تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796963142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمد نبی حبیبی در جمع مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور: حزبی که برای اداره کشور برنامه نداشته باشد،حزب نیست/فتح الفتوح یا خیانت در برجام را قبول نداریم/امتیازات طرف مقابل فقط روی کاغذ است و عملی نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: محمد نبی حبیبی در جمع مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور:حزبی که برای اداره کشور برنامه نداشته باشد،حزب نیست/فتح الفتوح یا خیانت در برجام را قبول نداریم/امتیازات طرف مقابل فقط روی کاغذ است و عملی نشده است
خبرگزاری فارس: حزبی که برای اداره کشور برنامه نداشته باشد،حزب نیست/فتح الفتوح یا خیانت در برجام را قبول نداریم/امتیازات طرف مقابل فقط روی کاغذ است و عملی نشده است
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ما نه فتح الفتوح بودن برجام را قبول داریم و نه خیانت بودن آن را گفت: امتیازات طرف مقابل فقط روی کاغذ است و عملی نشده است.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی امروز (دوشنبه) در نشست مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور با اشاره به خاطراتی از امام راحل(ره) مبنی بر روشن بودن افق پیش روی آینده جمهوری اسلامی، اظهار داشت: مرحوم عسکر اولادی گفتند در سال 41 و اوج مبارزات علیه رژیم پهلوی نگرانی خود را از آینده به امام راحل(ره) عرض کردم امام پرسیدند می‌دانید مقصود ما از این مبارزات چیست؟ گفتم شما بفرمایید، گفتند نهضت ما سه مرحله دارد؛ اول اسلامی کردن ایران و دوم اسلامی شدن جهان اسلام و آخرین آنها جهانی شدن اسلام، و آگاه خطاب به امام زمان بگویم آقا زمین مهیای حضور شماست.

حبیبی ادامه داد: جواد منصوری اولین فرمانده سپاه پاسداران گفتند خدمت امام رسیدیم و از انواع توطئه ها نگران بودم و نگرانی خود را خدمت امام عرض کردم امام فرمودند: آقای منصوری شما نگران این انقلاب نباشید این انقلاب به انقلاب امام زمان(ع) وصل خواهد شد.

وی افزود: باید توجه داشت این امیدواری که به آینده انقلاب داریم مجوزی برای کم کاری ما نیست، شرط تداوم انقلاب تداوم شایستگی های ماست، ما تا زمان ظهور در میدان مبارزه با معاندان هستیم و معتقدیم این موضوعات فقط تئوری نیست.

دبیر کل موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد:ما باید انقلاب را به نسل بعد و به همین روال به نسل های بعدی تحویل بدهیم. برای تداوم انقلاب باید هویت دینی آن حفظ شود.

وی تاکید کرد: پایه ایدئولوژیک انقلاب اسلام است ، خیلی خواستند چیزهای به آن بیفزایند یا کم کنند ولی امام فرمود  جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه بیشتر .

حبیبی گفت: بازرگان و دولت موقت مسلمان بودند حتی آقای بازرگان نماز شب هم می‌خواند، اما اعتقادی به حکومت دینی نداشت.

وی افزود: عمویی بعنوان یکی از توده‌ای‌هایی که 24 سال در زندان شاه بود وقتی در جمهوری اسلامی محاکمه شد در دادگاه گفت: وقتی دیدیم جمهوری اسلامی پیروز شد دیدیم شعار های ما دیگر رنگی ندارد لذا  بنا بر این شد که کاری کنیم که مردم بگویند دین و روحانیت خوب است اما حکومت نباید دست دین و روحانیت باشد، لذا شروع به اخلال در ارکان مختلف جمهوری اسلامی کردیم.

حبیبی گفت: موضوع مورد تاکید و مورد اهمیت در دیدگاه امام(ره) دانشگاه‌ها است، امام می‌فرمودند اگر ایران بخواهد سعادتی بیابد با دست اینها (دانشگاهیان) سعادت می‌یابد.

وی اظهار داشت: بعد از جنگ عده ای به امام گفتند باید از توجه به مسائل دفاعی بکاهیم و به عمران بپدرازیم که امام گفتند اگر تمام مملکت آباد شود با یک بمب نابود می شود.

 حبیبی تصریح کرد:امروز شرایط ما به گونه ای است که دشمن می داند می تواند شروع کننده جنگ باشد اما پایان دادن آن در اختیارش نخواهد بود،امروز توانمندی دفاعی ما در سطحی است که دشمن جرأت اقدام علیه ما را ندارد.

دبیر کل موتلفه اسلامی گفت:اگر آمریکا بداند با یک هفته بمباران می تواند جمهوری اسلامی را نابود کند لحظه ای تعلل نخواهد کرد، اما می دانند که نمی توانند.
 
وی در پاسخ به  سوال یکی از دانشجویان پیرامون برنامه های حزب موتلفه اسلامی برای آینده کشور اظهارداشت: چشم انداز پانزده ساله ای برای شئون مختلف اداره کشور ،با کارگروهی متشکل از متخصصین تشکیل داده ایم.

وی با بیان اینکه حزبی که برای اداره کشور برنامه نداشته باشد تشکیلات هست ولی حزب نیست گفت: ما در دولتهای مختلف راهکارهای مختلف برای مشکلات ارائه دادیم، برای نمونه در دوره آقای احمدی نژاد کار گروه اقتصادی ما در مورد تورم هشتاد و دو فرمول برای مهار تورم به رئیس دولت ارائه داد..
 
حبیبی در پاسخ به چگونگی مواضع حزب متبوعش در مورد  وقایع روز جامعه همچون برجام، توافقات مختلف همچون fatf و یا ipc گفت: ما اینکه برجام فتح الفتوح بوده است را قبول نداریم ولی خیانت بودن آن را هم قبول نداریم، در برجام یکسری ما و  یکسری آنها امتیازاتی دادیم که امتیازات ما واگذار شد ولی آنها فقط روی کاغذ ماندند و اقدام عملی شاهد نبودیم.

وی افزود:من از طرفداران متعصب دولت یازدهم تعجب می‌کنم که وقتی حتی خود روحانی می‌گوید دو گل خودریم ولی متعصبین طرفدار دولت این دو گل خورده را قبول ندارند.
حبیبی اظهار داشت:در شرایط فعلی که آمریکایی ها به توافقات پایبند نیستند باید گفت برجام خسارت محض بود.

دبیر کل حزب موتلفه در پاسخ به سوالی پیرامون مواضع انقلابی این حزب تشریح کرد: شدیدترین موضوع گیری های ما علیه نهضت آزادی بود در دوره نخست وزیری آقای میرحسین موسوی هم کسانی که رسماً با سیاست های سوسیالیستی انتقاد کردند ما بودیم و هزینه های زیدی هم برای ما داشت . در دوره آقای خاتمی و آقای احمدی نژاد هم هر جا لازم بود برخورد کردیم و انتقاد کردیم. در فتنه 88 معتقدیم موضوع گیری های ما کاملا شفاف و روشن و در حمایت از انقلاب و انتقاد از فتنه گران بود.

وی افزود:مواضع انقلابی موتلفه به پیش از انقلاب بر می گردد،شهید مطهری معتقد بودند دیگر با اطلاعیه و بیانیه نمی توان با شاه مقابله کرد و باید چند نفر از سران رژیم را نابود کرد، پیشنهاد شهید مطهری بود که ما محضر آیت الله میلانی رسیدی و ایشان اجازه مسلح شدن به ما دادند و بعد از حوادث پانزده خرداد اول بهمن سال 43 گلوله مؤتلفه گلوی منصور را درید.

حبیبی در پایان پیرامون چگونگی اداره بودجه ای موتلفه گفت: ما با تأسیس دفاتر معتقدیم اما حتی یک ریال هم پول برای آن نمی دهیم و هزینه ها را اعضای چند هزار نفری مؤتلفه تامین می کنند و ما کاری کردیم که بار مالی موتلفه بر دوش چندین هزار عضو آن باشد. انتهای پیام/
 

1395/06/01 :: 21:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن