تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797964731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گرو نگهداشتن نوزاد در بیمارستان کمالی کرج / توضیح رئیس بیمارستان


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: گرو نگهداشتن نوزاد در بیمارستان کمالی کرج / توضیح رئیس بیمارستان
کودک تازه متولد شده به خاطر عدم توان خانواده برای پرداخت هزینه‌های زایمان در بیمارستان کمالی کرج گرو نگه داشته شده است.
آفتاب‌‌نیوز : ولی نژاد، خاله نوزاد تازه متولد شده در بیمارستان کمالی کرج  گفت: کودک تازه متولد شده به خاطر عدم توان خانواده برای پرداخت هزینه‌های زایمان در بیمارستان کمالی کرج گرو نگه داشته شده است. خواهرم 27 فروردین در بیمارستان کمالی کرج برای وضع حمل بستری شد.


وی در تشریح وضعیت خانواده همسر خواهرش ادامه داد: شوهر خواهرم به دلایلی در زندان است و پدر شوهرش هم فوت کرده و مادر شوهرش هم به دلیل وضعیت نامناسب مالی ازعهده پرداخت هزینه‌های زایمان خواهرم بر نمی‌آید.


وی توضیح داد: خانواده خودمان هم اصلا وضعیت مالی مناسبی ندارند و پدرم بیمار اعصاب روان است و مادرم هم دیالیز می‌شود. از 27 فروردین برای تهیه مخارج بیمارستان به هرکس و ناکس رو انداخته‌ام و تنها توانسته‌ام 90 هزار تومان جمع‌آوری کنم.


ولی نژاد گفت: الان مسئولان بیمارستان خواهرم را ترخیص کرده‌اند ولی می‌گویند تا زمانی که هزینه‌های زایمانش را تامین نکند بچه را به او تحویل نمی‌دهند. از بخش نوزادان به خواهرم زنگ می‌زنند که بیاید بچه‌اش را شیر دهد ولی اجاره ورود او به بخش را نمی‌دهند.


وی اظهار کرد: بیمارستان کمالی بیمارستانی دولتی است و باید با مراجعه کنندگان راه بیاید و شرایط خاص برخی از آنها رو درک کند و نباید به خاطر نداری، مادری را تحقیر و او را از فرزندش جدا کند. ما در این شرایط مالی بسیار بد، دو میلیون و 700 هزار تومان از کجا بیاوریم که بچه خواهرم را از گروی بیمارستان خارج کنیم؟


وی گفت: اگر پول داشتم هرگز حاضر نبودم یک لحظه سختی خواهرم را تحمل کنم ولی دستم خالی است و کاری نمی‌توانم بکنم و فقط شرمندگی برایم باقی مانده است. به مسئولان بیمارستان کمالی می‌گویم به جای دومیلیون و 700 هزار تومان 12 میلیون تومان سفته تا 27 اردیبهشت می‌دهم ولی باز هم قبول نمی‌کنند.


رییس بیمارستان کمالی کرج گفت: هیچ قصوری در کیفیت و کمیت خدمات‌رسانی به مادر و نوزاد صورت نگرفته است.


خانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این خانم 27 فروردین ماه برای زایمان به صورت اورژانسی در بخش بستری می‌شود. بعد از تشکیل پرونده ، مسئولان بخش به وی اطلاع می‌دهند که به دلیل اینکه تحت پوشش بیمه قرار ندارد، باید هزینه‌های زایمان را به صورت آزاد پرداخت کند.


وی توضیح داد: همراهان این خانم بعد از اطلاع از این مساله گفتند که مشکل خاصی با پرداخت آزاد هزینه‌های زایمان وی ندارند ولی در نهایت از پرداخت هزینه‌ها خودداری کرده اند. با وجود وضع به وجود آمده کادر بیمارستان خدمات مناسبی به مادر و نوزادش ارائه داده و هیچ کدام مشکل چندانی در زمینه درمانی نداشته‌اند.


خانی افزود: مادر این نوزاد امروز از بیمارستان مرخص شده و فرزندش نیز به دلیل ابتلا به زردی باید تا فردا در بخش نوزادان نگهداری شود.


وی توضیح داد: این فرد باید برای حل مشکلش به ریاست و مسئولان مستقیم بیمارستان مراجعه می‌کرد و رسانه‌ای کردن این مساله فقط مردم را نسبت به خدمات بیمارستان‌های دولتی ناامید می‌کند. بارها شده افراد بی بضاعت و حتی اتباع خارجی از عهده تامین بخشی از مخارجشان بر نمی‌آمدند و با مراجعه به ریاست تا حد امکان مشکلشان حل شده است.


خانی اظهار کرد: نه این خانم و نه هیچ کدام از اعضای خانواده‌اش تاکنون به ریاست بیمارستان مراجعه نکرده‌اند تا مشکلشان به نوعی حل شود و درست نبود که پای رسانه‌ها را وسط بکشند.


وی توضیح داد: در روز بالای 10 مورد اتفاق می‌افتد که بیماران بستری شده در این بیمارستان اعلام می‌کنند که ازعهده تامین هزینه‌های درمان بر نمی‌آیند و بلاخره با رایزنی به نوعی مشکلشان حل می‌شود. اگر قرار بود همه این بیماران به دلیل مشکلات مالی گرو نگه داشته شوند که الان بیمارستان جایی برای سوزن انداختن هم نداشت.


خانی اظهارکرد: مشکل اکثر بیمارانی که به دلیل عدم بضاعت مالی از عهده تامین هزینه‌های درمان بر نمی‌آیند یا از طریق تخفیف و یا طرق دیگر حل می‌شود و در این خصوص جای نگرانی نیست. اگر قرار بود همه موارد شبیه به این مساله رسانه‌ای شود که روزی باید چندین خبر از همین بیمارستان منتشر می‌شد.


وی افزود: اینکه بیمارستانی نوزاد مادری را به دلیل عدم استطاعت مالی در پرداخت هزینه‌ها از دیدن فرزندش محروم کند اصلا انسانی نبوده و بدون شک چنین چیزی ممکن نیست.


منبع: ایسنا





۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن