تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797013157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین وضعیت طرح سوال مجلس از رئیس‌جمهور


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آخرین وضعیت طرح سوال مجلس از رئیس‌جمهور
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: نمایندگان سوال‌کننده از روحانی درباره موسسات اعتباری قانع نشدند.
آفتاب‌‌نیوز : حجت‌الاسلام احمد مازنی عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با  خبرگزاری تسنیم با اشاره به آخرین تصمیمات اتخاذ شده در مجلس درباره سوال از رئیس‌جمهور پیرامون مشکلات موسسات اعتباری غیرمجاز، گفت: در جلسه امروز که با حضور نمایندگان سوال‌کننده از رئیس‌جمهور، سیف رئیس کل بانک مرکزی، نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، نمایندگان سوال‌کننده پس از استماع توضیحات نمایندگان دولت، از این توضیحات قانع نشدند.


وی افزود: در این جلسه، مقرر شد که تیم مشترکی که بین دولت و مجلس پیرامون رسیدگی به سوال از رئیس‌جمهور درباره مشکلات موسسات اعتباری تشکیل شده، ظرف یک یا دو هفته آینده، گزارشی از رسیدگی به مشکلات مالباختگان موسسات اعتباری غیر مجاز تهیه کنند.


نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: اگر توضیحات ارائه شده در گزارش کمیته مجلس و دولت درباره سوال از رئیس‌جمهور، قانع‌کننده نباشد، این گزارش به در قالب سوال از رئیس‌جمهور، تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود. 


 چندی پیش و به دنبال بالا گرفتن اعتراضات مالباختگان موسسات اعتباری، 180 تن از نمایندگان مجلس، با طرح سوالی از حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور، خواستار پاسخگویی وی درباره تعیین تکلیف مالباختگان شدند که پس از ماه‌ها، تعلل هیئت‌رئیسه در طرح این سوال، با فشار برخی از نمایندگان سوال‌کننده، طرح این سوال، برای بررسی و جمع‌بندی نهایی، به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع شد.




تصمیم‌گیری در مورد ارجاع سوال به صحن به آینده موکول شد


یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن تشریح روند برگزاری جلسات صبح و عصر این کمیسیون به‌منظور رسیدگی به سوال تعدادی از نمایندگان از رییس‌جمهور از ادامه بررسی‌ها در جلسات بعدی خبر داد و گفت که مشکل اکثر موسسات مالی و اعتباری حل شده و تعداد زیادی از متقاضیان طرح سوال نیز امضای خود را پس گرفته‌اند.


معصومه آقاپور علیشاهی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسات صبح و بعدازظهر نمایندگان متقاضی سوال از رییس‌جمهور درباره وضعیت موسسات مالی و اعتباری اعلام کرد: جلساتی در این رابطه صبح و بعدازظهر در کمیسیون اقتصادی با حضور آقایان نهاوندیان، سیف و کرباسیان و همچنین نمایندگان متقاضی سوال از رییس‌جمهور برگزار شد.


وی افزود: در این جلسات نمایندگان سوالات خود را مطرح کرده و نقطه‌نظرات خود را نیز تشریح کردند و مسئولان دولتی نیز گزارش‌هایی از روند رسیدگی به مشکل موسسات مالی و اعتباری ارائه کردند. در ادامه نمایندگان سوالات تکمیلی خود را عنوان کرده و نمایندگان آقای رییس‌جمهور نیز به فراخور توضیحاتی ارائه کردند.


نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت این طرح سوال و قانع شدن نمایندگان متقاضی طرح سوال گفت: انشاءالله با پیگیری‌هایی که درمورد موسسات مالی و اعتباری مختلف انجام شده، اصل مشکل درحال حل شده است.


او اضافه کرد: در این راستا مشکل سپرده‌گذاران موسسه میزان تقریباً مرتفع شده و موسسه ثامن‌الحجج نیز برای تعیین تکلیف سپرده‌گذارانش به بانک پارسیان واگذار شده است.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: درباره موسسات فرشتگان و کاسپین نیز مراحل قضایی درحال انجام است و امیدواریم به زودی مشکلات این سپرده‌گذاران نیز حل شود.


او یادآور شد: در مجموع درباره قانع شدن یا قانع نشدن نمایندگان متقاضی سوال از رییس‌جمهور به نتیجه مشخصی نرسیدیم و قرار شد این مسائل در جلسات بعدی ادامه یابد.


آقاپور علیشاهی در پایان تصریح کرد: تاکنون تعداد زیادی از نمایندگان باتوجه به آن‌که روند مناسبی در حل مشکل سپرده‌گذاران درحال طی شدن است، امضای خود را پس گرفته‌اند اما تصمیم‌گیری نهایی درباره ارجاع سوال به صحن یا خروج آن از دستور به جلسات بعد موکول شد که باتوجه به فشردگی برنامه‌های مجلس در فصل بودجه، هنوز زمان دقیقی برای برگزاری این جلسه مشخص نشده است.









۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن