تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796299984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرفهای تند کریمی علیه مسببین سقوط پاس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: حرفهای تند کریمی علیه مسببین سقوط پاس
فیروز کریمی که آخرین قهرمانی تیم های ایرانی در آسیا با پاس تهران رقم خورده است، در گفتگویی افراد و تصمیماتی که منجر به سقوط پاس به دسته ی سوم شد را آماج انتقادات تند خود قرار داد.
آفتاب‌‌نیوز : فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص شکست برابر پیکان در هفته ی بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر گفت:تعداد بازیکنان ما که می توانستند در مقابل پیکان بازی کنند محدود بود و حتی ما مجبور شدیم از پیمان بابائی که مصدوم بود استفاده کنیم که مصدومیتش هم اوت کرد و مجبور به تعویض او شدیم.

وی ادامه داد: یک مورد انضباطی به دلیل عدم رعایت سلسله مراتب برای یوسف سیدی پیش آمد و مجبور شدیم او را هم عوض کنیم. چرا که برای ما رعایت اینگونه مسائل ارجح تر از نتیجه گیری است. بنا به دلایلی که ذکر شد در نیمه ی دوم دچار کمبود بازیکن شدیم؛ ضمن اینکه روز ده خسوس هم نبود و در مقابل پیکان متحمل شکست شدیم. از بازی خوب پیکان هم نمی توان چشم پوشی کرد.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز در مورد صحنه ی عجیبی که در دیدار برابر پیکان پیش آمد و آندرانیک تیموریان اوت تیم پیکان را پرتاب کرد و همان توپ با سه ضرب به گل سوم بازی بدل شد، توضیح داد: این صحنه جلوی چشم من اتفاق افتاد؛ آندو رفت که توپ را بردارد و اوت را بیاندازد که داور اشاره کرد، مال شما نیست. آندو هم می خواست توپ را به آنها بدهد که دادن توپ به آنها شبیه پرتاب اوت شد و آنها هم توپ را برداشتند و از همان جای خالی آندو توپ را گل کردند. آندو بعد از بازی به من گفت که توپ را انداختم تا آنها شروع کردند که این اتفاقات افتاد.

فیروز کریمی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا آنها برای کسب سهمیه در ادامه فصل خواهند جنگید یا خیر، عنوان کرد: نه در واقع موجودیت تیم ما قادر نیست که بین 6 تیم اول باشد. بهتر است که اینطور بگوییم ما نه می توانیم بین 5-6 تیم اول جدول رده بندی باشیم و از 5-6 تیم پایین جدول هم به دور هستیم. پس بنابراین قرار گرفتن بین 5-6 تیم میانی جدول برای ما قابل قبول است.

فیروز کریمی در ادامه به ماجرای سقوط پاس آخرین قهرمان آسیای فوتبال ایران به دسته ی سوم پرداخت. کریمی که هدایت این تیم را در قهرمانی آسیا به عهده داشت، با ابرازا ناراحتی شدید و همینطور انتقاد از مسئولینی که مسبب این اتفاق تلخ در فوتبال ایران شدند، بیان کرد: سقوط پاس آخرین قهرمان آسیایی ایران به دسته ی سوم را باید به عواملی که این راه پرافتخار را رفتند، تبریک گفت ! این اقدام از طرف آقای حاجی بابایی (نماینده وقت شهر همدان در مجلس شورای اسلامی) جرقه اش زده شد و آقای احمدی مقدم چیزی را که اصلا زحمتی برایش نکشیده بود، هبه (بخشیدن) کرد.در واقع آقای احمدی مقدم باشگاهی را که برایش یک ذره هم تلاش نکرده بود، هبه کرد.

کریمی در ادامه با اشاره به مدیران پاس در زمان اوج افزود: شما ببینید آقای سیف اللهی، آقای لطفیان و آقای قالیباف پاس را به اوج افتخار و صلابت رساندند و با نفرات بعدی  تیم سقوط کرد. این تفاوت دیدگاه ورزشی چند مسئول است. شما اگر به فیزیک همان مسئولینی که گفتم هم نگاه کنید، متوجه اوضاع می شوید. این تلخ ترین اتفاق فوتبال ایران در قرن 21 بوده است. اینکه قهرمان آسیا به لیگ دسته سوم سقوط کند؛ با یک برنامه ی خفت بار و یک تصمیم ذلت بار.

سرمربی آخرین تیم ایرانی قهرمان آسیا با اشاره به اهداف و دورنمای نیروی انتظامی اضافه کرد: جایی که تمام مسئولان عالی رتبه از سلامتی جامعه می گویند، این اتفاقات عجیب است. اصلا فلسفه ی اصلی نیروی انتظامی ورزشکار شدن جامعه و سلامت جوانان است و در این قضیه ما آن زمان پاس را از بین بردیم. این چیزی نیست که بشود در موردش گذشت کرد. هر روز که مسابقه باشد این بحث وجود خواهد داشت. الان تیم های ما در آسیا هستند و باز هم این واقعیت یادآوری می شود. 10 سال دیگر  که هیچ 50 سال دیگر هم این موضوع هست و نسل های بعدی هم متوجه می شوند. کسانی که باعث این اتفاق شدند، حتی در صورتی که نباشند هم باید جوابگوی نسل های بعدی باشند. از این بالاتر چه چیزی است؟!

کریمی در خصوص اینکه آیا امیدی وجود دارد که پاس در آینده بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران بازگردد، خاطرنشان کرد: حالا شاید کسانی که این کار را کردند، برای فرار از این وضعیت کاری بکنند تا این تیم را شکوفا کنند. البته من فکر می کنم فقط کسانی می توانند پاس را برگردانند که باعث افتادن این تیم به این روز شدند.






۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن