تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796639581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازار بزرگ ایران؛ فراخوانی مهربانانه برای خانواده‌های ایرانی


واضح آرشیو وب فارسی:بیتوته:



بازار بزرگ ایران,گردشگری,تهران‌گردی

 
آرامش در میان هیاهو
بازار بزرگ ایران؛ فراخوانی مهربانانه برای خانواده‌های ایرانی
ساختاری ریشه‌دار در فرهنگ ایرانی- اسلامی
خانواده در فرهنگ و تاریخ ایران، جایگاهی مهم داشته است. توجه به حفظ و تداوم ساختار خانواده، یک سنت پایدار در فرهنگ ایرانی به شمار می‌آید که استواری جامعه را در دوره‌های گوناگون و از پسِ گزندهای روزگار تداوم بخشیده است. بخشی از ماندگاری فرهنگ و جامعه ایران در گذر روزگار پرحادثه این سرزمین، به حضور خانواده در جامعه بستگی داشته است.   جامعه ايراني در گذر تاريخ دیرینه این سرزمین همواره، نقشي تاثيرگذار در سرنوشت افراد و جامعه برعهده داشته، كانون هم‌گرایی و هم‌افزایی اعضا به شمار می‌آمده است. ايرانيان در تاریخ از همین‌رو به خانواده، حفظ انسجام و پایداری آن اهميت فراوان می‌دادند. ادوارد پولاك، پزشک اتریشی دربار ناصرالدین شاه قاجار در كتاب «سفرنامه پولاك؛ ایران و ایرانیان» درباره خانواده‌دوستي ايرانيان چنين روایت کرده است «سخت به خانواده، به تيره و طايفه خود مي‌چسبد و هيچ بخت و شوربختي، هيچ فراز و نشيبي وي را از وابستگي به خانواده جدا نمي‌كند». ساختار خانواده ایرانی در این سرزمین در هزاران سال شكل گرفته، در دوره‌های گوناگون تداوم یافته است.
خانواده و شهر مترقی؛ آرامش، جایی در غرب تهران
شهر مترقی، دست‌کم در فرهنگ ایرانی- اسلامی، گستره‌ای از یک سرزمین به شمار می‌آید که بستری آرام و مناسب برای ساکنان خویش به ویژه خانواده‌ها فراهم آورده باشد. خانواده، محبوبیتی فراوان میان ایرانیان دارد. کنش‌های گوناگون اقتصادی و اجتماعی، از این‌رو هنگامی بازتاب و دستاوردی چشم‌گیر دارند که برپایه چنین نگرشی انجام پذیرند.   بازار بزرگ ایران با طراحی دگرگونه، دنیایی تازه پیش روی خانواده‌های پایتخت‌نشین و دوستدار تهران می‌گذارد و راهی به سوی تفاوت‌ها و گوناگونی‌ها می‌گشاید. تفاوت و تنوع، با در نظر آوردن خانواده در جایگاه ساختار محوری جامعه در ایران، دستاوردی بزرگ در گستره گردشگری و تهران‌گردی در گوشه غربی پایتخت است که این مجموعه بزرگ، فرای کارکردها و دستاوردهای گوناگون اقتصادی و تولیدی، برای شهر و خانواده‌هایش به ارمغان می‌آورد.   «گردش» به معنای حرفه‌ای «توریسم» اما همه آنچه به شمار می‌آید که در نگاهی از بالا در این رنگین‌کمان در گوشه غربی تهران می‌توان دریافت. وسوسه‌ای که تماشای جاذبه‌های غیر اقتصادی بازار بزرگ ایران پیش روی می‌گذارد، موجی از خانواده‌های دوستدار گردش و گشت‌وگذار را بدین‌سوی می‌کشاند و این، خود فرای کارکرد و دستاورد اقتصادی در صنعت توریسم، جنبشی در میان گردشگران و تهران‌گردان برمی‌انگیزد. بازار بزرگ ایران، «نخستین‌»ها و «برترین»ها را با تصویری دگرگونه در صنعت گردشگری به خانواده‌هایی عرضه می‌دارد که مشتاقانه «تفاوت»ها را می‌جویند و دوست می‌دارند.
خانواده ایرانی و جایگاه آن در منظومه طراحی و اجرای بازار بزرگ ایران، عنصری مهم و تاثیرگذار بوده، از این‌رو بخشی مهم از دغدغه‌ها و اندیشه‌های پایه‌گذاران و طراحان ایران‌مال، برپایه محوریت خانواده و اعضای آن استوار شده است. «گردهم‌آیی» یک ویژگی مهم در طراحی فضاها و مکان‌های این منظومه بزرگ اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی به شمار می‌آید؛ همان ویژگی که در ساختار خانواده‌های ایرانی همواره سرچشمه هم‌دلی‌ها و هم‌افزایی‌ها بوده است.
آنچه در رنگین‌کمان فضاها و مکان‌های فرهنگی، تفریحی و اقتصادی بازار بزرگ ایران رخ می‌نمایاند، جایگاهی ویژه به شمار می‌آید که برای آسودگی و آرامش خانواده‌ها هنگام خرید، تفریح، گشت‌وگذار و گذراندن زمان در نظر آمده است. بازآفرینی باغ‌های ایرانی، فضاهای تفریحی و سرگرمی، رویکرد جاذبه‌های گردشگری، طراحی اقتصادی، در کنار بهره‌گیری هم‌زمان از ویژگی‌ها و مولفه‌های روزآمد جهانی و فضاهای فرهنگی و تفریحی متناسب با فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی، محیطی دل‌انگیز و روح‌بخش فراروی خانواده‌های ایرانی می‌گذارد تا در فضایی دگرگونه از ساختار شلوغ و پرهیاهوی شهری، مجموعه‌ای برای آسودن و آرمیدن، هم‌زمان با خرید و تفریح بیابند.   فضاهای همگانی همچون دریاچه، گالری خودرو، پیست یخ، جاده تن‌درستی و کلینیک سلامتی؛ فضاهای تفریحی مانند شهربازی، پردیس سینمایی و فضاهای فرهنگی همچون نمارخانه‌ها، مسجد، باغ ماهان، باغ دیدار و باغ کتاب، جاذبه‌هایی به شمار می‌آیند که طراحان بازار بزرگ ایران، با در نظر آوردن محوریت خانواده در جامعه ایرانی- اسلامی آفریده‌اند.
ایران‌مال و نگرشی نو به خانواده‌محوری
بازار بزرگ ایران، راهی نو پیش روی خانواده ایرانی می‌گذارد تا با بهره‌گیری از دستاوردهای نوین اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هنری در یک منظومه بزرگِ برآمده از معماری و هویت ایرانی- اسلامی، گزینه‌ای تازه در زیست روزمره‌اش داشته باشد. بازار بزرگ ایران، در غربی‌ترین نقطه تهران و در دامان گسترانیده البرز مهربان، خانواده‌های ایرانی را به مهر به سوی خویش می‌خواند ...








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بیتوته]
[مشاهده در: www.beytoote.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن