تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796776049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل بانک کشاورزی : شیوه هایی از تولید را حمایت می کنیم که به توسعه پایدار منجر شود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مدیرعامل بانک کشاورزی : شیوه هایی از تولید را حمایت می کنیم که به توسعه پایدار منجر شود
مدیرعامل بانک کشاورزی : شیوه هایی از تولید را حمایت می کنیم که به توسعه پایدار منجر شود سپرده های مردمی بانک کشاورزی در سال 1396 بیش از 40 درصد رشد داشت به گونه ای که طی10 سال اخیر بی سابقه بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با اعلام این خبر خوش، سخنرانی در همایش مدیران این بانک را آغاز کرد و ادامه داد: میزان تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی در سال گذشته  با 16.3 درصد رشد ، رقم قابل توجهی معادل 388356 میلیارد ریال بود که 89 درصد آن در بخش کشاورزی و زیربخش های مربوطه پرداخت شده است.


همایش مدیران بانک کشاورزی روز چهارشنبه 22 فروردین با حضور روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، اعضای هیات مدیره، مدیران امور و مدیران شعب این بانک از سراسر کشور،  درفضایی صمیمی و پر از امید و نشاط ، در محل ساختمان ادارات مرکزی در تهران برگزار شد.


خدارحمی در این نشست با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری و اولویت بخشی به حمایت از کالای ایرانی و توجه به اقتصاد کشور در این شعار، بر تلاش برای بهبود کیفیت تولید و ترویج مصرف کالای ایرانی به عنوان وظیفه فردی و سازمانی تاکید کرد.


رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی سپس به تشریح شعار بانک کشاورزی در سال 1397 به عنوان محور فعالیت های این بانک در راستای شعار سال مقام معظم رهبری پرداخت و اظهار داشت: تلاش ما برای بهبود کیفیت کالا و خدمات، نقش مهمی در افزایش تقاضا و مصرف کالای ایرانی دارد و در این راستا، تجهیز منابع به منظور تامین مالی واحدهای تولیدی و افزایش قابلیت بانک برای ارائه خدمات بهتر در دستور کار بانک است.


خدارحمی حمایت از تولید در بخش کشاورزی و تامین امنیت غذایی جامعه را وظیفه ذاتی بانک کشاورزی دانست و خاطر نشان کرد در این راستا پرداخت صحیح تسهیلات، شفافیت و سیستمی کردن خدمات اعتباری، نظارت بر مصرف صحیح اعتبارات و تسهیل فرایندهای اعتباری مورد توجه قرار دارد.


وی افزود: ما وظیفه داریم شیوه هایی از تولید را حمایت کنیم که با استفاده بهینه از منابع طبیعی و توجه به حفاظت از محیط زیست، به توسعه پایدار منجر شود.


خدارحمی تصریح کرد: بانک کشاورزی از معدود بانک هایی است که اضافه برداشت از بانک مرکزی نداشته است  و رقم بالای کفایت سرمایه  این بانک از نقاط قوت آن به شمار می رود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود اولویت های محوری بانک کشاورزی در سال 1397 را شامل بازنگری و بازمهندسی روش های اعتباری، کاهش قیمت تمام شده پول، توازن منابع و مصارف، تک رقمی شدن نسبت مطالبات معوق، افزایش درآمدهای غیرمشاع، بهبود ارتباط با مشتریان و ارتقای کیفیت ارائه خدمات در سطح شعب، اجرای دقیق بودجه و عدم انحراف از بودجه مصوب و واگذاری شرکت ها و املاک تملیکی با تعیین هدف دقیق برشمرد.


مدیرعامل بانک کشاورزی در پایان سخنان خود، توجه هم زمان به نقاط قوت و ضعف و تلاش برای اصلاح ، بهبود و ایجاد تحولات مثبت در کار بانک را مورد تاکید قرار داد و برخورد صمیمانه و احترام آمیز با مشتری را ضامن تحقق اهداف و برنامه های بانک دانست .


منبع: روابط عمومی بانک کشاورزی





۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن