تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796660857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عواملی که جلوی ثبت جهانی الموت را خواهد گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: عواملی که جلوی ثبت جهانی الموت را خواهد گرفت
استاندار قزوین گفت: متأسفانه ساخت‌وسازهای نامناسب گازرخان جلوی ثبت جهانی الموت را خواهد گرفت چون منظر طبیعی خود را با این ساخت‌وسازها از دست خواهد داد.
آفتاب‌‌نیوز : عبدالمحمد زاهدی در کارگروه گردشگری استان که در بخشداری الموت شرقی برگزار شد، اظهار کرد: باید هر دو الموت شرقی و غربی را با هم دید و برای احیای حوزه آبریز شاهرود نیز اقدام کرد.


وی افزود: امروزه تکنولوژی و فناوری‌ها هرچقدر پیشرفت می‌کنند اشتغال آن‌ها نیز کمتر می‌شود و تنها گردشگری و آی سی تی اشتغال‌زایی خوبی به دنبال دارند. جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی و قومی و زبانی نعمت‌های بزرگی برای صنعت گردشگری هستند و باید قدردان این پوشش‌ها و خرده‌فرهنگ‌ها باشیم.


استاندار قزوین تصریح کرد: از سال جاری با برگزاری جلسات متعدد برای تقویت گردشگری به‌عنوان مسائل اصلی استان باهدف اشتغال‌زایی اقدام کرده‌ایم و امیدواریم شاهد توسعه صنعت گردشگری استان باشیم. باید مخابرات، در روستاهای منطقه الموت نقاط تحت پوشش را موردبررسی قرار دهد و برای نصب تجهیزات مخابراتی نیز همکاری لازم صورت گیرد.


زاهدی عنوان کرد: در واگذاری اراضی ملی حریم دریاچه اوان باید با توجه به بازنگری طرح جامع ملی صورت گیرد و در طرح جامع این دریاچه همه اراضی باید با همان کاربری اولیه تعیین‌شده واگذار شوند.


وی خاطرنشان کرد: مسئولیت دریاچه اوان طبق قانون بر عهده سازمان حفاظت محیط‌زیست است و مسئولیت توسعه گردشگری نیز بر عهده سازمان گردشگری است و باید به هر نحو ممکن آن دریاچه حفظ شود.


استاندار قزوین مطرح کرد: باید برای حفاظت از دریاچه از ورود هر نوع دستگاه خودرو جلوگیری کرده و مجوز ساخت‌وساز در حریم دریاچه داده نشود و همه مصنوعات نصب‌شده در حریم این دریاچه از قبیل تیر برق و کانکس و ساختمان‌های غیرمجاز باید حذف شوند. باید در رینگ و حریم دوم این دریاچه نیز هر نوع اقدامات با نظر مشاور صورت گیرد تا از تخریب دریاچه جلوگیری شود.


زاهدی گفت: حتماً ساماندهی دریاچه تا عید فطر به‌صورت موقت از قبیل محل ورود گردشگران و محل پارک خودروها صورت گیرد تا رضایت گردشگران و بازدیدکنندگان در بازدیدها افزایش یابد. باید همه مسئولان دقت لازم را داشته باشند تا از هرگونه تعرض و زمین‌خواری در این منطقه جلوگیری شود.


استاندار قزوین افزود: تهیه و بازنگری طرح هادی در روستاهای هدف گردشگری با توجه به توسعه گردشگری صورت گیرد و روستای گازرخان با نظر میراث فرهنگی برای جهت‌دهی به ساخت‌وسازها ساماندهی شود.


معاون امور عمرانی استاندار گفت: منطقه الموت در حوزه گردشگری دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که می‌تواند به‌عنوان یک منبع درآمد پایدار در کنار کشاورزی آن برای مردم منطقه مطرح باشد به همین جهت باید تسهیلات بانکی به سمت ظرفیت‌های گردشگری هدایت شوند.


به گزارش ایسنا ، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در کارگروه گردشگری استان که در بخشداری رودبار الموت شرقی برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته برای روستاهای دارای دهیاری 22 میلیارد ریال و برای روستاهای فاقد دهیاری چهار میلیارد ریال تخصیص یافت.


وی ادامه داد: گازرسانی به منطقه الموت که از آرزوهای دیرینه مردم آن بود، آغازشده و احداث پست 63 کیلووات انتقال برق نیز در حال انجام است.


معاون امور عمرانی استاندار تصریح کرد: منطقه الموت در حوزه گردشگری دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که می‌تواند به‌عنوان یک منبع درآمد پایدار در کنار کشاورزی آن برای مردم منطقه مطرح باشد. برای این منظور تسهیلات بانکی را باید به سمت صنعت گردشگری این منطقه هدایت کنیم که این مسئله در دستور کار قرار دارد.


فرخزاد ادامه داد: ظرفیت خانه‌های بوم گردی در منطقه الموت نیز بسیار بالا بوده که در صورت توسعه و تقویت آن می‌توان علاوه بر پذیرش گردشگر خارجی، مسافران داخلی را نیز تحت پوشش قرار داد. همچنین در این زمینه می‌توان از ساختمان‌های بدون استفاده در منطقه و تعاونی دهیاری‌ها برای توسعه و تقویت گردشگری در استان اقدام کرد.


به گزارش ایسنا، بخش رودبار الموت شرقی با 85 روستای دارای سکنه و با مرکزیت شهر معلم کلایه در 85 کیلومتری شمال شرق قزوین واقع شده است.









۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن