تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796906951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقد و بررسی Empires Apart


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

نقد و بررسی Empires Apart  "به قلم رضا لیاقت" Empires Apart یک بازی RTS است که توسط Slitherine و استودیو DESTINYbit نشر و توسعه یافته. این بازی در محیطی قرون وسطایی با شش نژاد خاص و منحصر به فرد قرار دارد. اکنون با ما همراه باشید تا ببینیم با گیم پلی جذابی مانند سری Age of Empires و طراحی زیبای این بازی، Empires Apart (از این پس EA) چه جایگاهی میان RTSهای مشابه دارد.  

در EA شما باید یکی از شش نژاد و یکی از دو قهرمان هر نژاد را انتخاب کنید و با AI یا سایر بازیکنان به رقابت بپردازید. نژاد‌ها منحصر به فرد هستند و هر کدام در حین بازی حس متفاوتی به شما خواهند داد. مثلا با چینی‌ها تمرکز شما بر روی Crossbow Man‌ها و Monkهای Healer خواهد بود در حالی که با بیزانسی‌ها تمرکز شما بر روی سوار نظام و نیزه‌داران خواهد بود. قهرمان‌های هر نژاد هم از اسطوره‌های آن نژاد هستند، برای مثال یکی از قهرمانان اعراب حسن صباح (رهبر assassin‌ها) و دیگری صلاح الدین است. بخش آفلاین جایی است که EA اولین مشکل خودش را نمایان می‌کند. بازی هیچ حالت Campaign در Single player ندارد و تنها تجربه آفلاین شما یکی از سه حالت Skirmish، Challenge و Survival است. در حالت skirmish شما در هشت نوع نقشه(نقشه‌ها یک محیط کلی دارند و پراکندگی مواد اولیه بصورت Procedurally Generated است) دو تا هشت نفره در چهار گیم مود با AI به مبارزه خواهید پرداخت. مشکل دیگری که اینجا خود را نمایان می‌کند قدرت وحشتناک AI در بازی است، بطوریکه قدرت AI را در هر درجه‌ای(از Easy به Very Hard) بگذارید، با سرعتی وحشتناک و بسیار بیشتر از شما شروع به پیشرفت و ساخت سرباز و قلعه می‌کند(البته در درجه‌های پایین‌تر کم‌تر به شما حمله می‌کنند) به قدری که تنها با گذشت مدت کمی از بازی آن‌ها بسیار از شما جلو می‌افتند و به راحتی شما را له می‌کنند.

برتری نظامی کاملا مشهود AI در حالت Very Hard در Challenge شما برای هر نژاد شش چالش از آسان به سخت دارید که واقعا ویژگی خاصی ندارند و پس از تمام کردن آن‌ها دلیلی برای برگشتن به آن‌ها نخواهید داشت. در Survival که در حال حاضر فقط یک نقشه دارد، شما تنها با یک قلعه و سه سازنده شروع خواهید کرد و باید در صبح‌ها از نظر اقتصادی و نظامی خود را قوی‌تر کنید و شب‌ها در برابر دشمنان از خود دفاع کنید، با گذر هر شب نیز دشمنان قوی‌تر می‌شوند. حالت Survival بسیار جالب است اما کمبود نقشه برای آن می‌تواند به راحتی آن را تکراری کند.

پنجمین روز Survival از طرفی در بخش آنلاین دو حالت Ranked و Unranked وجود دارد، در حالت Unranked می‌توانید هر Game mode که خواستید را با سایر بازیکنان بازی کنید. در حالت Ranked شما با یک بازیکن دیگر بصورت 1V1 مبارزه خواهید کرد و در این حالت برد و باخت شما در رتبه‌ی شما تاثیر دارد. دو مشکل این بخش یکی کمبود بازیکن، بطوریکه برای یک بازی شاید مجبور شوید بیشتر از ده دقیقه صبر کنید و دیگری رو به رو شدن با بازیکنان بسیار قوی‌تر از شما است که به عنوان یک تازه کار می‌تواند به راحتی رتبه‌ی شما را خراب کند.

انتخاب نژاد برای بخش آنلاین موسیقی EA بی نظیر و عالی کار شده به طوری‌که باعث می‌شود بخواهید بازی را بیشتر و بیشتر تجربه کنید. هر نژاد موسیقی مخصوص خود را دارد که باعث می‌شود با آن‌ها ارتباط بهتری برقرار کنید. در میدان نبرد نیز بخش‌های مختلف، موسیقی مخصوص خود را دارند، مثلا هنگامی که در حال جمع آوری مواد اولیه و پیشرفت خود هستید موسیقی آرام و هنگامی که در سربازان شما در حال جنگ هستند موسیقی هیجان اوری پخش می‌شود که شما را جذب نبرد می‌کند.  

گرافیک EA یک نوع گرافیک انتزاعی (Abstract) با رنگ‌های بسیار زیبا و جذاب است. شخصیت‌ها و ساختمان‌ها بصورت چند ضلعی‌های انتزاعی ساخته شده‌اند و در عین گنگ بودن زیبایی خاصی دارند. تقریبا ساختمان‌ها و واحد‌های سرباز‌ها به راحتی از هم قابل تشخیصند. رابط کاربری بازی نیز زیبا و ساده است. مواقعی که با آن کار دارید در دسترس شما و مواقعی که به آن نیاز ندارید تقریبا حس نمی‌شود.  

بخش فنی بازی جایی است که EA از خودش شکست سنگینی می‌خورد. کرش‌ و فریز‌های متعدد بازی کاملا اجازه اینکه حتی بتوانید یک Skirmish را، به جز مواقعی که به لطف AI دشمن در مدت اندکی شکست می‌خورید، تمام کنید از شما می‌گیرد. این مشکل به قدری حاد است که در پنج Skirmish که رفتم، در یکی شکست خوردم و چهار تای دیگر را اصلا نتوانستم تمام بکنم. از طرفی باگ‌ها نیز EA را آزار می‌دهند. برای مثال در گیم مود Assassination، که در آن قهرمان هر کسی شکست بخورد او می‌بازد، با وجود اینکه قهرمان من کشته شد اما بازی تمام نشد و هنوز می‌توانستم بازی را ادامه دهم. باز بینی تصویری:

گیم مود diplomacy که در آن می‌توانید با بقیه دشمنان صلح و همکاری کنید.

در بازی چرخه روز و شب وجود دارد.

مقایسه پیشرفت بازیکن با AI - قلعه بازیکن

مقایسه پیشرفت بازیکن با AI – بخشی از قلعه AI

طبیعت‌های متفاوت بازی نکات مثبت گرافیک انتزاعی زیبا نژاد‌های کاملا منحصر به فرد موسیقی عالی نکات منفی کرش و فریز‌های متعدد AI به شدت Overpower شده باگ‌ها نقشه کم برای Survival و باز هم کرش‌های متعدد و در پایان Empires Apart یک بازی کاملا زیبا با گیم پلی عالی و شبیه به Age of Empires است که از بیرون و در تجربه اولیه به شدت عالی به نظر می‌رسد، اما با از راه رسیدن مشکلات فنی و کرش‌ها، شما را در حسرت حتی یک بار تجربه کامل این بازی می‌گذارد. Verdict Empires apart is a very beautiful game with “Age of Empires” like gameplay which seems very beautiful from outside and during the earlier experience, but with the arrival of technical issues including Crash and Freezes, this game completely denies you any chance of a full experience. Score : 6





4 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن