تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796667746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده شیراز: یک ماه پیش وضعیت نامناسب هواپیمایی آسمان را گوشزد کردم ولی مدیرعامل آن به جای حل مشکلات، شکایت مرا پیش لاریجانی برد!


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نماینده شیراز: یک ماه پیش وضعیت نامناسب هواپیمایی آسمان را گوشزد کردم ولی مدیرعامل آن به جای حل مشکلات، شکایت مرا پیش لاریجانی برد!
مدیرعامل آسمان باید به دلیل همدردی با مردم استعفا دهد و یا برکنار شود، چراکه در تمام دنیا این یک عرف است.
آفتاب‌‌نیوز : نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه سقوط هواپیما در یاسوج، در سخنانی، وزیر راه و شهرسازی را انسانی مغرور دانست و گفت: مدیرعامل هواپیمایی آسمان به دلیل سهل‌انگاری در این حادثه باید برکنار شود.


مسعود رضایی با بیان اینکه پیش از تعلق به جناح سیاسی خاص، ابتدا خود را نماینده مردم می‌داند، با انتقاد از روحیه مغرورانه وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: آخوندی انسان مغروری است و اهمیتی به کسی نمی‌دهد و باوجود اتفاقات ریزودرشت در سانحه هوایی، آتش گرفتن قطار و اتوبوس‌هایی که بارها دچار تصادف می‌شوند، هیچ‌گاه وی را شریک آلام مردم ندیده‌ایم.



نماینده شیراز: یک ماه پیش وضعیت نامناسب هواپیمایی آسمان را گوشزد کردم ولی مدیرعامل آن به جای حل مشکلات، شکایت مرا پیش لاریجانی برد!



وی افزود: بنده استیضاح آخوندی را امضاء کردم گرچه دوستان اصلاح‌طلب بنده از این مسئله ناراحت شدند اما به‌صراحت می‌گویم که بنده نماینده مردم هستم و هیچ‌گونه تعارفی با کسی که درد مردم را ندارد، نخواهم داشت و البته این را هم بگویم که این کار به‌منزله اعتقاد نداشتن به کار تشکیلاتی و حزبی نیست، چراکه معتقدم کار تشکیلاتی منسجم، بسیاری از مشکلات مملکت را حل خواهد کرد.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اعضای کمیسیون عمران مجلس نیز خاطرنشان کرد: از اعضای کمیسیون عمران گله‌مندیم که چرا در برابر این‌همه بی‌مبالاتی در وزارت خانه راه و شهرسازی موضعی قاطع ندارند که حتی خدای‌نکرده گاهی بوی سازش نیز از این کمیسیون به مشام می‌رسد، آن‌هم با وزیری که با تبختر و غرور با انسان برخورد می‌کند.


رضایی همچنین گفت: بنده یک ماه پیش بحث شرکت آسمان و فرسودگی ناوگان آن را با وزیر رفاه مطرح کردم و بر اساس صحبت‌هایی که با کارمندان این شرکت داشتم پی به نارضایتی‌های موجود بردم که مدیرعامل این شرکت به‌جای حل مشکلات، شکایتم را از رئیس مجلس کرده و از پی گیری بنده در این خصوص ناراحت شده بود.


وی افزود: مدیرعامل شرکت آسمان بداخلاقی کرد و بنده نیز به وی گفتم که مسئله من شخصی نیست، من نماینده مردم هستم و از طرف آنان صحبت می‌کنم و به شما می‌گویم که وضعیت شرکت مناسب نیست و ناوگان فرسوده است که متأسفانه گوش نکردند.


رضایی ادامه داد: بنده معتقدم که مدیرعامل آسمان باید به دلیل همدردی با مردم استعفا دهد و یا برکنار شود، چراکه در تمام دنیا این یک عرف است.


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در پایان نیز بابیان اینکه 4 سال دوره نمایندگی تمام خواهد شد و تنها خدمت به مردم ماندگار خواهد بود، تصریح کرد: بنده 4 سال نماینده مجلس هستم اما بقیه عمر همان رضایی سابقم و اگر برخی فشارها نبود، هرروز انتقادهای بیشتری از مشکلات موجود داشتم.


وی افزود: بنده در چنین شرایطی آبادانی نمی‌بینم که بخواهم همیشه تعریف و تمجید کنم، بنابراین از آن دسته نمایندگانی هستم که انتقادهای بسیاری به برخی از مشکلات مملکت داشته و معتقدم که یک نماینده باید به نفع مردم کارکرده و تنها به دنبال تثبیت موقعیت خود نباشد.


منبع: فارس





۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن