تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796712825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش منفی مردم به فیلترینگ تلگرام در صفحه اینستاگرام رییس‌جمهور


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: واکنش منفی مردم به فیلترینگ تلگرام در صفحه اینستاگرام رییس‌جمهور
کاربران اینستاگرام با پیام گذاشتن زیر آخرین پست صفحه رییس‌جمهوری در این شبکه اجتماعی نسبت به فیلترینگ تلگرام و وعده‌های محقق‌نشده دولت او اعتراض کردند.
آفتاب‌‌نیوز : در حالی که حدود پنج روز از آخرین پست حسن روحانی رییس‌جمهوری در اینستاگرام می‌گذرد، اما بعد از دستور قضایی برای فیلترینگ تلگرام، این پست به جایگاه و پایگاه اعتراض مردم نسبت به این محدودیت‌ها تبدیل شد.


کاربران اینستاگرام که اتفاقا برخی اعلام کرده‌اند صرفا برای اظهارنظر در همین مورد اکانت رییس‌جمهوری را دنبال کرده‌اند، به اشکال مختلفی اعتراض خود را بیان کرده‌اند. برخی به طنز و برخی با هجو و برخی هم با جدیت تمام در زیر پستی پیام گذاشته‌اند که به آخرین سفر رییس‌جمهوری و زمان بازگشتش از تبریز مربوط می‌شود.


زیر این پست بیش از بیست و یک هزار و سیصد پیام از طرف اقشار مختلف مردم گذاشته شده و آن را به یکی از پرمخاطب‌ترین پست‌های این اکانت تبدیل کرده است. پیام‌هایی که به نظر می‌آید حدود ساعت 2 تا 3 بامداد ارسال آنها آغاز شده و البته به استناد برخی از همان‌ کاربران کسی هم آنها را نخواهد خواند و به آنها توجهی نمی‌کند. اما به هر حال برای برخی تنها راه رساندن صدایشان به گوش رییس‌جمهوری بوده که 29 اردیبهشت سال گذشته پروفایلشان را به خاطر او بنفش و متن «تا 1400 با روحانی» را بر روی آن حک کرده‌اند.


اظهارنظرها عمدتا در قالب اعتراض نسبت به شخص حسن روحانی و دولتی است که به واسطه آن قول داده بود دستش بر روی کلید فیلترینگ نمی‌رود.


بیشتر این کاربران به امیدی که برای رای دادن به دولت تدبیر و امید داشته‌اند، اشاره و تاکید کرده‌اند که به حسن روحانی رای دادند تا بسیاری از اتفاقاتی که اخیرا رخ داده مانند افزایش قیمت دلار و کالاهای اساسی، فیلترینگ تلگرام و محدودیت در فضای مجازی و ... اتفاق نیفتد. برخی هم به میزان نفوذ دولت اشاره کرده و ناتوانی رییس‌جمهوری برای جلوگیری از فیلترینگ را نشانه نداشتن قدرت و سستی دولت تعبیر کرده‌اند.


یکی از کاربران با تاکید بر این ناتوانی دولت به حکم صادره از مرجع قضایی برای فیلتر کردن تلگرام اشاره کرده و نوشته است: «حرف بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه تهران بالاتر از حرف یک رییس‌جمهوره که 42 میلیون رای آورده؟!»


کاربر دیگری این ناتوانی را به از بین رفتن اعتماد مردم نسبت به دولت تعبیر کرده و آورده است: «آقای روحانی از فیلتر شدن تلگرام ناراحت نمی‌شیم اون با فیلترشکن باز میشه، ما از اعتمادمون به شما ناراحتیم.»


در این میان البته کاربرانی هم بوده‌اند که راه چاره و التیام زخم‌های خود را در استعفای رییس‌جمهوری دانسته‌اند. یکی از آنها گفته است: «جناب رییس‌جمهور بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید اعلام استعفاست!»


کاربری هم نوشته است: «اسکار غمگین‌ترین جمله الان میرسه به «ولی آقای روحانی تو قول داده بودی». »


کاربر دیگری اما به تاثیر فیلترینگ تلگرام بر حل مشکلات مردم اشاره و تاکید کرده است: «خداروشکر که تلگرام فیلتر شد و مشکل بیکاری جوونا حل شد، آمار اعتیاد، طلاق، تن‌فروشی به حداقل رسید، دیگه هیچ پدری شرمنده خانواده‌اش نیست، دیگه هیچ جوونی از بیکاری و بی‌پولی خودکشی نمی‌کنه، دیگه غم و افسردگی معنا نداره، مردمم دیگه نمی‌تونن اختلاس کنن که در دولت فشار و سختی باشه، مشکل وام و مسکنم که نداریم خداروشکر، قتل و اسیدپاشی و دزدی هم همش زیره سر امریکا و تلگرام بوده که اینام حل شد ...»


منبع: اعتماد آنلاین





۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن