تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797866432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوید محمدزاده یک ببر کرد فروردینی و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد!


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نوید محمدزاده یک ببر کرد فروردینی و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد!
صحبت از نوید محمدزاده ستاره ی این روزهای سینما و تئاتر ایران است هنرمندی که خیلی ها استعداد و پشتکار بازیگری او را تحسین و راهی پر افتخار را برایش پیش بینی کرده اند.
آفتاب‌‌نیوز : صحبت از نوید محمدزاده ستاره ی این روزهای سینما و تئاتر ایران است هنرمندی که خیلی ها استعداد و پشتکار بازیگری او را تحسین و راهی پر افتخار را برایش پیش بینی کرده اند. بازیگری که در سال های اخیراً معمولاً فیلم هایش فروش خوبی داشته اند و مخاطبی که نام او را بر پوستر فیلمی می بیند ترغیب به دیدن آن فیلم در سینما می شود.

نوید محمدزاده متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ در شهر مهران استان ایلام است. او در سال ۱۳۸۲ تحت تعلیم استادانی چون محمد یعقوبی و مهتاب نصیرپور در آموزشگاه بازیگری هفت هنر کرج قرار گرفت و برای اولین بار در سال ۱۳۸۷ با حضور در فیلم سینمایی در میان ابرها به کارگردانی روح الله حجازی نخستین حضور سینمایی خود را تجربه کرد. اولین اجراهای عمومی او نمایش پسران آفتاب در سال ۱۳۸۷ بود. او در سال ۸۸ در نمایش ماه در آب نوشته ی فارس باقری و کار محمد کوروش نیا در تالار محراب به ایفای نقش پرداخت و برای بازی در این نمایش جایزه ی بازیگری مرد را در جشنواره ی استانی تهران دریافت کرد. فعالیت حرفه ای تئاتری اش از آن زمان تا به امروز ادامه دارد و هم اکنون نمایش دیابولیک، رومئو و ژولیت به طراحی و کارگردان آتیلا پسیانی را در تماشاخانه ی ایرانشهر بر روی صحنه دارد.

او در سال ۱۳۹۲ با هنرنمایی در فیلم عصبانی نیستم به کارگردانی رضا درمیشیان توانست خود را در سینما به خوبی معرفی کند و در سی و دومین جشنواره ی فیلم فجر نامزد شد. نوید محمدزاده بعد از آن در فیلم ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی نقش آفرینی کرد و توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد نقش مکمل مرد را در جشنواره ی فیلم فجر از آن خود کند. او همچنین در هجدهمین جشن خانه ی سینما در سال ۹۵ بار دیگر برای بازی در این فیلم تندیس بهترین بازیگر مکمل مرد را گرفت. محمدزاده هم چنین در فیلم های سیزده و خشم و هیاهو به کارگردانی هومن سیدی و لانتوری به کارگردانی رضا درمیشیان به ایفای نقش پرداخت. او جایزه ی بهترین بازیگر مرد جشنواره ی فیلم براتیسلاوا در سال ۲۰۱۵ را به دلیل بازى در فیلم ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده به دست آورد.

نوید محمدزاده در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با فیلم خفگی به کارگرانی فریدون جیرانی حضور داشت. او هم چنین برنده ی جایزه ی بهترین بازیگر مرد بخش افق های هفتاد و چهارمین دوره جشنواره ی فیلم ونیز در سال ۲۰۱۷ برای فیلم بدون تاریخ و بدون امضا به کارگردانی وحید جلیلوند شد که هم اکنون روی پرده ی سینماهاست. نوید محمدزاده در سی و پنجمین جشنواره ی فیلم فجر نیز موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای این فیلم شد.

از نظر او بازی بهروز وثوقی در فیلم سینمایی کندو بهترین بازی تاریخ سینمای ایران است. به اعتقادش در بداهه اصولاً رفتار بر جریان کلام اولویت دارد. هر بازیگری باید هوش این را داشته باشد که نقش ساده را ساده برگزار کند و برای نقش ویژه طراحی ویژه ای داشته باشد. از نظر او یک بازیگر به هیچ وجه یک ابزار نیست. او جزییات تکنیکی میان سینما و تئاتر را متفاوت می بیند اما هدف این دو را یکی می داند و نظرش این است که چه در سینما و چه در تئاتر بازیگر باید جوری بازی کند که برای مخاطب باورپذیر باشد.

نت نوشت






۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن