تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797535409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضیح شهردار تهران درباره رقص جنجالی دختربچه‌ها در برج میلاد/خبرنگار فارس: چرا اجراکنندگان مراسم را تشویق می‌کردید؟/نجفی: من هنرمندان را تشویق کردم/خبرنگار: بهتر نبود مراسم را ترک می‌کردید؟/نجفی: نه، چرا باید ترک می‌کردم+فیلم و عکس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: توضیح شهردار تهران درباره رقص جنجالی دختربچه‌ها در برج میلاد/خبرنگار فارس: چرا اجراکنندگان مراسم را تشویق می‌کردید؟/نجفی: من هنرمندان را تشویق کردم/خبرنگار: بهتر نبود مراسم را ترک می‌کردید؟/نجفی: نه، چرا باید ترک می‌کردم+فیلم و عکس
شهردار تهران گفت: بخشی از انتقادات وارده به برنامه حرکات موزون دختران در برنامه شهرداری تهران که در برج میلاد برگزار شد، درست است و بنده تذکر لازم را داده و خواستار گزارش مکتوب در این زمینه هستم.
آفتاب‌‌نیوز : محمدعلی نجفی شهردار تهران در پاسخ به پرسش خبرگزای فارس، در خصوص انتقادات وارده از حضور وی در همایش رقص دختران در سالن برج میلاد گفت: برنامه‌ای برای زنان به مناسبت میلاد حضرت زهرا در برج میلاد برگزار شده بود. کسانی که برنامه‌ریزی برای این مراسم کرده بودند اعلام کردند دختربچه‌هایی که این برنامه را اجرا کردند زیر 8 سال بودند و از نظر شرعی اشکالی نداشته و بهتر بود این قسمت از برنامه حذف شود.


به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه شما اجراکنندگان مراسم را تشویق می‌کردید، گفت: من هنرمندان آن برنامه را تشویق کردم.








وی در پاسخ به این پرسش که بهتر نبود این مراسم را ترک می‌کردند، گفت: نه، چرا باید ترک می‌کردم این برنامه به مناسبت بزرگداشت روز زن بود و 2 هزار کارمند شهرداری در آن حضور داشتند و من به احترام آنها در این برنامه شرکت کرده بودم.


نجفی ادامه داد: برنامه طوری هماهنگ شده بود که بنده بعد از مراسم هنری به سالن برسم اما به دلیل اینکه برنامه با تأخیر به جای ساعت 9 در ساعت 10:15 آغاز شده بود بنده هم به برنامه هنری رسیدم.


به گفته وی، در حال حاضر انتقاداتی به برنامه وارد شده است و بهتر بود این قسمت از برنامه حذف شود اما بنده دلیلی بر ترک مراسم ندیدیم.


شهردار تهران در پاسخ به پرسش دیگر خبرگزاری فارس مبنی براینکه شما بعد از این مراسم ابلاغیه‌ای مبنی بر رعایت شئونات اسلامی در برنامه‌های شهرداری ابلاغ‌ کرده‌اید، گفت: بله، اینطور است. قبلاً هم گفته‌ام از این به بعد هم می‌گویم که در عین حال که مناسبات عید و شادی را پاس می‌داریم باید شئونات اسلامی رعایت شود. بنابراین طبیعی است بعد از اجرای برنامه دیروز انتقاداتی مطرح شود. مجدداً تأکید می‌کنم که در برنامه‌های فرهنگی و هنری و جشن‌های ملی باید شئونات و ارزش‌های اسلامی به طور کامل رعایت شود.


نجفی تأکید کرد: در این مورد خاص علاوه بر تذکری که داده‌ام، درخواست کردم گزارش مکتوبی هم ارائه کنند تا در اختیار مردم قرار دهند. به گفته وی، انتقادات وارده به این برنامه تا حدی درست است.


























۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن