تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796771742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار نطنز: 13 پروژه عمرانی و خدماتی در هفته دولت در نطنز افتتاح می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار نطنز:13 پروژه عمرانی و خدماتی در هفته دولت در نطنز افتتاح می‌شود
خبرگزاری فارس: 13 پروژه عمرانی و خدماتی در هفته دولت در نطنز افتتاح می‌شود
شهردار نطنز گفت: هم‌زمان با هفته دولت 13 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری نطنز با اعتباری بالغ‌ بر 30 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از  نطنز، سید محسن تجویدی عصر امروز در جمع خبرنگاران در هفته دولت ضمن گرامیداشت این هفته و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هم‌زمان با هفته دولت سیزده پروژه عمرانی و خدماتی در شهرداری نطنز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: از این سیزده پروژه 8 پروژه عمرانی و 5 پروژه خدماتی است که مرکز معاینه فنی خودرو شهرداری نطنز، احداث پارک نشاط در شهرک ولیعصر(عج)، آسفالت 3 هزار و 500 متر مربع از معابر شهری، سنگفرش 5 هزار و 300 متر مربع از پیاده‌روهای سطح شهر، اصلاح ورودی شهرک ولیعصر(عج)، تکمیل و راه‌اندازی طبقه اول ساختمان شهرداری و محوطه‌سازی و دیوارکشی آن و چندین پروژه دیگر از پروژه‌های عمرانی است که در این هفته افتتاح می‌شود.

شهردار نطنز تصریح کرد: با وجود آن که از حدود دو سال پیش صدور مجوز احداث و راه‌اندازی مرکز جدید معاینه فنی در کشور متوقف ‌شده و وزارت کشور آن را ممنوع کرده بود، با پیگیری مستمر و اثبات لزوم راه‌اندازی این مرکز در شهر نطنز توانستیم پس از طی مراحل طولانی این مجوز را اخذ و این مرکز را با اعتباری بالغ ‌بر 6 میلیارد ریال و با مشارکت بخش خصوصی راه‌اندازی کنیم. تجویدی ادامه داد: البته این طرح مدتی است که به ‌صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرده و در این هفته به ‌صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: دومین پروژه عمرانی احداث پارک نشاط در شهرک ولیعصر(عج) است که به ‌عنوان یکی از محلات پرجمعیت شهری بوده و فاقد پارک محله بود، بنابراین شهرداری اقدام به احداث پارکی با مساحت 3 هزار و 570 مترمربع در این شهرک کرده که با هزینه‌ای بالغ ‌بر 2 میلیارد ریال آماده افتتاح است.

شهردار نطنز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پارک سرچشمه سرابان به‌ عنوان یکی از مقاصد گردشگری شهر بوده و در فصل بهار و تابستان پذیرای خیل کثیری از گردشگران داخلی و خارجی است، از یک سال گذشته احداث مجموعه بلوارهای آن به طول یک هزار و 200 مترمربع آغاز شده که با جدول کاری به طول 3 هزار و 300 متر، زیرسازی و آسفالت به متراژ 27 هزار مترمربع و با اعتباری بالغ ‌بر 10 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. تجویدی بیان داشت: احداث آسیاب نمادین در ورودی پارک سرچشمه، ساخت 40 چشمه آبخوری و احداث شهربازی در پارک سرچشمه سرابان با مشارکت بخش خصوصی از دیگر پروژه‌های عمرانی است که هم ‌زمان با بلوارهای پارک سرچشمه سرابان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به تجهیز و بازسازی کشتارگاه شهرستان اذعان کرد: از چند سال گذشته با ارتقای تجهیزات و امکانات بهداشتی از جمله، تهیه چندین جرثقیل سقفی، دستگاه شوکر برقی، وسایل سرمایشی و گرمایشی، رنگ‌آمیزی سالن کشتار، آماده‌سازی نمازخانه، نصب دستگاه آبسرد کن، اصلاح سیستم برق‌رسانی و آب‌رسانی، شبکه‌بندی فاضلاب سالن کشتارگاه و همکاری ناظر ذبح شرعی و ناظر بهداشتی و همچنین تهیه و راه‌اندازی دستگاه لیبل‌گذاری گوشت در کشتارگاه شهرستان نطنز توانسته‌ایم به نقطه قابل قبولی از استحصال و عرضه گوشت سالم در بازار برسیم.

شهردار نطنز با بیان این که مسجد جامع نطنز یکی از آثار باستانی نطنز بوده که در طول سال بیشترین گردشگر داخلی و خارجی را به خود جذب می‌کند، گفت: شهرداری نطنز طی اقدامی این مسجد را با تعداد 26 پروژکتور و پارک مسجد جامع را با 41 چراغ پارکی و 62 چراغ وال واشر که زیر دیواره‌های پارک نصب‌شده نورپردازی کرد.

تجویدی تأکید کرد: احداث آب‌نمای سنگی طبقاتی در میدان امام خمینی(ره) و عملیات لوله‌کشی آب از میدان معلم به سمت میدان امام خمینی(ره) و اتصال آن به شبکه آبیاری تحت‌فشار با یک هزار و 200 متر طول لوله پلی‌اتیلن از دیگر اقدامات خدماتی شهرداری نطنز است که در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد. وی در پایان گفت: درمجموع اعتباری بالغ ‌بر 30 میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده است. انتهای پیام/63025/ج40/

1395/06/02 :: 19:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن