تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797169479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارسلونای آسیا کیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بارسلونای آسیا کیست؟
استقلال با توجه به گل به خودی‌های حریفانش که با امتیاز همراه شده است یادآور بارسلونا در شروع فصل جدید است.
آفتاب‌‌نیوز : لیگ قهرمانان آسیا از هفته گذشته آغاز شد و ۳۲ تیم حاضر در این بازی‌ها به رقابت پرداختند. ایران در این رقابت‌ها مانند چند سال اخیر چهار نماینده دارد که تاکنون استقلال، بهترین نتیجه را در میان تیم‌های پرسپولیس، ذوب آهن و تراکتورسازی کسب کرده است. آبی‌های پایتخت از دو بازی‌شان یک تساوی و یک برد به دست آوردند اما چهار امتیاز کسب شده از یک لحاظ خاص هستند. گل به خودی حریفان در رقم خوردن چنین نتایجی کاملا تاثیر گذار بوده است. 


شاگردان وینفرد شفر در نخستین دیدارشان برابر الریان قرار گرفتند و به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند. نخستین گل بازی توسط رودریگو تاباتا در دقیقه شش به ثمر رسید. او به اشتباه دروازه تیم‌شان را باز کرد تا استقلال یک بر صفر پیش بیفتد. بدون شک تاباتا مرد اول این دیدار بود چون توانست در دقیقه ۲۸ یک گل هم برای الریان به ثمر برساند اما در دقیقه ۸۱ با دریافت کارت قرمز از این بازی اخراج شد. این اتفاق در حالی رخ داد که استقلال با نتیجه ۲ بر یک از حریف قطری‌اش عقب بود و ۱۰ نفره شدن الریان باعث شد علی قربانی در دقیقه ۸۸ گل مساوی را به ثمر برساند. تاباتا در به ثبت رسیدن تک امتیاز تیم ایرانی نقش کاملا مستقیمی داشت.


یک هفته بعد استقلال در بازی دومش در لیگ قهرمان به مصاف الهلال عربستان رفت و توانست نایب قهرمان دور گذشته را  یک بر صفر شکست دهد و با این پیروزی صدرنشین گروه D شود. جالب این جا است که باز هم شاگردان شفر گلزنی نکردند بلکه به لطف گل به خودی حریف، سه امتیاز به دست آوردند. عبدالله الحفیظ در دقیقه ۴۶ به اشتباه دروازه الهلال را باز کرد. خوش شانسی آبی‌های پایتخت ادامه داشت و علی الحبسی در دقیقه ۶۷ با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد و این تیم در دقایق پایانی با خیالی راحت‌تر به کارش ادامه داد.


شرایط کنونی استقلال یادآور بارسلونا در شروع فصل ۱۸-۲۰۱۷ است. تیم کاتالانی نیز به لطف گل خودی حریفان امتیازهای مهمی کسب کرد. شاگردان ارنستو والورده دو شکست برابر رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا را فراموش کردند و تا هفته ششم لالیگا و هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا بازی‌ها را با پیروزی به پایان رساندند. آبی‌اناری‌ها در این مدت ۲۴ گل به ثمر رساندند. برترین گلزن تیم کاتالانی مطابق انتظار لیونل مسی بود. مهاجم آرژانتینی ۱۱ گل برای تیمش به ثمر رساند اما گلزن دوم بارسا نه لوئیس سوارس بود نه مهاجم جدید این تیم یعنی پائولینیو بلکه گل به خودی حریفان این جایگاه را به خود اختصاص داده بود. آبی‌اناری‌ها در هفته دوم لیگ قهرمانان مقابل اسپورتینگ لیسبون قرار گرفتند و با یک گل پیروز شدند اما مانند استقلال سه امتیاز مهم بازی را از گل به خودی حریف به دست آوردند.  سباستین کواتس (بازیکن رئال بتیس) این گل را برای بارسلونا به ثمر رساند.


به گزارش ایسنا، گل به خودی‌های حریفان بارسلونا در لالیگا نیز اتفاق افتاد. ابتدا آدای و ایرایسوس (بازیکنان خیرونا) این گل‌ها را به ثمر رساندند و توسکا به اشتباه دروازه‌ رئال بتیس را برابر بارسلونا باز کرد. در مجموع در نخستین ماه‌های فصل جاری برای تیم کاتالانی چهار بازیکن حریف گلزنی کردند تا گل به خودی‌ها دومین گلزن برتر بارسا باشند. باید دید خوش شانسی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ادامه می‌کند و این تیم به رکورد تیم اسپانیایی می‌رسد یا نه.









۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن