تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796790216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل تیم‌های مجزا برای برطرف کردن مشکلات مؤسسات مالی غیرمجاز


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تشکیل تیم‌های مجزا برای برطرف کردن مشکلات مؤسسات مالی غیرمجاز
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی از تعیین اعضای تیم حقیقت‌یاب وزارت اطلاعات برای شناسایی اموال مؤسسات مالی غیرمجاز و شناسایی افراد خاطی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش دفتر ارتباطات مردمی نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس، مسعود پزشکیان در نشست کمیسیون اقتصادی برای بررسی تقاضای نمایندگان سؤال‌کننده از رئیس‌جمهور که با حضور نمایندگان تقاضا کننده و نمایندگان ویژه رئیس‌جمهور برگزار شد اظهار داشت: قرار است چهارشنبه این هفته جلسه‌ای با حضور نیروهای وزارت اطلاعات تشکیل شود تا موضوع شناسایی اموال و افرادی که در شکل‌گیری این مشکلات نقش داشته‌اند با سرعت بیشتری پیگیری شود.


نایب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل کمیسیون 3 نفره از نمایندگان سران سه قوه افزود: در این کمیسیون مقرر شد که در هر شهری گروهی تشکیل شود تا مشکلات سپرده‌گذاران بررسی و افرادی که در لبه پرتگاه هستند و مشکلات آن‌ها بحرانی‌تر است، شناسایی شوند تا به آن‌ها کمک شود.


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تمامی تصمیمات اتخاذ شده در جلسات نمایندگان سه قوه سپرده‌گذاران حضور دارند، ادامه داد: البته مقرر شده یک نماینده از سپرده‌گذاران در تمامی جلسات حضور یابد و اسامی افرادی که سپرده خود را دریافت کرده‌ و دریافت نکرده‌اند روی سایت قرار گیرد.


وی اظهار داشت: در مواردی سپرده‌گذاران، سپرده‌های خود را دریافت نکردند که این موضوع در حال بررسی است و کمیته حقیقت‌یاب برای شناسایی اموال این مؤسسات مالی تشکیل‌ شده تا بتواند با شناسایی اموال، سپرده‌های سپرده‌گذاران را به آن‌ها بازگرداند.


پزشکیان با اشاره به اینکه تیمی تشکیل‌شده تا افرادی که حسابرسی این مؤسسات را انجام داده‌اند و میزان حساب‌های این مؤسسات را بیش از میزان واقعی نشان داده‌اند را شناسایی کند، افزود: مقرر شده وزیر اطلاعات افرادی را مشخص کند که این افراد با سرعت بیشتر افراد دخیل در این وضعیت و همچنین اموال این مؤسسات را سریع‌تر شناسایی کنند.


وی بابیان اینکه مقرر شده برای هر موسسه یک تیم جداگانه تشکیل شود، ادامه داد: تیم‌ها برای هر کدام از بخش‌های پاسخگویی، حقیقت‌یابی و شناسایی اموال مختلف است و در واقع تیم‌های جداگانه برای هر یک از این بخش‌ها تشکیل‌شده است.


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری اطلاعات خوبی در اختیار دارند، یادآور شد: ممکن است برخی از این اطلاعات درست نباشد اما بسیاری از این اطلاعات صحیح است.


پزشکیان بابیان اینکه تیمی تشکیل‌شده تا دغدغه مردم را بشنود، افزود: در حال حاضر با چالشی به اسم مشکلات مؤسسات مالی و اعتباری روبه‌رو هستیم که این چالش خوراک بیگانگان و ضد انقلاب است.


وی ادامه داد: اگر دولت می‌تواند مطالبات سپرده‌گذاران را پرداخت کند بگوید تا مجلس تصویب کند که دولت این مطالبات را پرداخت کند.


این نماینده مردم در مجلس دهم بابیان اینکه تیمی تعیین‌شده مختص به اینکه اموال با قیمت کارشناسی به فروش برسد اظهار داشت: میزان تیم‌هایی که تشکیل‌شده کم است و تعداد مسائل و مشکلاتی که در این مؤسسات وجود دارد زیاد است.


نایب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی از تعیین اعضای تیم حقیقت‌یاب وزارت اطلاعات خبر داد، گفت: احتمالاً روز چهارشنبه‌ جلسه‌ای با اعضای این گروه تشکیل می‌شود تا هر چه سریع‌تر بخشی از مشکلات سپرده‌گذاران مؤسسات مالی و اعتباری برطرف شود.









۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن