تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796912528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سورپرایزهای بزرگ یوبی‌سافت؛ چه تغییراتی در انتظار دارندگان Rainbow Six Siege است؟


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:  

عنوان Rainbow Six Siege در سال 2016 عرضه شد و به دلیل مشکلات فراوان فنی، کمبود شخصیت‌ها و مپ‌‌ها،‌ نتوانست چندان باعث رضایت طرفداران شود. در آن زمان، تعداد بازیکنان همزمان این بازی در شبکه‌ی Steam حدودا 9 هزار نفر تا 13 هزار نفر بود اما اکنون شاهد هستیم که Rainbow Six Siege‌ با رسیدن به رقم 125 هزار بازیکن همزمان توانسته به لیست ده بازی پرطرفدار Steam راه یابد.  این بدین معنی است که Ubisoft این بازی را در همان حالت رها نکرد و با رایگان کردن بازی به مدت محدود برای جذب بازیکن و مهم‌تر از آن آپدیت‌های پرمحتوا و پشتیبانی بی‌نظیر توانست این بازی را زنده کند. حال در سومین سال متوالی پشتیبانی از این بازی، طی بزرگترین تورنومنت Rainbow Six Siege،‌ اطلاعاتی از آپدیت‌های این بازی به اشتراک گذاشته شد که علاوه بر اضافه شدن دو اپراتور، تغییرات مپ‌ها در سیزن‌های بعد، سوپرایز بزرگ دیگری نیز در کار بود. در ادامه تمامی آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.


دو اپراتور جدید: طبق روال همیشگی، با شروع شدن سیزن جدید، دو اپراتور نیز به بازی اضافه خواهند شد. این دو اپراتور Lion و Finka نام دارند.

 Finka  Finka که نام واقعی او Dr. Lera Melnikova است، زیر سایه‌ی حادثه‌ی چرنوبیل بدنیا آمد و در همان ابتدا بیماری‌ عصبی در او تشخیص داده شد که به آرامی ماهیچه‌ها و سیستم عصبی او را تحلیل می‌برد. او برای درمان خود بدنبال بیوتکنولوژی رفت و در نهایت به عنوان یک متخصص شیمیایی، بیولوژیکی، رادیولوژیکی و هسته‌ای  عضو سازمان امنیتی روسیه شد. او قبل از شروع بازی به تمامی اپراتور‌ها یک Nanobot می‌دهد که با فعال کردن سیگنال او در وسط بازی، آن نانوبات‌ها در خون تمامی شخصیت‌ها تجزیه شده و HP آن‌ها را 20 عدد افزایش داده، اگر Knocked Down شده باشند بلافاصله آن‌ها را Revive خواهد کرد و لگد سلاح‌هایشان را بسیار کمتر می‌کند. Finka به نوعی نقش Doc را در تیم Attackerها ایفا می‌کند. این شخصیت یکی از اپراتور‌های قابل بازی در مد Outbreak می‌باشد.  

Lion اپراتور Lion که نام واقعی او Oliver Flament در 18 سالگی عضو ارتش فرانسه شد و همچنین در نیروی ویژه‌ی GIGN خدمت کرد اما در نهایت به یک متخصص سلاح‌های بیوشیمیایی تبدیل شد. در طول خدمتش در نیروی ویژه‌ی GIGN،‌ اپراتور Twitch به او یک Drone‌ جدید به نام EE-One-D اهدا کرد که به Lion کمک می‌کند در منطقه‌ی نبرد بر حرکات دشمنان دید بهتری داشته باشد. در حقیقت این روبات، قابلیت ویژه‌ی این اپراتور است که به نوعی مانند Wall Hack عمل کرده و در مدت 4 ثانیه‌ای که فعال است،‌ تمامی افرادی که در حال حرکت هستند را شناسایی کرده و موقعیت‌شان را به شما و هم‌تیمی‌هایتان نشان خواهد داد. تجهیزات Finka

تجهیزات Lion

معرفی دو اپراتور جدید: دانلود SD - دانلود HD FullScreen رایگان شدن Attachmentها: با شروع سیزن جدید، تمامی Attachmentها از دوربین‌های سلاح‌ها گرفته تا لیزر‌، همه بطور رایگان قابل استفاده هستند و دیگر لازم نیست بعد از باز کردن هر اپراتور، مقداری پول داخل بازی برای تجهیز کردن سلاح‌شان بدهید. سیستم Pick و Ban: درست مانند Dota 2 و دیگر بازی‌ها، Siege‌ نیز بزودی شامل یک سیستم Pick و Ban برای حالت رقابتی خود خواهد شد. در ابتدا این سیستم که تنها برای Custom Matchها ارائه خواهد شد و بیشتر مخصوص بازیکنان حرفه‌ای می‌باشد اما در تاریخی نامعلوم در سال 2018 برای دیگر مد‌های بازی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. این سیستم بدین گونه‌ است که هر تیم در ابتدای بازی دو اپراتور را بن می‌کند این بدین معنی است که تا پایان بازی هیچ‌ یک از تیم‌ها قادر نخواهند بود اپراتور‌های بن شده را انتخاب کنند. همچنین، هردو تیم قادر هستند انتخاب‌های تیم حریف خود را قبل از شروع مچ ببیند تا بتوانند اپراتور‌هایی که ضد آن‌ها هستند را پیک کنند.  سیستم Pick و Ban، می‌تواند یک تغییر اساسی برای Siege‌ باشد. فکرش را بکنید هردو اپراتوری که قابلیت خراب کردن دیوارهای Reinforce شده را دارند، یعنی Hibana و Thermite، در بازی بن شوند؛ این یعنی یک ابزار اساسی از هردو تیم گرفته خواهد شد،‌ شاید Ubisoft یک اپراتور دیگر با این قابلیت را به بازی اضافه کند.


بازسازی مپ Hereford Base: سازندگان بازی قبلا اعلام کرده بودند که در سال 2018 یک مپ بطور کامل باز‌سازی خواهد شد و اکنون مشخص شد که این مپ Hereford Base است. نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این مپ از لحاظ ظاهری کمی نزدیک‌تر به Hereford که در 30 سال پیش وجود داشت است. در حال حاضر تنها یک تصویر از این مپ به اشتراک گذاشته شده است که در آن شاهد شکل و شمایل بیرونی آن هستیم. تغییرات مپ Clubhouse: مپ Clubhouse که از مپ‌های اولیه‌ی بازی بود که تاکنون دستخوش تغییری نشده است. اما اکنون شاهد این هستیم که Ubisoft تغییرات جالبی را در این مپ اعمال کرده و آن‌را یک "Map Buff"‌ می‌نامد. برای مثال، Cash Room و Bedroom‌ که تاکنون هیچ راه اتصالی به یکدیگر نداشتند و باید مدت زیادی در حال دویدن می‌بودید تا از یکی به دیگری برسید اکنون بوسیله‌ی راهی جدید به هم متصل خواهند شد که تاکتیک از پشت حمله کردن به اتکرها که در Bedroom از طریق Cash انجام می‌شد راحت‌تر خواهد شد. این تغییرات در سیزن دوم سال سوم به بازی اعمال خواهند شد و Ubisoft اعلام کرد که منتظر چنین تغییراتی در هر آپدیت بازی باشیم. اپراتور‌های بیشتر برای همه: در ابتدا باید گفت که تمامی افرادی که نسخه‌ی Standard‌ به بالای این بازی را خریداری کرده‌اند دیگر نیازی نیست برای اپراتور‌های اصلی بازی پول داخل بازی جمع کنند و همه‌ی آن‌ها بطور رایگان در دسترس‌شان خواهد بود. در نسخه‌ی Starter که قیمت 15 دلاری داشته و مخصوص PC‌ است، تاکنون قادر بودید 4 اپراتور را در ابتدا آنلاک کرده و سایر‌ آن‌ها را با پرداخت پول داخل بازی بیشتر آنلاک کنید. حال اکنون Ubisoft برای بهتر کردن این وضعیت، به خریداران این نسخه 6 اپراتور را برای شروع اهدا می‌کند. هنوز مشخص نیست افرادی که از دارندگان کنونی این نسخه هستند چه وضعیتی خواهند داشت.


ست Elite شخصیت Ash: برای تشکر از پشتیبانی بازیکنان، Ubisoft جدیدترین ست Elite بازی را که مربوط به شخصیت Ash می‌باشد به همگان بطور رایگان هدیه می‌دهد.


Buffها و Nerfها: بعد از بازخورد‌های طرفداران نسبت به قدرت زیاد برخی اپراتور‌ها، Ubisoft تصمیم گرفت به Nerf‌ کردن‌ آن‌ها ( تضعیف آن‌ها با اعمال برخی تغییرات )‌ بپردازد. شخصیت Ela به نوعی پرطرفداران‌ترین اپراتور بازی در سیزن‌های قبلی بود که دلیل آن‌ هم قدرت بسیار بالای سلاح آن و سرعت بالای خود او بود. اکنون ما شاهد دو تغییر در این شخصیت هستیم. از آپدیت جدید به بعد، سلاح این شخصیت لگد بیشتری خواهد داشت و کنترل آن سخت‌تر خواهد بود و همچنین میزان ضربه‌ی (دمیج) آن از 28 به 23 کاهش یافت. هدف Ubisoft این بود که Ela در فواصل نزدیک به همان اندازه قدرتمند باشد اما در فواصل دور نتواند مثل قبل به یک ماشین کشتار تبدیل شود. همچنین بجای Impact Grenade یک Shield برای او در نظر گرفته شده است تا گشت و گذار با او در مپ کمی سخت‌تر باشد. اپراتور Kapkan نیز تغییر کوچکی به خود دید و بجای سیم خاردار (Barbed Wire) تعدادی Impact Grenade خواهد داشت. یک Buff ( قوی‌ کردن با اعمال تغییرات برروی شخصیت‌ ) بزرگ که در این آپدیت شاهد آن هستیم مربوط به شخصیت Blitz‌ است که اکنون یک اپراتور Speed 2/ Armor 2 خواهد بود تا محبوبیت او بین بازیکنان بطور منطقی افزایش یابد. تغییرات عمومی: در این آپدیت شاهد بهتر شدن سرور‌ها و رفع تعداد زیادی از باگ‌ها هستیم. علاوه بر این دو سرور جدید به بازی اضافه خواهد شد که یکی برای جنوب آسیا خواهد بود. همینطور تغییراتی برروی سیستم Reload کردن سلاح‌ها اعمال شده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به متوقف کردن انیمیشن ریلود کردن سلاح با Aim کردن اشاره کرد. این بدین معنی است که اگر هنگام ریلود کردن، دشمنی شما را غافلگیر کند، قادر خواهید بود با Aim‌ کردن، ریلود را متوقف کرده و با همان مقدار تیری که داشتید از پس دشمن خود بربیایید.

Outbreak دوسال و دو ماه از عرضه‌ی Rainbow Six Siege می‌گذرد. چه کسی فکرش را می‌کرد که این شوتر اول شخص که از کتاب 912 صفحه‌ای شخص Tom Clancy ساخته شده بود مُد جدیدی مربوط به Zombieهای فضایی دریافت کند؟ مد Outbreak بسیار عجیب و درعین حال تازه می‌باشد اما این عجیب بودن زمانی که متوجه شوید این روش کار برای مد‌های غیر رقابتی، راهی درست است که دیگر شوتر‌های اول شخص نیز آن‌را انتخاب کرده‌اند، از بین می‌رود؛ کافی است مد زامبی Call of Duty: WWII، مد Zombie بازی PUGG و ایونت Uprising بازی Overwatch را به یاد بیاورید. در ادامه با داستان این مد همراه باشید. بعد از سقوط یک کپسول فضایی در New Mexico، انگلی بیگانه به زمین منتقل شد که مسئولین مجبور شدند آن منطقه را قرنطینه کنند. کل شهر به این انگل آلوده شد و مردم به موجودات عجیبی تبدیل شدند. این انگل توانایی ایجاد پنج نوع مختلف از جهش‌های ژنتیکی را دارد.  

منطقه‌ی قرنطینه تنها چیزی است که مانع خروج این بیماری می‌شود اما اگر جلوی این بیماری گرفته نشود، نتیجه‌ی چندان جالبی نخواهد داشت. Outbreak شما را به داخل منطقه برده و تیم Rainbow‌ را با خطری جدید مواجه می‌کند. سه مپ جدید وجود خواهد داشت که باید در آن‌ها علاوه بر به پایان رساندن ماموریت‌تان و پیدا کردن منبع این بیماری، زنده بمانید. در این مد شما و دو نفر دیگر با چالش‌هایی روبرو خواهید شد که متوجه می‌شوید استراتژی‌هایتان باید تغییر کند و با همکاری با هم‌تیمی‌هایتان به هدف برسید. شاید جالب باشد که بدانید این مد تنها محدود به دفاع از یک منطقه‌ دربرابر موج‌های دشمنان، نمی‌شود. در حقیقت سه مرحله وجود خواهد داشت که حس انجام یک بازی شوتر اول شخص را به شما خواهد داد. در طول بازی دیالوگ‌های مختلف بین اپراتور‌ها و همچنین شخصیت‌های بازی در رادیو رد و بدل خواهد شد. Outbreak شباهت زیادی به Left 4 Dead دارد اما همه چیز از بازی Valve قرینه‌سازی نشده است. در طول بازی پنج نوع مختلف از دشمنان وجود خواهند داشت:


Grunt: این موجودات معمول‌ترین دشمنانی هستند که با آن‌ها مواجه خواهید شد. آن‌ها در ابتدا شباهت زیادی به انسان‌ دارند اما اگر متوجه حضور شما شوند، انگلی که در آن‌ها وجود دارد برای محافظت از بدن میزبان خود یک زره به دور آن می‌پیچد که دربرابر گلوله مقاوت بیشتری دارد. Breacher: آن‌ها به نوعی یک بمب هستند که در صورت نزدیک شدن به آن‌ها، خود را منفجر می‌کنند. همچنین آن‌ها می‌توانند دیوار‌های Reinforce شده را نیز از بین ببرند. Rooter: این نوع از دشمنان نادرتر هستند. آن‌ها تیغ‌هایی را در دور و بر شما قرار می‌دهند که باعث می‌شود نتوانید حرکت کنید؛ تنها راه فرار از این موقعیت این است که یکی از یاران شما آن Rooter را از بین ببرد. Rooterها همواره در حال حرکت هستند و در هنگام مرگ بسیار کشنده خواهند بود. Smasher: این نوع از دشمنان، پوست بسیار زخیمی داشته و بدن خود را نسبت به گلوله کاملا مقاوم می‌کنند. آن‌ها قادر هستند دیوارها را نابود کنند. اکثر سلاح‌های شما در برابرشان بی‌استفاده است و هدف اصلی آن‌ها، جدا کردن شما از هم‌تیمی‌هایتان می‌باشد. Apex: آن‌ها موج‌هایی از دشمنان را به سوی شما می‌فرستند و بطور مستقیم با شما مبارزه نمی‌کنند. آن‌ها می‌توانند ماده‌ای را به سمت شما پرتاب می‌کنند که دید شما مختل می‌شود. این دشمن یک امتحان واقعی برای مهارت‌های شما در همکاری و ارتباط با تیم‌تان می‌باشد. این مد سه مرحله که در سه مپ بزرگ و متفاوت جریان دارند خواهند داشت و در هر یک شاهد ماموریتی متفاوت و کات‌سین‌هایی هستیم. این سه بخش Resort،‌ Hospital‌ و Junkyard نام خواهند داشت.  طرفداران Siege در این مد شانسی خواهند داشت تا اپراتور‌های موردعلاقه‌ی خود را در موقعیتی کاملا متفاوت ببیند و شاهد صحبت کردن آن‌ها با یکدیگر باشند. Outbreak یک چیز کاملا جدید نیست که تاکنون بازی نکرده باشید اما مکانیک‌های آن‌ با Siege تا حد بسیار زیادی مطابقت دارد که آن‌را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل خواهد کرد. شایان ذکر است که تنها چند اپراتور زیر قابل انتخاب در این ایونت می‌باشند: Ash، Tachanka، Smoke، Buck، Kapkan ، Glaz، Ying، Finka ، Lion و Recruit همچنین، اپراتور‌های Outbreak تغییراتی خواهند داشت تا گجت‌هایشان به مبارزات تن به تن نیز کمک کنند. همینطور، پک‌های جدیدی که در آن‌ها اسکین‌های انحصاری این ایونت وجود دارد نیز به مدت محدود به بازی اضافه خواهد شد و برای خریداری آن‌ها باید پول واقعی دریافت کنید. البته باید گفت که با شرکت در مد Outbreak چهار عدد از این پک‌ها به شما اهدا خواهد شد. این ایونت از 16 اسفند تا 14 فروردین فعال خواهد بود. بنظر می‌آید که محتوای PvE مانند این در بازی‌های چندنفره به یک ترند تبدیل شده است و توسعه‌دهندگان بدین وسیله، بازیکنان را به بازی برمی‌گردانند. ممکن است که شاهد بازگشت این مد در سال 2018 باشیم چون Outbreak واقعا غنی‌ترین پکیجی است که Siege از 2015 تاکنون به خود دیده است. پشتیبانی Ubisoft از این بازی در سال سوم خود شروعی طوفانی داشته است و امیدوار هستیم که این کار به همین روال ادامه داشته باشد. آشنایی کلی با ترفندهای بخش Outbreak    دانلود SD - دانلود HD تماشا بصورت FullScreen هشت دقیقه از گیم‌پلی Outbreak دانلود SD - دانلود HD تماشا بصورت FullScreen در آخر منتظر نظرات شما در مورد برنامه‌های جالب یوبی‌سافت برای آینده R6: Siege هستیم ... در همین رابطه: پیشرفت‌های Rainbow Six Siege تمامی ندارد: از بازسازی نقشه‌ها تا رایگان شدن اپراتورها با اپراتور‌های جدید RAINBOW SIX SIEGE آشنا شوید


لینک

لینک

لینک

لینک

لینک

لینک


2 اسفند 1396





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن