تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796646852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلاح های عجیب و غریبی که در جنگ جهانی دوم ساخته شد + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:بیتوته:


 سلاح های عجیب و غریب بسیار زیادی در دوران جنگ جهانی دوم توسط کشورهای درگیر جنگ ساخته شد که باعث کشته شدن انسان های بی گناه زیادی شد. متفقین و متحدین به منظور برتری نسبت به دشمن، دست به هرکاری می زدند و با سرمایه گذاری عظیمی که بر روی تکنولوژی های جدید نظامی کرده بودند، با ساخت سلاح های جدید و گاه عجیب و غریب شرایط در میدان نبرد را به نفع خود تغییر می دادند.   در ادامه با سلاح های عجیب و غریبی که در دوران جنگ جهانی دوم ساخته شد آشنا می شوید:  
سلاح های عجیب, ساخت سلاح های جدید

تانک تاوش پانزر می توانست 20 دقیقه زیر آب بماند   تاوش پانزر تانک موسوم به (Tauchpanzer) که ساخت کشور آلمان بود به معنای "تانک غواص"  است. نازی ها تانک تاوش پانزر به طور ویژه در عملیات "شیر دریایی" در طول جنگ جهانی دوم و به منظور حمله به بریتانیا،را طراحی کردند هر چند هیچ گاه این عملیات اجرایی نشد. تاوش پانزر طوری طراحی شده بود که ابتدا در ساحل پیاده شده و پس از وارد شدن به آب و رفتن به عمق، خود را به آن طرف ساحل رساننده و از سربازانی که در ساحل بریتانیا پیاده می شدند حمایت می کرد.  
سلاح های عجیب, ساخت سلاح های جدید

سلاح های عجیب زیادی در دوران جنگ جهانی دوم توسط کشورهای درگیر جنگ ساخته شد   تاوش پانزر دارای لوله های اگزوز یک طرفه بود و یک لوله شناور نیز به موتور وصل می شد تا هوای مورد نیازش را تامین کند. با همه این تفاسیر این تانک می توانست 20 دقیقه زیر آب مانده و در آب های با عمق بیش از 15 متر نیز نمی توانست وارد شود. طراحی و تست های اولیه این تانک با موفقیت انجام شده و ۱۵۰ دستگاه از آن ها نیز ساخته شد.  
سلاح های عجیب, ساخت سلاح های جدید

عکس سلاح های جنگ جهانی دوم   کارل-گرات نازی ها در بحبوحه جنگ جهانی دوم برای نفوذ به خطوط دفاعی مستکم "ماژینو لاین" کار روی یک توپ غول پیکر را آغاز کردند. کارل-گرات در ابتدا طوری طراحی شده بود که به صورت قطعه های کوچکتر به نزدیکی محل عملیات منتقل می شد و سپس سرهم شده و مورد استفاده قرار می گرفت. به خاطر سنگینی بسیار زیاد این توپ بعدها به تجهیزات خودکشی مجهز شد.   این توپ غول پیکر به افتخار ژنرال آلمانی به نام کارل بکر که در ساخت آن نیز دخالت زیادی داشت نامگذاری شد که به معنای ماشین کارل است. این تانک غول پیکر لوله ای با کالیبر ۶۰۰ میلی متر داشته و می توانست گلوله ای به وزن ۱٫۸۰۰ کیلوگرم را تا فاصله ۵ کیلومتری پرتاب کند.   
سلاح های عجیب, ساخت سلاح های جدید

سلاح های جنگ جهانی دوم   پروژه زوِنو اتحاد جماهیر شوروی برای حمایت هوایی از نیروی زمینی و همچنین حفاظت از بمب افکن های خود در مقابل جنگنده های دشمن پروژه زوِنو را در سال 1920 را آغاز کرد. پروژه زوِنو درواقع ساخت هواپیماهای غول پیکری بود که چند هواپیما را با خود حمل می کرد. پروژه زوِنو از یک بمب افکن تی بی 3 همراه با چند هواپیمای جنگنده و بمب افکن کوچک تشکیل می شد که دو فروند روی بال ها قرار گرفته و یک فروند نیز زیر بدنه قرار می گرفت.  
سلاح های عجیب, ساخت سلاح های جدید

سلاح های عجیب جنگ جهانی دوم   سورکوف در اواخر دهه 1920 زیردریایی غول پیکری توسط فرانسوی ها به نام سورکوف ساخته شد. وزن این زیردریایی بیش از 4000تن بود که دو توپ ۲۰ سانتیمتری نیز روی آن نصب شده بود. هر چند با امضای معاهده دریایی واشنگتن ساخت زیر دریایی با وزن بیش از 2800تن ممنوع شد اما با اضافه کردن یک بند به این قرار داد فرانسه توانست زیر دریایی خود را حفظ کند.  
سلاح های عجیب, ساخت سلاح های جدید

  ناکاجیما اَی ۶ ام ۲-ان روفه ژاپنی ها تنها کشوری بودند که در جنگ جهانی دوم هواپیماهای مجهز به سیستم فرود روی آب، داشتند که ناکاجیما اَی ۶ ام ۲-ان روفه نام داشت. این هواپیما به جای چرخ های باز شوند برای فرود بر روی زمین، صفحه ای پهن برای شناور ماندن روی آب داشت. ژاپنی ها این جنگنده را با هدف پشتیبانی از دیگر ماشین های نظامی زاپن در تسخیر جزایر متعدد در اقیانوس آرام ساخته بودند.   منبع:yjc.ir






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بیتوته]
[مشاهده در: www.beytoote.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن