تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796800755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استیلی: در مسائل فنی کرانچار دخالتی نمی‌کنم/ سپاهان خوب بازی می‌کرد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: استیلی: در مسائل فنی کرانچار دخالتی نمی‌کنم/ سپاهان خوب بازی می‌کرد
مدیر تیم امید تاکید کرد هیچ مشکلی بین تیم امید و کرانچار با تیم بزرگسالان و کی‌روش به وجود نمی‌آید.
آفتاب‌‌نیوز : حمید استیلی روز گذشته در خبرورزشی حاضر شد و گفت‌وگویی اختصاصی با ما انجام داد. او در مورد همه مسائل تیم امید صحبت کرد.


مصاحبه را انتقادی شروع می‌کنیم؛ چرا یک مربی سن و سال‌دار برای تیم امید انتخاب شد؟!
بعضی از کسانی که انتقاد می‌کنند یک مربی سن و سال‌دار نباید با تیم پایه کار کند باید این را هم در نظر بگیرند که تیم امید، جزو تیم‌های پایه محسوب نمی‌شود. دوستان منتقد نظر خودشان را دارند اما این فرضیه ثابت نشده که یک مربی سن و سال‌دار نمی‌تواند با تیم امید کار کند. ما سعی کردیم یک مربی رزومه‌دار و باتجربه را انتخاب کنیم. به همین دلیل کرانچاری را انتخاب کردیم که به عنوان سرمربی با تیم ملی مونته‌نگرو و کرواسی کار کرده و از دانش فنی بسیار بالایی بهره می‌برد.


اما به هر حال کرانچار سابقه همکاری با تیم امید در هیچ کشور دیگری را نداشته است.
اکثر بازیکنان امید در تیم‌های بزرگسال بازی می‌کنند بنابراین تجربه کار قبلی یک مربی در تیم‌های دیگر به کار می‌آید.


اما کرانچار در سپاهان هم اصلاً خوب کار نکرد.
تیم تحت رهبری کرانچار واقعاً خوب بازی می‌کرد و در هر بازی فرصت‌های متعدد گلزنی خلق می‌کرد و اگر این مربی می‌ماند سپاهان سقوط نمی‌کرد همان‌طور که حالا هم سقوط نکرده چون تیم‌هایی نظیر سیاه‌جامگان و نفت تهران به مراتب ضعیف‌تر بودند البته من در رابطه با سپاهان فصل قبل هیچ صحبتی با کرانچار نداشتم اما همان‌طور که گفتم تیم سپاهان تحت رهبری کرانچار فرصت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد می‌کرد. کرانچار شخصیت خوبی دارد و مربی باکلاسی محسوب می‌شود و ما اطمینان داریم با این مربی می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.


طلسم ۴۶ سال صعود نکردن تیم امید به المپیک شکسته می‌شود؟
ما در سال‌های قبل هم بازیکنان خیلی خوبی داشتیم و مدیرانی نظیر کاشانی در رأس کار قرار داشتند که بهترین تدارکات و بازی‌های دوستانه را فراهم کردند که به هر شکل این امر میسر نشد اما با بهره گرفتن از تمامی تجربه‌های قبلی تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که ان‌شاءالله طلسم‌شکنی کنیم. این امر مستلزم کمک تمامی رسانه‌ها، برنامه‌ریزی و مدیریت است که سعی شده به بهترین شکل انجام شود.


درست است که نمی‌خواهید تیم زیر ۲۳ سال را در مسابقات آسیایی شرکت دهید؟
بله، ما در نظر داریم تیم زیر ۲۱ سال را در مسابقات آسیایی جاکارتا شرکت دهیم تا این تیم پس از آبدیده شدن برای مسابقات انتخابی المپیک آماده شود.


فکر اینکه بازیکنان از طرف باشگاه‌ها در اختیار تیم ملی قرار بگیرند را کرده‌اید؟
ما قصد داریم با نظر مساعد ریاست فدراسیون در اساسنامه لیگ بند و تبصره‌‌ای را بگنجانیم که باشگاه‌ها به ما کمک کنند و سه بازیکن زیر ۲۱ سال خودشان را در اختیار ما بگذارند.


یکی از نگرانی‌ها به برقرار نشدن تعامل لازم بین کرانچار و کی‌روش بازمی‌گردد.
روز اولی که کرانچار برای صحبت به فدراسیون آمد از هماهنگی و تعامل کامل بین تیم امید و بزرگسالان حرف زد بر همین اساس ما هم از آقای تاج خواهش کردیم مقدمات جلسه‌ای را فراهم کند که تعامل لازم و کافی بین کرانچار و تیم ملی امید با تیم بزرگسالان و سرمربی آن برقرار شود.


با این وجود شما اطمینان می‌دهید که مشکلی به وجود نمی‌آید؟
قاطعانه می‌گویم هیچ مشکلی بین تیم امید و کرانچار با تیم بزرگسالان و کی‌روش به وجود نمی‌آید و همه چیز در فضای کاملاً دوستانه حل و فصل خواهد شد.


برای بازی‌های آسیایی جاکارتا چه صحبتی دارید؟
برای اردوی اول با جمعی از بازیکنان لیگ برتری و لیگ یکی تماس گرفتیم و از مربیان باشگاهی هم خواستیم بازیکنان شایسته و دور از چشم ما مانده را به ما معرفی کنند. اردوی اول ما به مدت دو هفته در حال برگزاری است و اردوی بعدی هم بعد از اتمام اردوی فعلی به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود. در اردوی سوم جمع بازیکنان به ۳۰ می‌رسد و ما باید تا تاریخ ۹ تیر بازیکنان‌مان را معرفی کرده و برای بازی‌های آسیایی جاکارتا سعی می‌کنیم بهترین‌ها را معرفی کنیم.


مشکلی که همیشه تیم امید ما با آن مواجه بوده بحث مشکل سربازی و دانشجویان است، برای تکرار نشدن این مشکلات چه فکری کرده‌اید؟
بالاخره شرایط سنی بازیکنان‌مان به گونه‌ای است که آن‌ها سرباز و دانشجو هستند اما من با سردار اشتری و سردار کمالی صحبت کرده‌ام تا در جلساتی که با این عزیزان خواهم داشت فکر و تدبیر خوبی برای حل مشکل سربازی و اعزام بازیکنان سرباز داشته باشیم. در رابطه با مسائل دانشجویی و تحصیلی هم در نظر داریم با معاونت دانشجویی صحبت‌هایی را انجام دهیم تا هیچ مشکلی برای همراهی و بازی بازیکنان تیم امید وجود نداشته باشد.


اسکلت و بدنه تیم ملی امید متعلق به باشگاه یا باشگاه‌های خاصی است یا نه؟
کرانچار گفت هر بازیکن شایسته‌ای که صلاحیت حضور در تیم را داشته باشد، دعوت می‌شود و او نگاه نمی‌کند بازیکن متعلق به چه تیمی است و لباسش چه رنگی است.


شما در انتخاب بازیکن در کار کرانچار دخالت نمی‌کنید؟
تا زمانی که ایشان نخواهند من هیچ صحبتی در مورد بازیکنان نخواهم داشت و در امور فنی دخالت نمی‌کنم. کار من، کار مدیریتی تیم است به همین دلیل اگر کرانچار بخواهد به او مشاوره می‌دهم اما اگر ایشان مشاوره نخواهند به هیچ عنوان در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم.


ممکن است از دل تیم امید بازیکنانی نظیر سردار آزمون و جهانبخش بیرون بیایند؟
بله، حتماً. شما این نکته را فراموش نکنید خودم هم که مربی راه‌آهن بودم، بازیکنان جوانی مانند رامین رضاییان، برادران محمدی، ستاری، مهدی‌پور، علی علیپور و خالقی‌فر را به فوتبال ایران معرفی کردم که آن‌ها شایستگی خودشان را نشان دادند. بازیکنانی که ۶ تن از آن‌ها در تیم المپیک و ۲ نفر هم در تیم ملی بزرگسالان بازی‌های خوبی را از خود نشان دادند.


فکر نمی‌کنید لازم است با مربیان تیم‌های باشگاهی تعامل داشته باشید؟
مطمئناً ما سعی کردیم با مربیان تیم‌های باشگاهی تعامل خوبی داشته باشیم و خودم هم شخصاً همیشه سعی می‌کنم از صحبت‌های حشمت‌خان مهاجرانی استفاده کنم. حشمت‌خان به من تأکید داشت بازیکنان مد نظر برای تیم المپیک آن زمان و تیم ملی بزرگسالان را تماماً با نظر مساعد مربیان باشگاهی انتخاب می‌کردند، کاری که حتماً خودم به بهترین شکل آن را در برنامه کاری‌ام قرار داده و آن را به بقیه مربیان هم توصیه می‌کنم. خیلی خوب هم به این نکته اشراف دارم ایجاد تعامل چقدر مهم است. به همین دلیل در اولین گام آقای کرانچار، کلاسی را برای مربیان تیم‌های پایه خواهند داشت و حتی برای اینکه این نکته را در عمل ثابت کنیم از مربیان در رده‌های پایه در شرایط فعلی در تیم امیدمان استفاده می‌کنیم.


بحث انتخاب دستیاران کرانچار هم به موضوع مبهمی تبدیل شده، چرا بعد از اعلام نام‌هایی نظیر عابدزاده، شاهرودی و مجیدی به یک‌باره موضوع انتخاب دستیار مسکوت ماند؟!
ما قصد داریم یکسری از مربیانی را انتخاب کنیم که کاریزما و شخصیت لازم را داشته باشند، در این رابطه یکسری از مربیانی که کاریزما و شخصیت لازم را هم دارند به کرانچار معرفی می‌کنیم تا دستیارهای تیم امید انتخاب و معرفی شوند.


اما به نظر می‌رسد چند گزینه مربی‌گری به تیم امید نزدیک‌تر شده‌اند؟
هنوز هیچ مربی‌ای مد نظر کرانچار قرار نگرفته است. البته یک مربی بدن‌ساز کروات مد نظر تیم امید قرار گرفته اما شما این را هم در نظر بگیرید که ما در فوتبال کشورمان بالغ بر هزار مربی با مدرک A داریم به همین دلیل سعی می‌کنیم بهترین انتخاب را داشته باشیم.


خصوصیت فنی برجسته کرانچار چیست؟
کرانچار یک مربی کامل است. ایشان علاوه بر طراحی تمرین، در امر تمرین دادن و کوچینگ هم یک مربی حاذق محسوب می‌شوند.


برای دستیاری کرانچار فکر می‌کنید مربی باتجربه بهتر است یا مربی جوان و بادانش؟
من شخصاً اعتقاد دارم مربیان باتجربه خیلی بهتر مسائل فنی را از سوی کرانچار به بازیکنان انتقال می‌دهند هرچند که ممکن است در این بین استثناهایی هم وجود داشته باشد.


از بین چند بازیکن، اسکلت تیم امید مشخص می‌شود؟
زمان برای مسابقات آسیایی جاکارتا کم نداریم، ضمن اینکه ما نمی‌توانستیم زودتر تمرینات را شروع کنیم به همین دلیل ما زمانی را از دست ندادیم. از بین ۸۰ نفر تیم زیر ۲۱ سال را انتخاب خواهیم کرد که ۷، ۸ بازیکن دیگر هم احتمالاً تست می‌شوند، ضمن اینکه اگر قرار بود از تیم زیر ۲۳ سال گزینش تیم امید را انجام دهیم باید از بین ۱۴۰، ۱۵۰ بازیکن گزینش را انجام می‌دادیم که این امر برای ما مشکل‌تر بود.


از چه پیشکسوتانی برای حضور در تمرینات تیم امید دعوت کرده‌اید؟
ما چهارشنبه این هفته و شنبه آینده دو بازی تدارکاتی برای تیم امید در نظر گرفتیم که به شکل درون‌گروهی خواهد بود و این دیدارها در استادیوم کارگران برگزار می‌شود. در زمینه پیشکسوتان هم ما از عزیزانی نظیر پروین، کلانی، روشن، وطنخواه، جاسمیان، مهاجرانی و... و البته اصحاب رسانه‌ها دعوت کردیم که در کنار تیم باشند و به ما کمک کنند.




گویا بازیکنانی از تیم‌هایی که آقای چمنیان و پیروانی مربی آن‌ها بودند مد نظرتان قرار دارند؟
قطعاً بازیکنان تیم جوانان و تیمی که با عباس چمنیان کار کردند بهترین نقش را در تیم امید خواهند داشت، ضمن اینکه ما بازیکنانی نظیر صیادمنش را داریم که ۲۰ بازی خارجی دارد. جدا از اینها شروع بازی‌های ما در استادیوم تازه‌تأسیس کربلا با تیم امید عراق خواهد بود.
خبرآنلاین 



کد خبر: ۵۲۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰





۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن