تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797647064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ تند لاریجانی به سالک که گفت نگذاریم مثل برجام در ۱۵دقیقه لایحه مبارزه با پولشویی تصویب شود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پاسخ تند لاریجانی به سالک که گفت نگذاریم مثل برجام در ۱۵دقیقه لایحه مبارزه با پولشویی تصویب شود
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: برجام ساعت ها و ماه ها در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بررسی شد و نتیجه آن در مجلس به تصویب رسید.
آفتاب‌‌نیوز : علی لاریجانی در جلسه علنی امروز - یکشنبه - مجلس شورای اسلامی این مطلب را در پاسخ به تذکر احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی و از اصولگرایان مجلس در واکنش به این که برجام در کوتاه مدت از سوی نمایندگان تصویب شد گفت: برجام دوماه در مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ساعت ها فراکسیون های مختلف دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در مورد آن بحث کردند.نتیجه تمامی این اتفاقات در مجلس رای گیری شد، همه بحث ها شده بود، پس مانور ندهید چون ما مجبوریم توضیح بدهیم که دو ماه آن کار انجام شده بود. 


حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در تذکری گفت: قانون پولشویی در 11 سال قبل تصویب شد و ما در مجلس آن را مورد بررسی قراردادیم، ما این قانون را قبل از آن که الزام دشمنان از بیرون به ما دستور دهند که قانون پولشویی را تغییر دهند، در مجلس بررسی کردیم.


اهم اظهارات سالک به شرح زیر است:


* براساس، اصول 67 و 121 قانون اساسی هم مجلس و هم رییس جمهور قسم خوردند استقلال کشور را رعایت کنند. 
سالک خطاب به لاریجانی اظهارداشت: شما در جایگاهی هستید که نباید اجازه دهید استقلال کشور از بین رود، یادمان باشد برجام درمدت یک ربع تصویب شد، این برای مجلس خوب نبود از این رو امروز هم اجازه چنین مساله ای داده نشود.


* چرا باید یک نهاد خصوصی وابسته به سازمان بین المللی به جمهوری اسلامی ایران با این همه اقتدار تکلیف کند، اعتراض ما به این مساله است که چرا یک بخش خصوصی باید برای ما تعیین تکلیف کند، چرا وزیر خارجه قول حل مسائل و این لایحه ها را می دهد؟ ما سردمدار مبارزه با پوشویی و مخالف فساد اقتصادی هستیم، ما تحت فرمان یک بخش خصوصی نباید عمل کنیم، ما مقتدریم.


* اگر این لایحه تصویب شود، تمام معاملات و تبادلات مالی ما تحت نظر و فرمان دشمن خواهد بود، وقتی تمام اطلاعات ما را داشته باشند اسرائیل، آمریکا واروپا از آن استفاده می کنند و علیه ما حرکت می کنند. آنان دنبال فلج کردن استقلال ما هستند، وقتی همه اطلاعات را در کف دست دشمنان می گذارید، مقدمه حمله آنان به ما را فراهم می کنید، چرا دلار و سکه چنین وضعیت نابسامانی یافت، این نابسامانی به دو دلیل بی عرضگی مدیران اقتصادی داخلی توطئه های بین المللی بود.


* تعریف تروریسم در نگاه جمهوری اسلامی ایران با تعریف تروریسم از نگاه آمریکا، اروپا و اسرائیل اختلاف فاحش دارد، ما می گوییم سازمان های آزادی بخش تروریسم نیستند، ما پنهانی در این مساله نداریم و از مردم فلسطین و انصارالله یمن، حزب الله لبنان حمایت معنوی می کنیم، استکبار می خواهد به ما فشار آورد که ما نباید این خواست آنان را مورد توجه قرار دهیم.


* ما نباید اجازه دهیم استقلال کشور ضربه بخورد، ما با تبادل مالی مشکل نداریم، ولی نکته این جاست که چرا باید اطلاعات بانکی ما در کف دست دشمنان باشد. چرا عجله دارید قبل از 22 اردیبهشت که آمریکا موضعش را مشخص میکند، این لوایح مطرح شود، بگذارید به کمیسیون برود و در آن جا بررسی شود. این لوایح در کمیسیون حقوقی مجلس بررسی شده است.


منبع: ایسنا





۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن