تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797036789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مظلومی:با همین روند برابر الهلال برنده می‌شویم/ 900 هزار دلار برای مامه تیام زیاد است


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: حیف شد استقلال مقابل الریان پیروز نشد مظلومی:با همین روند برابر الهلال برنده می‌شویم/ 900 هزار دلار برای مامه تیام زیاد است
مظلومی:با همین روند برابر الهلال برنده می‌شویم/ 900 هزار دلار برای مامه تیام زیاد است

من هرکسی سرمربی استقلال بشود حمایتش می‌کنم حتی منصوریانی را که جای من به استقلال آمد هم حمایت کردم به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی سرمربی اسبق استقلال اعتقاد دارد استقلال اگر کمی خوش‌شانس بود می‌توانست الریان را در قطر شکست دهد.
با سرمربی سابق استقلال در خصوص این بازی، دیدار مقابل الهلال، حضور مهاجم خارجی جدید و همچنین پیش‌بینی‌اش از دربی 86 همکلام شدیم. * ظاهراً سفرتان با استقلال به عمان کنسل شد.
از باشگاه آقای کشاورز از کمیته پیشکسوتان تماس گرفتند و گفتند که با استقلال به عمان بروم اما بعد از یک ساعت دوباره تماس گرفتند و گفتند مهلت ارسال اسامی تمام شده و کل داستان همین بود. *شرایط استقلال چطور است؟
بازی قبلی مقابل الریان را خیلی خوب بازی کردند حیف شد نبردند. آنها می‌توانستند از 10 نفره شدن الریان نهایت استفاده را ببرند. نیمه اول تیم الریان بهتر بازی کرد اما چون تیم آنها پا به سن گذاشته بود در نیمه دوم از نظر بدنی کم آوردند و استقلال سوار بر بازی شد. به نظرم حق استقلال در این بازی باخت نبود. * این هفته استقلال می‌تواند برنده بازی مقابل الهلال باشد؟
انشاله اگر استقلال بتواند همین روند بازی مقابل الریان را داشته باشد می‌تواند مقابل الهلال به پیروزی برسد حتی من شنیدم الهلال چند بازیکن کلیدی خود را در این بازی در اختیار ندارد و استقلال باید از این موقعیت استفاده کند البته این را هم باید در نظر بگیریم الهلال همیشه یکی از بهترین تیم‌های آسیا بوده است. * به نظرتان عمان می‌تواند میزبان خوبی برای این بازی باشد؟
به نظر من بهترین اتفاق همین بود که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد و این تصمیمی بود که AFC گرفت. استقلال خیلی تلاش کرد که بازی در کشور قطر برگزار شود اما زورمان به کنفدراسیون نرسید. عمان هم جای بدی برای میزبانی نیست من یک سال آنجا مربیگری کردم آنها دارای زمین‌های خیلی خوبی هستند. * ماجرای طلبتان از استقلال به کجا رسید؟
من دو هفته پیش با آقای افتخاری صحبت کردم گفتند زمانی که پول برسد طلب من را پرداخت خواهند کرد. ما منتظریم اما هنوز خبری نشده است. * شایعه شده قرار است قبل از دربی با فرهاد مجیدی به اردوی استقلال بروید؟
من بدون دعوت جایی نمی‌روم، آن سری هم که ورزشگاه رفتم از طرف باشگاه دعوت شده بودم اما هر کمکی از دستم بربیاید برای موفقیت استقلال انجام می‌دهم. *رابطه‌تان با شفر چطور است؟
من هرکسی سرمربی استقلال بشود حمایتش می‌کنم حتی منصوریانی را که جای من به استقلال آمد هم حمایت کردم با آنکه من با استقلال قرارداد داشتم. * با منصوریان تماس دارید؟
او با من تماسی ندارد، من هم با او تماسی نگرفته‌ام اما زمانی که در استقلال بود گهگاهی با او صحبت می‌کردم. * به عنوان یک مربی استقلالی آنگونه کنار گذاشته شدن منصوریان را قبول داشتید؟
چون خودم مربی هستم دوست ندارم با مربیان چنین رفتاری صورت بگیرد. امیدوارم مدیران تحمل کنند و یک فصل فوتبالی از مربیان خود حمایت کنند اما این را هم باید در نظر بگیرید که اینجا استقلال است و مردم انتظار دارند. * عملکرد مهاجم جدید استقلال را در مقابل با الریان چطور دیدید؟
فکر می‌کنم در آینده حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. نشان داد می‌تواند اگر در ترکیب استقلال جا بیفتد می‌تواند مثمرثمر باشد. * قبول دارید رقم 900 هزار دلار برای یک بازیکن زیاد است؟
من نمی‌دانم قراردادش چقدر است با این بی پولی 900 هزار دلار خیلی زیاد است البته من فکر می‌کنم ایرانی‌ها هم همین رقم را می‌گیرند اما بازیکن خارجی وقتی به ایران می‌آید همه می‌دانند که برای پول می‌آید. * دربی 86 را چطور می‌بینید؟
انشاله بازی خوبی شود و انشاله استقلال بتواند برنده شود.  

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ ۱۰:۲۳:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن