تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797001160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشنهادهایی برای عیدی دادن


واضح آرشیو وب فارسی:بیتوته:


 
عیدی دادن,پیشنهادهایی برای عیدی دادن

عیدی دادن یکی از رسوم بسیار زیبای عید نوروز است   سال نو نزدیک است و بوی رسومی که در فرهنگ نوروزی و فرهنگ ایرانی جای خوش کرده است به مشام می رسد. یکی از این رسوم زیبا عیدی دادن است. معمولا عیدی در قالب و شکل پول نقد خودنمایی می کند. البته که پول نقد یکی از موهبت های زمینی است که شامل حال عیدی گیرندگان است. اما پیشنهاد می کنیم امسال کمی متفاوت عمل کنید و منحصر به فرد بودن ایده هایتان را به رخ اطرافیان بکشید. سوالی که اکنون پیش می آید این است که به جای پول عیدی چه بدهیم ؟ عیدی چه بدهیم که هم جیبمان را خوش آید و هم بنده خدا را خوش آید؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا چند ایده ناب برای عیدی دادن به شما پیشنهاد دهیم.   اسباب بازی شاید یکی از بهترین ایده ها برای کودکان اسباب بازی باشد. بیشتر ما در سنین کودکی عاشق اسباب بازی بوده ایم. هنوز هم کودکان با اسباب بازی ها ارتباط برقرار می کنند. نکته بسیار مهم در نظر گرفتن جنسیت کودکانی است که قصد عیدی دادن به آن ها را دارید. برای اینکه حال جیبتان هم خوب بماند می توانید از اسباب بازی هایی با قیمت های اقتصادی تر استفاده کنید.  
ایده هایی برای عیدی دادن,نکاتی برای عیدی دادن

یکی از بهترین ایده های عیدی دادن برای کودکان اسباب بازی می باشد   سر رسید های سفارشی اگر قصد عیدی دادن به افراد جوانتر و با سنین بالاتر را نیز دارید از سر رسیدهای تزئیناتی و سفارشی بهره ببرید. این هدیه در طول سال استفاده می شود و یادبودی برای آن شخص خواهد بود. اگر قصد دارید از سررسید های سفارشی برای عیدی دادن استفاده کنید می توانید سلیقه به خرج دهید و ایده های خودتان را روی آن اجرا کنید. از نوشتن متون مخصوص ایام عید، تبریکات تا هر چیزی که دوست دارید در این سررسید چاپ شود.  
ایده هایی برای عیدی نوروز, عیدی های نوروزی

سر رسیدهای تزئیناتی و سفارشی عیدی مناسبی برای افراد جوانتر و با سنین بالاتر می باشد   عروسک نماد حیوان سال به همراه عیدی نقدی اگر قصد دارید عیدی پول نقد بدهید و دوست دارید در کنار آن یک کادوی نمادین نیز به عنوان عیدی به اطرافیان خود هدیه دهید، می توانید از عروسک نماد حیوان سال استفاده کنید. معمولا عروسک های سال (نماد سال ۹۷ حیوان سگ است) در فروشگاه های عروسک فروشی به وفور یافت می شوند. پیشنهاد می شود از سایز کوچک این عروسک ها برای هدیه دادن استفاده کنید تا در کنار پول نقد بیشتر جلوه کند و از نظر اقتصادی نیز برای شما به صرفه باشند.  
پیشنهادات عیدی نوروزی,شیوه عیدی دادن

می توانید در کنار پول عیدی از عروسک نماد حیوان سال استفاده کنید   عیدی دادن کارت تبریک کارت تبریک همیشه یکی از بهترین گزینه ها برای شگفت زده کردن افرادی بوده و هست که دوستشان داریم. پیشنهاد می کنیم برای عیدی دادن کارت تبریک از رنگ های شاد استفاده کنید. می توانید داخل این کارت های تبریک عیدی نقدی قرار دهید و یا از متون تبریک زیبا و جملات محبت آمیز استفاده کنید. اگر کسی از شما دلخور است نیز می توانید در این نوشته های کارت تبریک از او طلب بخشش کنید تا کدورت ها برطرف شوند.  
پیشنهادات عیدی نوروزی,شیوه عیدی دادن

پیشنهاد می کنیم برای عیدی دادن کارت تبریک از رنگ های شاد استفاده کنید   عیدی دادن کارت هدیه اگر قصد دارید به اطرافیان نزدیک تر خود پول نقد هدیه دهید بهتر است از کارت هدیه استفاده کنید. اگر قصد عیدی دادن به فرزندان و یا همسر خود را دارید استفاده از کارت هدیه بهترین گزینه است.  
پیشنهادهایی برای عیدی دادن,ایده هایی برای عیدی دادن

اگر قصد عیدی دادن به فرزندان و یا همسر خود را دارید استفاده از کارت هدیه بهترین گزینه است   کتاب عیدی دادن اگر می دانید که فرد مورد نظر که قصد عیدی دادن به او را دارید اهل کتاب و کتابخوانی است، حتما یک کتاب به او عیدی دهید. البته عیدی دادن کتاب به افرادی که کتاب نمی خوانند نیز به هیچ وجه خالی از لطف نیست و پیشنهاد فوق العاده ای است. نکته ای که این عیدی را به برگ برنده تبدیل می کند این است که سبک مورد علاقه طرف مقابل را در کتاب و کتابخوانی بشناسید. ضمنا بهتر است اطمینان حاصل کنید که طرف مقابلتان آن کتاب را نخوانده باشد تا برای او تازگی داشته باشد.  
نکاتی برای عیدی دادن, ایده هایی برای عیدی نوروز

اگر فرد اهل کتاب و کتابخوانی است، حتما یک کتاب به او عیدی دهید   لباس خوب لباس که پیشنهاد عجیبی نیست و احتمالا تا کنون خود شما نیز به عنوان عیدی لباس هدیه داده باشید.   نامه یک نامه عاشقانه برای همسرتان، جملات محبت آمیز و حمایتی برای فرزندتان و یا قدردانی از یک عمر زحمت پدر و مادرتان می تواند کار شگفت انگیزی باشد. کافی است آن را امتحان کنید. از سلیقه و خلاقیت خود نهایت بهره را ببرید و نامه را با شخصیت خودتان شخصی سازی کنید.   می توانید هر کدام از موارد بالا را به همراه پول نقد عیدی دهید تا باعث خوشحالی و مسرت بیشتر عیدی گیرندگان شوید و سال پر پول و پر برکتی را برای عزیزان خود شروع کنید.   عشق عیدی بدهید : محبت را گسترش دهیم در آخر پیشنهاد می کنیم که در کنار هر چیزی که قصد دارید به عنوان عیدی به عزیزان خود بدهید از عشق و محبت نیز استفاده کنید. عشق و محبت همان است که امروزه بشریت بیش از هر چیز دیگری به آن نیاز دارد و چه بهتر که این کار را از خانواده و عزیزان خود شروع کنید. (حتی اگر بعضی از اطرافیان جنبه این محبت را نداشته باشند)   منبع : blog.bamilo.com






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بیتوته]
[مشاهده در: www.beytoote.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن