تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796322773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واعظی: دولت اعتقاد دارد واگذاری‌ها به بخش خصوصی باید انجام شود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: واعظی: دولت اعتقاد دارد واگذاری‌ها به بخش خصوصی باید انجام شود
رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: هرمزگان از هر لحاظ برای دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران یک استان با اهمیت است.
آفتاب‌‌نیوز : محمود واعظی امشب در نشست با جمعی از فعالان اقتصادی استان هرمزگان با بیان اینکه مقدمات خوبی آماده شده که در سفر رئیس‌جمهور به هرمزگان مطالبات و خواسته‌های مردم مطرح شود، عنوان کرد: رئیس‌جمهور تاکید دارد همه وزرا و اعضای کابینه دولت وظیفه دارند به مناطق مختلف کشور سفر کنند و از نزدیک مسائل و مشکلات را مورد بررسی قرار دهند.


وی با بیان اینکه هرمزگان از هر لحاظ برای دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران یک استان با اهمیت است، افزود: اقوام مختلف در این استان زندگی می‌کنند و هرمزگان به دلیل مرزی بودن اهمیت بالایی دارد و مجموع همه فعالیت‌ها در این استان وجود دارد و از نیروی انسانی خوبی برخوردار است و ما نیز در دولت به اهمیت استان هرمزگان واقف هستیم.


رئیس دفتر رئیس‌جمهور افزود: رئیس‌جمهور از هرآنچه که استاندار هرمزگان در طی جلسات اخیر مطرح کرد، حمایت داشته که در دستور کار قرار گیرد و رئیس‌جمهور تاکید دارد که هرچه در سفر قبلی به هرمزگان، قول داده شده انجام شود که بررسی‌های ما نشان می‌دهد، این مصوبات و طرح‌ها پیشرفت بسیار خوبی داشته است و می‌توانیم گام‌های خوبی را برای توسعه هرمزگان برداریم.


واعظی با بیان اینکه هرمزگان بستر و زمینه مناسبی برای توسعه دارد، تصریح کرد: تصمیم و تاکید این دولت بر واگذاری امور به مردم و بخش خصوصی است و در نظر داریم استانداران و مدیران استانی تا سطحی که به موارد کلان ملی لطمه نبیند، اختیارات داشته باشند.


وی همچنین گفت: تامین امنیت سرمایه‌گذاری و احترام به سرمایه‌گذار باید در دستور کار باشد تا مردم و کارآفرینان سرمایه‌گذاری داشته باشند و در دولت این امر به عنوان یک اصل مهم مد نظر است.


رئیس دفتر رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: دولت اعتقاد دارد که باید واگذاری‌ها به بخش خصوصی انجام شود و انتظار ما هم این است که بخش خصوصی کشور ما حرفه‌ای کار کند و همچنین سرمایه بانک‌ها باید در خدمت بخش خصوصی قرار گیرد.


واعظی اضافه کرد: هرمزگان را باید به عنوان یک استان گردشگری مطرح کنیم تا بر این اساس توسعه یابد.


همچنین فریدون همتی، استاندار هرمزگان، در نشست با جمعی از فعالان اقتصادی استان هرمزگان که با حضور رئیس دفتر رئیس‌جمهور برگزار شد، با بیان اینکه هرمزگان به عنوان پایتخت اقتصادی کشور معروف است، اظهار کرد: از این استان می‌توان به عنوان پایتخت آینده گردشگری و تجارت دریامحور کشور نیز نامبرد.


وی ادامه داد: هرمزگان سرزمین فرصت‌ها و استعدادها در همه زمینه‌هاست که در هر عرصه‌های مختلف شاهد وجود ظرفیت‌های فراوان در این استان هستیم.


استاندار هرمزگان افزود: هرمزگان در سال جاری تنها در سه فقره شامل درآمد گمرکات، بنادر و درآمدهای عمومی بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان به خزانه کشور واریز کرده است که نشان می‌دهد این استان نقش برجسته‌ای در تامین بودجه کشور دارد.


همتی با بیان اینکه هرمزگان با داشتن صنایع بزرگ، نفت، گاز و بنادر نقش بی‌بدیلی در اقتصاد ایران دارد، تصریح کرد: با راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در غرب هرمزگان، در نزدیکی عسلویه برای استقرار صنایع انرژی بر ظرفیت مناسبی فراهم شده و در شرق استان نیز در قالب طرح توسعه سواحل مکران، پایانه نفتی کشور در آن منطقه ایجاد خواهد شد که نشان می‌دهد، شرق و غرب هرمزگان در حال توسعه متوزان است.


وی اضافه کرد: بیش از ۵۴ درصد تجارت کالای کشور از طریق بنادر هرمزگان انجام می‌شود و این استان از حمل و نقل چهارگانه برخوردار است.


استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: ظرفیت مناسب نیروی انسانی، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در هرمزگان شکل گرفته است که با فراهم کردن شرایط کسب و کار و رفع موانع سرمایه‌گذاری، فضا برای سرمایه‌گذاری و توسعه جدید بر محور گردشگری در هرمزگان ایجاد می‌شود.


همتی اظهار کرد: با تکمیل فاز دوم پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس تا پایان سال جاری، تولید بنزین در این پالایشگاه به ۲۴ میلیون لیتر خواهد رسید و تا پایان سال جاری اولین محموله ۴۰ هزار تنی بنزین یورو پنج ایران از هرمزگان صادر می‌شود.


وی در پایان گفت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در هرمزگان فعال شده است تا طی دو هفته تمامی مجوزات سرمایه‌گذاری در استان صادر شود.


ایسنا 





۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن