تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797002183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سدی از جنس میوه و سبزیجات در برابر سرطان


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: سدی از جنس میوه و سبزیجات در برابر سرطان
انگورهای قرمز و بنفش حاوی مقادیر فراوان رزوراترول هستند که از خواص ضد التهابی قوی بهره می برد و می تواند از گسترش سلول های سرطانی در بدن جلوگیری کند.
آفتاب‌‌نیوز : سرطان به یکی از موضوعات نگران کننده در دنیای امروز تبدیل شده است. عوامل مختلفی در ابتلا به سرطان نقش دارند که رژیم غذایی و سبک زندگی از جمله موارد شناخته شده در این زمینه هستند.


 اما همان گونه که رژیم غذایی می تواند خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهد، در کاهش این خطر یا مقابله با آن نیز می تواند موثر باشد. در ادامه با برخی از بهترین مواد غذایی که می توانند دیوار دفاعی بدن در برابر سرطان را هرچه بیشتر تقویت کنند، آشنا می شویم.


بروکلی


بروکلی یکی از سالم‌ترین سبزیجاتی است که در جهان وجود دارد. این گیاه حاوی سولفورفان است که ممکن است به توقف گسترش سرطان در بدن کمک کند. در برخی آزمایش های صورت گرفته، مشخص شده است که بروکلی رشد و گسترش تومورها را کاهش داده و مقدار مواد سرطان‌زا و رادیکال های آزاد در بدن را نیز کاهش داده است.


جوانه های بروکسل




جوانه های بروکسل از سبزیجات برگدار تیره هستند که فواید سلامت مختلفی را ارائه می کنند و همچنین از خانواده سبزیجات چلیپایی محسوب می شوند که با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند. همچنین، آنها منبع خوبی برای ویتامین C هستند.


کلم


کلم از خانواده سبزیجات چلیپایی است که سوخت مورد نیاز بدن برای دفاع در برابر برخی انواع سرطان را فراهم می کنند. همچنین، مصرف روزانه کلم می تواند به مدیریت و حفظ وزن مناسب کمک کند. کلم را می توانید به سوپ سبزیجات، سالادها و حتی اسموتی ها اضافه کنید تا از فواید آن بهره‌مند شوید.


انگور


انگورهای قرمز و بنفش حاوی مقادیر فراوان رزوراترول هستند که از خواص ضد التهابی قوی بهره می برد و می تواند از گسترش سلول های سرطانی در بدن جلوگیری کند. انگور تازه را می توانید به عنوان یک میان وعده خوشمزه و مفید مصرف کنید.


گریپ فروت


گریپ فروت سرشار از ویتامین C است و نسبت به میوه های دیگر خانواده مرکبات از قند کمتری نیز برخوردار است. همچنین، این میوه حاوی مواد مغذی است که می توانند به بدن در دفع مواد سرطان‌زای مضر کمک کنند. گریپ فروت را می توانید در وعده غذایی صبحانه مصرف کنید، از آب آن برای افزایش سریع سطوح انرژی بهره ببرید و یا آن را به سالاد میوه مورد علاقه خود اضافه کنید.


هالاپینو


هالاپینو را می توان در غذاهای مختلف استفاده کرد و از فواید سلامت آنها بهره‌مند شد. این نوع از فلفل حاوی کپسایسین فراوان است که این ماده می تواند به خنثی کردن برخی مواد شیمیایی سرطان‌زا کمک کند.


کیل




کیل سرشار از ویتامین های A و C، و کلسیم است و گزینه ای عالی برای حفظ سلامت بدن و مقابله با رادیکال های آزاد به منظور توقف گسترش بیماری محسوب می شود. کیل را می توانید به سوپ ها، پاستاها، سالادها یا وعده غذایی صبحانه خود اضافه کنید.


نخود فرنگی


نخود فرنگی مغذی‌تر از آن چیزی است که تصور می کنید. این محصول حاوی مواد شیمیایی گیاهی است که می توانند خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهند. همچنین، نخود فرنگی گزینه ای ارزان و سریع برای افزودن سبزیجات بیشتر به رژیم غذایی محسوب می شود. نخود فرنگی را می توانید به سوپ ها، سس های پاستا یا سالاد مورد علاقه خود اضافه کنید.


سیب زمینی شیرین


سیب زمینی شیرین منبعی عالی برای فیبر و بتاکاروتن است. مصرف پوست سیب زمینی شیرین می تواند 5,000 ماده شیمیایی گیاهی را به وعده غذایی شما اضافه کند. به جای استفاده از سیب زمینی های سفید نشاسته ای می توانید از سیب زمینی شیرین بهره ببرید تا از فواید سلامت بیشتر برخوردار شوید.


هندوانه


هندوانه منبعی عالی برای ویتامین های A و C است و هر وعده از میوه خوشمزه لیکوپن بیشتری در مقایسه با گوجه فرنگی خام در اختیار شما قرار می دهد.


منبع: عصر ایران 





۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن