تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796800904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحولات جدید دولت ترامپ؛ وزیر خارجه جدید آمریکا کیست؟ درباره ایران و برجام چگونه فکر می‎کند؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تحولات جدید دولت ترامپ؛ وزیر خارجه جدید آمریکا کیست؟ درباره ایران و برجام چگونه فکر می‎کند؟
نظرات پمپئو همراستا با نظر ترامپ است چرا که او نیز از امضای تعهد ایران به برجام خودداری ورزیده است. او در کارزار انتخاباتی خود وعده داده بود که در راستای تضعیف برجام و لغو آن گام بر خواهد داشت. در ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ میلادی زمانی که پمپئو به عنوان رییس سیا منتصب شد هشدار داد که تهران قصد نابود کردن امریکا را دارد و توافق هسته‌ای را فاجعه‌بار خواند. اوخواستار کناره گیری امریکا از برجام شده بود.
آفتاب‌‌نیوز : سرویس بین الملل- از ماه‌ها پیش گمانه‌زنی‌ها درباره اختلاف میان «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا و «رکس تیلرسون» وزیر امور خارجه آن کشور درباره برجام مطرح شده بود. برخی از رسانه‌ها از احتمال کنار گذاشتن تیلرسون توسط ترامپ خبر داده بودند. این اتفاق در نهایت روز سه شنبه روی داد و ترامپ با انشار توئیتی خبر از کنار گذاشتن تیلرسون از مقام خود و جانشینی مایک پمئو رییس سازمان سیا به جای او داد. 


به گزارش آفتاب‏‎نیوز؛ شبکه خبری «سی بی اس» می‌نویسد: «این شاید بدترین خبر برای ایران باشد چرا که پمپئو موضع بسیار بد و شدیدی علیه ایران دارد. پمپئو در ادعایی عجیب ایران را به گروه ستیزه‌جوی بنیادگرای داعش تشبیه کرده است و در ماه اکتبر در سخنرانی‌ای مدعی شد که ایران دارای کشوری با حکومتی پلیسی است. او همچنین وعده داد که اجازه سرمایه‌گذاری خارجی در ایران را نمی‌دهد، آن کشوررا محاصره می‌کند و توافق هسته‌ای میان ایران و قدرت‌های غربی را لغو خواهد کرد». 



وزیر خارجه جدید آمریکا کیست؟ درباره ایران و برجام چگونه فکر می‎کند؟



«سی بی اس» در ادامه می نویسد: «این خبر خوبی برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی‌های در ایران نخواهد بود. انتصاب او می‌تواند خبرهای بدتری را برای ایران به همراه داشته باشد. ترامپ تیلرسون را به مدارای بیش از اندازه در قبال ایران و توافق هسته‌ای با آن کشور متهم کرده بود. این در حالی است که پمپئو از الفاظ تندی علیه ایران استفاده کرده است. او خواستار مداخله وزارت خزانه‌داری آمریکا و جامعه بین‌المللی برای سخت‌گیری‌های اقتصادی اقتصادی بیشتر علیه ایران شده بود. او استدلال می‌کند که باید اقتصاد ایران را تحت محاصره قرار داد. نظرات پمپئو همراستا با نظر ترامپ است چرا که او نیز از امضای تعهد ایران به برجام خودداری ورزیده است. او در کارزار انتخاباتی خود وعده داده بود که در راستای تضعیف برجام و لغو آن گام بر خواهد داشت. در ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ میلادی زمانی که پمپئو به عنوان رییس سیا منتصب شد هشدار داد که تهران قصد نابود کردن امریکا را دارد و توافق  هسته‌ای را فاجعه‌بار خواند. اوخواستار کناره گیری امریکا از برجام شده بود». 


«سی بی اس» در ادامه می نویسد: «به گفته رییس‌جمهوری امریکا در روز سه شنبه اختلاف نظر او با تیلرسون در مورد توافق هسته‌ای  نحوه مواجهه با آن بوده است. در بیانیه کاخ سفید هم آمده که تیلرسون بسیار خوب عمل کرد اما ذهنیت متفاوتی از رییس جمهوری داشت». 


«سی بی اس» در ادامه می نویسد: «در دوران ریاست جمهوری ترامپ او با نزدیکی به عربستان سعودی و متحدان سنتی امریکا در منطقه تلاش کرده تا ایران را منزوی کرده و به حاشیه براند و مانع از گسترش نفوذ ایران در خاورمیانه شود. در مورد برجام نیز در ماه ژانویه ترامپ تصمیم گرفت تا به توافق هسته‌ای پایبند بماند اما گفت که آن توافق معایب وحشتناکی دارد که باید اصلاح شود و در غیر این صورت امریکا از برجام خارج خواهد شد. این در حالیست که ایران گفته است که هیچ تغییری در برجام را نمی‌پذیرد». 



وزیر خارجه جدید آمریکا کیست؟ درباره ایران و برجام چگونه فکر می‎کند؟






۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن