تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796962868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون امنیتی استانداری تهران: با جشن چهارشنبه آخر سال مخالف نیستیم/ با مزاحمان برخورد می‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: معاون امنیتی استانداری تهران: با جشن چهارشنبه آخر سال مخالف نیستیم/ با مزاحمان برخورد می‌کنیم
معاون امنیتی استانداری تهران با اشاره به اینکه ما مخالفتی با برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال نداریم و اگر این مراسم به صورت معمول و آنچه در چند دهه اخیر برگزار شده، برگزار شود حتی همکاری می‌کنیم، گفت: اما با کسانی که دنبال قانون‌شکنی کرده یا برای دیگران مزاحمت ایجاد کنند و امنیت شهر را به خطر بیندازند برخورد می‌کنیم.
آفتاب‌‌نیوز : محسن همدانی با اشاره به اینکه نگاه ما به مراسم چهارشنبه آخر سال یا به قولی چهارشنبه‌سوری که در استفاده از این واژه اختلاف نظر وجود دارد، نگاه امنیتی نیست که نگران آن باشیم، اظهار کرد: اگر در نظر بگیریم این مراسم یک رسم ملی و دیرینه است و یک هیجان اجتماعی بر اساس سنت و جامعه ایرانی است، به آن نگاه امنیتی نمی‌کنیم. ما معتقدیم اگر این مراسم درست اجرا شود هیچ نگرانی در این باره وجود نخواهد داشت.


وی در ادامه افزود:‌ در صورت برگزاری درست این مراسم نه تنها نگرانی وجود ندارد بلکه می‌توانیم در این زمینه هم برنامه ارائه کنیم البته نگرانی‌ها به خاطر این است که این مراسم از مسیر خود خارج شده است. در دو، سه دهه اخیر اگر صدای ترقه‌ای هم بود شعاع آن به 20 یا 50 متر هم نمی‌رسید و هیچ کس هم نگران نوع شادمانی نبود. امنیتی شدن یا نگران شدن بابت این مراسم عللی دارد و آن هم به خاطر ایجاد انحراف در این مراسم است.


همدانی ادامه داد: مردم‌ آزاری، انفجار ترقه‌ها در اماکن مسکونی بین خودروها و ایجاد مزاحمت برای افراد مسن، بیماران، بچه‌ها و زنان باردار، مصداق دیگر آزاری بوده و غیرقابل تحمل است. ما با اصل برگزاری این مراسم مخالفتی نداریم و اصل این مراسم قابل احترام است اما اینکه ابزار و آلات خاصی در شهر منفجر شده و شعاع ترکش داشته باشد و صدای مهیبی بدهد قابل قبول نیست و با این اقدامات برخورد می‌شود. این کارها که شادمانی نیست و نوعی انحراف در برگزاری این مراسم محسوب شده و با آن مخالفت می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم عده‌ای شهر را به آشوب بکشانند.


معاون امنیتی استانداری تهران با بیان اینکه از همه امکانات خود برای برخورد با این اتفاقات استفاده می‌کنیم، گفت: ما قائل به سختگیری یا بازداشت شهروندان نیستیم اما می‌خواهیم امنیت را برای کل جامعه تامین کنیم. اگر هم نظرخواهی انجام شود عامه مردم نمی‌پسندند این شلوغ‌کاری‌ها انجام شود. مردم عموما خواستار شادمانی مثل سه، چهار دهه گذشته هستند. اگر این شادمانی‌ها مثل گذشته برگزار شود ما حتی تمهیداتی برای آن در نظر می‌گیریم و زمین‌هایی را فراهم می‌کنیم تا این مراسم آنجا برگزار شود اما وقتی عده‌ای قانون‌گریزی می‌کنند نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی وارد می‌شوند.


همدانی عنوان کرد: اینکه بعضی‌ها مثل ضد انقلاب و ری‌استارت دنبال سوء استفاده باشندو خواسته باشند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و بعد بگویند ما این کارها را کردیم، حرف سخیف، بچه‌گانه و نخ‌نما شده‌ای است. ما از روزهای گذشته کسانی که ممکن است فریب خورده و ایجاد خطر کنند را احضار کرده و با آنها اتمام حجت کردیم. البته می‌توانستیم مانع تردد آنها در سطح شهر شویم اما این کار را نکردیم و با آنها اتمام حجت کردیم که اقدامی نکنند که موجب نگرانی دیگران شوند و پرونده خود را سنگین‌تر کنند که ارشاد این افراد بسیار موثر بود.


وی با بیان اینکه اگر جایی ببینیم عنادی وجود دارد از احکام قضایی استفاده می‌کنیم، گفت: نگاه ما مدارا و همکاری برای برگزاری مراسم امشب است اما اگر برخی اقدامات موجب شود امنیت به خطر بیفتد وظیفه هر دستگاه مسئول تامین امنیت جامعه این است که وارد شود و حاکمیت حق دارد از این اتفاقات جلوگیری کند.


ایسنا 





۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن