تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797972584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادستان اردبیل خبر داد: دستگیری ۸۶ متخلف در تعطیلات نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: دادستان اردبیل خبر داد: دستگیری ۸۶ متخلف در تعطیلات نوروز
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: در تعطیلات نوروزی به خاطر فعالیت تعدادی از افراد متخلف در حوزه تولید و توزیع یک کالای ممنوعه بیش از ۸۶ نفر دستگیر شدند که عمده آنها از حاشیه شهر بودند.
آفتاب‌‌نیوز : سیدناصر عتباتی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: این دستگیری‌ها نشان داد که عمده این افراد به دلیل نبود فضای کسب و کار و اشتغال مشغول کارهای کاذب هستند که انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران و همه مسئولان دست به دست هم دهند تا در سال مزین به حمایت از تولید کتالای ایرانی بتوان زمینه اشتغال و درآمدزایی برای جوانان و جویندگان کار را به خوبی فراهم کرد.


وی خاطرنشان کرد: اگر جوان ما بتواند در سنگرها و عرصه‌های مختلف مشغول فعالیت و کار باشد هرگز به فکر گناه و آلودگی و کار خلاف نمی‌افتد چرا که منشا بسیاری از آسیب‌های اجتماعی بیکاری است که همه باید تلاش کنیم تا با فراهم کردن زمینه ها و بستر اشتغال مناسب مشکلات و نارسائی‌ها را به تدریج برطرف کنیم.


عضو کمیته اجرایی حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری اردبیل بیان کرد: ما در سال گذشته در قالب کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران تلاش کردیم تا مشکلات و موانع پیش‌روی تولیدکنندگان را که عمدتا مربوط به بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی بوده که در این باب از مدیران بانک‌ها و دستگاه های مختلف قدردانی می‌کنیم که یاریگر ما در حل این مشکلات و نارسائی‌ها بودند.


عتباتی ادامه داد: البته بانک‌ها با برخی محدودیت‌ها در حوزه قوانین و مقررات روبرو هستند که ما همواره از مدیران بانک‌ها خواسته‌ایم همواره با رویکرد استانی و به مصلحت توسعه استان تصمیم گیری کنند و از تولید و سرمایه‌گذاران به هر شکل ممکن حمایت کنند.


وی به توقف بسیاری از اجرائیه‌ها به دلیل پرداخت نشدن اقساط بانکی از سوی سرمایه‌گذاران اشاره کرد و گفت: امیدواریم وثیقه‌ها که اغلب مربوط به طرح و زمین پروژه‌هاست و زمین‌های دیگر تبدیل شده و اجرائیه صادر شده از سوی بانک منجر به تعطیلی واحدها نشود.


دادستان عمومی و انقلاب اردبیل تصریح کرد: ما در سال گذشته تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا برخی اقدامات بانک‌ها در بازپس‌گیری بدهی تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران منجر به تعطیلی آنها نشود چرا که تعطیلی واحدهای تولیدی بحران‌ها و آسیب‌های اجتماعی و بیکاری بسیاری از جوانان ما را به دنبال دارد.


عتباتی در ادامه از حل مشکل ممنوع‌الخروج بودن برخی بدهکاران بانکی با همکاری بانک‌ها و دستگاه قضایی خبر داد و بیان کرد: این امر به حقوق شهروندی در تعارض بود که سعی کردیم به صورت شفاف این ممنوع‌الخروجی را برای تعدادی از بدهکاران بانک‌ها برطرف کنیم تا آنها با خیال راحت و انگیزه مضاعف بتوانند نسبت به حل مشکلات و همچنین موانع پیش‌رو اقدامی عملی انجام دهند.


وی افزود: ما حق نداریم حقوق اجتماعی فرد و یا اشخاص حقیقی و حقوقی را نادیده گرفته و یا آنها را از این حقوق محروم کنیم در حالی که باید با دید واقع‌بینانه تلاش کنیم تا مشکلات و موانع پیش‌روی تولید رفع و زمینه فعالیت بخش خصوصی را فراهم کنیم.


دادستان عمومی و انقلاب اردبیل به نامگذاری سال ۹۷ از سوی رهبری در حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و افزود: دستگاه قضائی در مبارزه با قاچاق با تمام توان در صحنه حضور دارد تا با این کار امنیت تولیدکننندگان و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در کشور فراهم آید.


عتباتی بیان کرد: تمام دادستان‌های استان مکلف شده‌اند تا در سال حمایت از کالای ایرانی با پدیده قاچاق به هر شکل مکن برخورد کرده و اجازه ندهند قاچاق زمینه ضربه زدن به تولید داخلی را فراهم کند.


به گزارش ایسنا، وی گفت: در فاصله ۱۳ تا ۱۴ روز تعطیلات عید امسال ۸۶ مورد دستگیری داشتیم که عمده آنها مربوط به فعالیت‌ها در حوزه تولید و توزیع کالاهای ممنوعه عمدتا در حاشیه شهر بوده که یک آمارقابل توجه است که این خود نشان دهنده برخی از ضعف‌های در حوزه اشتغال و کارآفرینی است.


دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در پایان بیان کرد: اغلب این افراد متقاضی کار بودند ولی به دلایل مختلف امکان اشتغال برای آنها فراهم نبود که انتظار می‌رود در سال جدید سعی وافری در ایجاد اشتغال و زمینه رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری در استان به خوبی فراهم آید.









۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن