تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797050013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو: افتخار می‌کنم در پرسپولیس هستم/می‌شد بازیکنان بیشتری از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شوند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: برانکو: افتخار می‌کنم در پرسپولیس هستم/می‌شد بازیکنان بیشتری از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شوند
سرمربی پرسپولیس گفت: از کار تیمم راضی‌ام و افتخار می‌کنم که در پرسپولیس هستم.
آفتاب‌‌نیوز :  برانکو ایوانکوویچ پس از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: من بابت این بازی خوشحالم. بازی جذاب و حساسی بود. بازیکنانمان خوب بازی کردند و تلاش کردند که گل برتری را به ثمر برسانند. من بابت عملکرد بازیکنانم خوشحالم و افتخار می‌کنم که چنین بازیکنانی را در اختیار دارم. ما هنوز در هیجان این بازی هستیم. جو خوبی در استادیوم بود. تشویق تماشاگران بسیار برایم خوشایند بود. افتخار می‌کنم که در پرسپولیس هستم.


او درباره سوپرمن بودن سیدجلال در بازی امروز گفت: او کاپیتان و مهره مهمی برای ما است. با توجه به بازیکنانی که داشتیم، بازیکنان دیگری بودند که در کنار او بازی کردند تا این موفقیت بدست بیاید. خوشحالم که تمرکزمان را در این دیدار حفظ کردیم و به هدف خود که صعود به مرحله بعد بود برسیم. این را مدیون تلاش بازیکنانمان هستیم. ۱۲ بازیکن فوق‌العاده در کنار سیدجلال تلاش کردند.


سرمربی پرسپولیس درباره وقت کشی حریف اماراتی تصریح کرد: ما در ابوظبی بازی خوبی انجام دادیم و هدفمان بردن بود. روی بازی مسلط بودیم اما برای نتیجه گرفتن اتلاف وقت نکردیم. ما تلاش می‌کنیم فوتبال بازی کنیم و گل بزنیم تا هوادارانمان خوشحال شوند.


برانکو درباره عملکرد داوری و اعلام نشدن پنالتی به سود پرسپولیس گفت: من احساس نکردم که داور می‌خواهد به الجزیره کمک کند. من قصد و غرضی در اشتباهات او احساس نکردم. از جایی که من بازی را نگاه می‌کردم مشخص نبود که پنالتی رخ داده یا نه اما صحنه قابل بحثی بود که کارشناسان نظر خواهند داد. حتی می‌توانست روی بشار هم خطا اعلام کند اما من نمی‌خواهم راجع به آن صحبت کنم. بعضی اوقات به مربی این حس تلقین می‌شود که داور به سود حریف سوت زده اما امروز این حس تلقین نشد. واقعیت این است که ما الجزیره را شکست دادیم و به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کردیم. نکته امیدوار کننده این است که ایران دو نماینده در بین هشت تیم برتر آسیا دارد که برای فوتبال ایران پسندیده است.


برانکو راجع به داشتن 7 بازیکن بالای 30 سال و بازی دادن به جوان‌ها در فصل بعد با توجه به محرومیت از نقل و انتقالات گفت: من قراردادم را با پرسپولیس تمدید کردم تا به بازیکنان نشان دهم که به آن‌ها اعتماد دارم و برایم مهم نیست که پنجره باز می‌شود یا نه. ما مطمئنا عملکرد بهتری در فصل آینده خواهیم داشت. عملکرد ما را امروز در حالی که آخر فصل بود دیدید. بازیکنانم با انگیزه بالا برای تیم به میدان می‌روند و تلاش می کنند. سیدجلال به عنوان مسن‌ترین بازیکن زمین به شکل جوان‌ترین بازیکن زمین بازی می‌کرد. این نشان می‌دهد که او همچنان می‌تواند فوتبال خود را ادامه دهد.


به گزارش ایسنا، او دربار توافق صادق محرمی با دیناموزاگرب و همچنین دعوت شدن 4 بازیکن به تیم ملی گفت: محرمی درباره شرایطش دیروز به ما اطلاع داد. صادق به کرواسی می‌رود تا برای دیناموزاگرب بازی کند. این تیم قهرمان کرواسی است. البته من بابت این قضیه ناراحتم که باشگاه را ترک می‌کند. من گزینه‌ای برای صحبت با او نداشتم و تنها حرفم تشکر از او بابت تلاشش برای پرسپولیس بود. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و پیش‌بینی می‌کنم که او می تواند در اروپا آینده روشنی داشته باشد. او فضای بزرگی برای درخشیدن دارد. متاسفانه فقط چهار بازیکن از تیم ما به تیم ملی دعوت شدند. من فکر می‌کنم بازیکنان بیشتری می‌توانستند در تیم ملی حضور داشته باشند اما همه چیز بسته به تصمیم سرمربی تیم ملی است. من بهترین آرزوها رابرای بازیکنانم و تیم ملی دارم. از بازیکنانم می‌خواهم که بیشترین تلاش خود برای تیم ملی انجام دهند.







کد خبر: ۵۲۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹





۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن