تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 29 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796429876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژیم صهیونیستی برای رصد تمامی تحرکات در مرزهای سوریه یگان نظارتی ایجاد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: رژیم صهیونیستی برای رصد تمامی تحرکات در مرزهای سوریه یگان نظارتی ایجاد کرد
ارتش رژیم صهیونیستی در پیامی به نیروهای هم‌پیمان سوریه که در جنوب غرب این کشور فعالند، در رسانه‌ها فاش کرد، یگان‌ نظارتی وابسته به شعبه اطلاعات نظامی ارتش را برای رصد تمامی تحرکات نیروهای نظامی در این منطقه مامور کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : طبق اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، این یگان‌ برای مقابله با هرگونه تلاش نیروهای هم‌پیمان سوریه جهت انتقام‌گیری از حملات هوایی ارتش اسرائیل در سوریه که موجب کشته شدن تعدادی از نیروهای آنها شد، در آمادگی کامل است.


به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، شاهدان عینی آگاه از اقدامات ارتش رژیم صهیونیستی اظهار داشتند، هر کسی که از قبل با منطقه آشنایی داشته باشد، متوجه می‌شود که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی جهت مقابله با "حمله احتمالی ایران" در پاسخ به بمباران فرودگاه نظامی تیفور در حومه حمص که در آن ۱۴ تن از جمله هفت افسر ایرانی به شهادت رسیدند،‌ در بالاترین سطح آماده‌باش هستند.


خبرنگاران اسرائیلی مسایل نظامی نیز اظهار داشتند، ارتش رژیم صهیونیستی جهت آمادگی برای مقابله با هرگونه واکنش از سوی ایران، تعداد زیادی از یگان‌های نظارتی خود را در ارتفاعات اشغالی جولان سوریه همراه با دوربین‌های مدار بسته، رادارها و تجهیزات ارتباط با نیروهای مستقر در میدان مستقر کرد.


این منابع به نقل از فرمانده عملیات کنترل منطقه جولان اعلام کردند، به لطف حمایت‌های روسیه اطمینان بشار اسد (رئیس جمهور سوریه) به موفقیت‌های میدانی نیروهایش رو به افزایش است اما او هنوز درباره کار در منطقه جولان تصمیمی نگرفته و همچنان شورشیان مخالف کنترل بیشتر این مناطق را در دست دارند، یک منطقه در شمال جولان در دامنه شرقی جبل الشیخ در کنترل نیروهای ارتش سوریه و یک منطقه در جنوب جولان در دست داعش است، اسد منتظر است تا کنترل شهر درعا واقع در حد فاصل مثلث مرزی سوریه، اردن و اسرائیل را به دست بگیرد تا پس از آن عملیات برای کنترل سایر مناطق جولان را آغاز کند.


این مسؤول ارتش رژیم صهیونیستی درباره عملیات رصد منطقه جولان نیز گفت: باید دائما خودروهای زرهی و تانک‌هایی که در نزدیکی مرزها حرکت می‌کنند را رصد کنی و تشخیص دهی کدام یک مشکوک است و کدام نه، کدام یک از آنها خطری برای اسرائیل است و کدام یک برای طرف دیگری است، این امر عملیات رصد در این جبهه را از سایر جبهه‌ها دشوارتر می‌کند، تو در نوار غزه می‌دانی که با حماس و جهاد مواجه هستی و یا در لبنان با حزب الله، اما در اینجا شرایط متفاوت است، گروه‌های مختلفی در چند صد متری مرزها حضور دارند که تهدیدی برای شهرک‌نشین‌ها هستند.


این فرمانده نظامی اسرائیل مدعی شد، انتقام‌گیری ایران از اسرائیل به دلیل بمباران فرودگاه تیفور (تی 4) احتمال قوی است، احتمال دارد آنها با حمله‌ای توپخانه‌ای یا موشکی علیه سربازان اسرائیلی یا یک شهرک انتقام بگیرند یا اینکه در اقدامی با عبور از مرزها "عملیاتی مسلحانه انجام دهند. پیش از این نیروهای حزب الله چنین قصدی در این منطقه داشتند اما اسرائیل چند گروهکی که در آنجا مخفیانه فعالیت داشتند را شناسایی کرد.


ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ احتمالی ایران به حمله ماه آوریل گذشته جنگنده‌های این رژیم به فرودگاه نظامی تیفور در حومه حمص نیروهای خود را در مرزهای شمالی با سوریه و لبنان به حالت آماده باش کامل درآورده است.


از سوی دیگر، روزنامه عبری زبان هاآرتص بیان کرد که رژیم صهیونیستی در انتظار حمله احتمالی ایران به جولان یا اهدافی دیگر در مناطق مختلف جهان در پاسخ به بمباران فرودگاه تیفور است.


این روزنامه به نقل از «آموس هرئیل» تحلیلگر نظامی اسرائیلی آورده است که رژیم صهیونیستی همچنان چشم انتظار پاسخ احتمالی ایران در بلندی‌های جولان یا ضربه زدن به اهداف و مواضع اسرائیل در هر مکان دیگری است.


منبع: ایسنا





۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن