تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796857034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس هیات فوتبال قم: استعفا نمی‌دهم/ سر فردوسی‌پور کلاه گذاشتند!/ از ۹۰شکایت کرده‌ایم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: رییس هیات فوتبال قم: استعفا نمی‌دهم/ سر فردوسی‌پور کلاه گذاشتند!/ از ۹۰شکایت کرده‌ایم
رییس هیات فوتبال استان قم، با بیان این که از سمت خود استعفا نمی‌دهد گفت: مجمع هیات فوتبال به من اعتماد کردند و رای دادند و تا زمانی که از من حمایت کنند، از رای آنان صیانت می‌کنم و استعفا نمی‌دهم.
آفتاب‌‌نیوز : کریم بهرامی امروز (شنبه) در نشست خبری عنوان کرد: ظرف دو هفته گذشته اتفاقات ناگواری در سطح کشور افتاد که با کل آبروی استان بازی شد و این بازی توسط کسانی اتفاق افتاد که دنبال منافع شخصی خودشان هستند.


* در باز شدن پنجره نقل و انتقالات، نوعی زرنگی کردیم


وی با بیان این که تیم صبا به هیات فوتبال هیچ ارتباطی ندارد، گفت: تیم صبا با شرایطی که پیش آمد، از لیگ برتر سقوط کرد و هیچ بودجه‌ای در اختیار صبا قرار داده نشد و در روزهای آخر مانده به شروع لیگ دسته اول، کمیته سه نفره با ریاست استاندار تشکیل شد و بنا شد که هیات فوتبال به عنوان یک هماهنگ تیم را اداره کند. زمانی که قصد جذب بازیکن داشتیم، پنجره نقل و انتقالات این تیم بسته بود و با رایزنی‌هایی که با سازمان لیگ انجام شد، گفتیم ۱۰ درصد بدهی‌های قطعی را تا یک ماه دیگر پرداخت می‌کنیم و به نوعی زرنگی کردیم تا پنجره نقل و انتقالات باز شود و بتوانیم بازیکن به حد نیاز جذب کنیم.


رییس هیات فوتبال ادامه داد: به دلیل کمبود زمان، ۲۰ بازیکن جذب شدند و اگر یک بازیکن کیفیت لازم را نداشت، به دلیل در دسترس نبودن بازیکن سطح بالا در آن ایام بود و بعد هم مجددا پنجره نقل و انتقالات بسته شد و کاری نتوانستیم انجام دهیم.


* فلاح‌دار حدود ۱۲۰میلیون تومان برای صبا هزینه کرد


وی تصریح کرد: تیم دو هفته در اختیار ما بود و من مبلغی از صبا طلبکار هستم و بدهکار کسانی هستم که از آنها قرض گرفتم، سپس اسپانسر آمد و تیم را تا هفته چهاردهم اداره کرد و بعد از آن نامه زد که نمی‌تواند تیم را اداره کند. بعد از آن آقای فلاح‌دار با یک اسپانسر صحبت کرد تا به تیم کمک کند و آن اسپانسر نیز گفته بود که شما هزینه کنید تا بعدا تمام هزینه‌ها را پرداخت کنم که آن اسپانسر هم حاضر به تیم‌داری نشد و آقای فلاح‌دار مبلغی حدود ۱۰۰تا ۱۲۰ میلیون تومان هزینه کرد که از تیم طلبکار است.


بهرامی افزود: بعد از آن آقای حسین‌زاده گفت که من هزینه تیم را می‌دهم و تیم را به او سپردند و ایشان هزینه‌ها را داد و نتایج تیم در آن زمان، نتایج نسبتا خوبی بود و گاهی با کم لطفی داوران نتایج را واگذار می‌کردیم.


وی اظهار کرد: شش هفته به پایان مسابقات، مسعود راشکی به سرپرست تیم پیشنهاد داد که  هدایت این تیم که سقوطش قطعی شده است را به او بسپارند تا تجربه کسب کند. ما اعلام کردیم که پولی نداریم که بدهیم و راشکی قبول کرد که هزینه‌های جاری تیم را پرداخت کند و اگر توانست یک پولی نیز به بازیکنان بدهد.


رییس هیات فوتبال قم عنوان کرد: راشکی در ابتدای هدایت تیم به وحید نائینی، سرپرست وقت صبا اعلام کرد که به بازیکنان غیر بومی به جز جهانگیر عسگری و سید محمد امین میرداداشی، نیازی ندارد و مدارک این صحبت موجود است، ولی راشکی در مصاحبه خود کاملا برعکس اعلام کرد و گفت که تنها به جهانگیر عسگری نیازی نداشته است و مابقی بازیکنان را نگفته که نیاز ندارد.


وی ادامه داد: پس از آن نتایج تاسف بار که به دلیل بی تجربگی مسعود راشکی به دست آمد، تیم تعطیل شد و بازی‌ها در سه هفته آخر توسط هیات فوتبال برگزار شد که علی رغم نداشتن تمرین، بازی نسبتا خوبی مقابل ماشین سازی تبریز ارائه شد. 


* فردوسی‌پور با تمام زیرکی خود، فریب خورد


بهرامی در خصوص اتفاقات پیش آمده در برنامه نود، گفت: سبقه افرادی که در برنامه نود روی خط رفتند و آن مباحث را مطرح کردند، کاملا مشخص است، البته از این قضایا که پیش آمد، من در سطح کشور متضرر شدم و مردم نسبت به من و کسانی که نامشان برده شد، بدبین شدند. من فکر می‌کنم آقای فردوسی‌پور با تمام زیرکی خود، فریب خورد و در این موضوع سر ایشان کلاه گذاشتند و در برنامه دوم نیز به هیچ‌کسی اجازه دفاع ندادند.


وی در خصوص فایل صوتی منتشر شده از خود در برنامه نود بیان کرد: آن فایل صوتی یک صحبت دورهمی و دوستانه بود و این دور از اخلاق بود که آن صحبت‌ها را ضبط و منتشر کنند. من در بحث انحلال تیم صبا تصمیم‌گیر نیستم و این تنها یک پیشنهاد بود و این امر کاملا قانونی است. طبق قانون، هر شرکتی که دارایی آن کمتر از بدهی‌هایش باشد، عملا ورشکسته است و ضمن این که شرکتی هم اگر ورشکسته شود باید بدهی‌ها را پرداخت کند و رضایت طلبکاران را جلب کند و سپس اعلام ورشکستگی کند.


* مکلف به فروش خودرو نبودم و اجازه فروش داشتم


رئیس هیات فوتبال در خصوص خودرویی که بابت طلب‌های صبا از سازمان لیگ دریافت کرده است، گفت: هیات فوتبال طلبی از سازمان لیگ داشت و برای دریافت آن پول به سازمان لیگ مراجعه کردیم که به دلیل عدم وجود بودجه، یک خودرو به مبلغ ۸۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تحویل دادند و به نوعی زرنگی کردم که این ماشین را به عنوان طلب گرفتم وگرنه سازمان لیگ پول نمی‌داد.


* یک ریال از هیات فوتبال بابت حق ماموریت نگرفتم


وی افزود: پس از دریافت ماشین، خواستیم به نام هیات فوتبال بزنیم و چون هیات فوتبال ثبت نشده است، نمی‌شد ماشین را به نام هیات زد و به همین دلیل جلسه هیات رئیسه تشکیل شد و صورت‌جلسه کردیم و اجازه به نام زدن و فروش را به عنوان نماینده هیات فوتبال گرفتم و ماشین را به نام شخص خودم زدم و سپس ماشین را در پارکینگ خانه خودم گذاشتم و استفاده نکردم. تمام ماموریت‌های من توسط ماشین شخصی انجام می‌شد و یک ریال بابت حق ماموریت، پول غذا و پول بنزین از هیات فوتبال دریافت نکردم و بخاطر عشقم این هزینه‌ها را کردم.


* به خاطر هجمه‌ای که علیه من وجود داشت، ماشین را سوار شدم


بهرامی عنوان کرد: ماشین چهار ماه در پارکینگ خانه‌ام پارک بود و عکسی که از ماشین منتشر شد از پارکینگ خانه من بوده است و در یک شب که آقایان در خانه من مهمان بودند این عکس را گرفتند. آن زمان عده‌ای می‌گفتند که من ماشین را فروختم و پول آن را به جیب زدم و به دلیل هجمه‌ای که علیه من در این خصوص وجود داشت، ماشینن را سوار شدم. آن زمان اگر ماشین را می‌فروختم، ۸۰ میلیون می‌خریدند و تا الان این پول از بین می‌رفت ولی الان سرمایه‌ای برای هیات فوتبال موجود است. 


* امکان مهندسی انتخابات وجود ندارد


وی در خصوص این که گفته می‌شود انتخابات مجمع مهندسی شده بود، تصریح کرد: افراد مجمع باید به تایید دبیر مجامع اداره کل ورزش و جوانان برسند و اگر صلاحیت لازم را نداشته باشند، حق رای ندارند و امکان مهندسی انتخابات وجود ندارد. بعضی‌ها ادعا کردند که به خاطر حمایت آنها من رای آوردم، کسانی که بابت آن شخص به من رای دادند، همین الان بیایند و رای خود را پس بگیرند. عده‌ای که در انتخابات شکست خوردند، به دنبال بهانه برای حاشیه سازی بودند.


* در خصوص آینده صبا تصمیم‌گیر نیستم


رییس هیات فوتبال در مورد آینده صبا بیان کرد: من تصمیم‌ساز هستم و تصمیم‌گیر نیستم و بعد از برگزاری آخرین بازی صبا در لیگ یک، تیم را به اداره کل برمی‌گردانم. من از خودگذشتگی کردم و تیم را در این مدت اداره کردم و باید استانداری به عنوان متولی تیم درباره آینده صبا تصمیم بگیرد.


* استعفا نمی‌دهم


وی در خصوص این که آیا با وجود اتفاقات پیش آمده، قصد استعفا دارد، گفت: من با نظر بعضی‌ها نیامدم که با نظر بعضی‌ها بروم و من در این شرایط سخت کنار نمی‌روم. برای تشکیل مجمع فوق العاده، باید اعضای مجمع به فدراسیون با ارائه دلیل درخواست تشکیل جلسه بدهند و سپس فدراسیون نوبت می‌زند برای تشکیل مجمع فوق العاده. مجمع به من  اعتماد کرده و رای داده است و من باید از نظر مجمع صیانت کنم و تا زمانی که مجمع از من حمایت کند من استعفا نمی‌دهم.


 * از برنامه ۹۰ شکایت می‌کنیم


بهرامی در پایان گفت: هیات فوتبال از برنامه ۹۰ و کسانی که افترا زدند و آن موضوعات را مطرح کردند، شکایت کرده است. کسانی که آن موضوعات را مطرح کردند، باید پاسخگو باشند.


منبع: ایسنا





۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن