۵ تریلیون دلاری دولت ترامپ بر فیش‌های حقوقی خودشان را احساس خواهند کرد. به رغم شروع ضعیف در سال، کاهش نرخ مالیات شرکتی و فردی و همچنین افزایش هزینه‌های دولت، احتمالا رشد اقتصادی سالیانه دولت را به ۳ درصد افزایش می‌دهد.


جمهوری‌خواهان نقش ترامپ در تحولات اقتصادی را بسیار پر رنگ می‌دانند. نیمی از آنها می‌گویند که رییس جمهوری آمریکا آنچه که در طول مبارزات انتخاباتی قول داده بود انجام می‌دهد، در حالی که یک سوم از پاسخ‌دهندگان معتقدند او به وعده‌های دیگر خود عمل نکرده است.


عملکرد ترامپ در امور اقتصادی بهتر از عملکرد او در روابط بین‌الملل ارزیابی می‌شود. بیش از نیمی از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی سی‌بی‌اس گفتند "اعتماد کمی" به ترامپ در مدیریت مسائل مرتبط با کره‌شمالی و ایران دارند یا "اصلا اعتمادی" وجود ندارد. اکثریت کمی هم موافق سیاست‌های رئیس‌جمهوری آمریکا مقابل چین هستند.


دیدگاه‌ها درباره اثرگذاری سیاست خارجی ترامپ همچنین در طیف حزبی متفاوت است. دو سوم جمهوری‌خواهان می‌گویند مذاکرات ترامپ با کره‌شمالی و ایران موفقیت‌آمیز بوده است. با این وجود، اکثریت قریب‌ به اتفاق دموکرات‌ها می‌گویند مدیریت ترامپ در این مسائل ناموفق بوده است.    


۴۷ درصد شرکت‌کنندگان در پاسخ به اینکه آیا نشست رهبر کره‌شمالی با ترامپ به خلع سلاح هسته‌ای پیونگ‌یانگ ختم می‌شود یا خیر تاکید کردند صحبت درباره آن "بسیار زود" است. اندکی بیش از یک‌سوم (۳۵ درصد) معتقدند چنین هدفی به دست نمی‌آید و ۱۸ درصد تاکید دارند که خلع سلاح هسته‌ای در کره‌شمالی صورت می‌گیرد. در این مورد هم جمهوری‌خواهان خوش‌بین‌تر از دموکرات‌ها بودند.


منبع: ایسنا



کد خبر: ۵۲۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹





۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن