تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797834989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمهیدات جدید سازمان تاکسیرانی برای روزهای برفی و بارانی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تمهیدات جدید سازمان تاکسیرانی برای روزهای برفی و بارانی
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز به کار ستاد ویژه خدمات‌رسانی در شرایط خاص توسط این سازمان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : علیرضا قنادان در این‌باره گفت: در دوره جدید مدیریتی قصد داریم تا شیوه مدیریت سنتی که از سال‌های قبل در این سازمان در جریان بوده است را تغییر دهیم چراکه سازمان تاکسیرانی یک سازمان سیاست‌گذار بوده و باید به سیستم‌های جدید ناوبری هوشمند و کنترل مکانیزه مجهز شود.


تشکیل ستاد و عارضه‌یابی


قنادان گفت: ما با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی که تحت نظارت سازمان فعالیت می‌کنند، ستاد ویژه‌ای را تشکیل داده‌ایم تا در شرایط آب و هوایی خاص که مدل رفتار حمل و نقل شهروندان در تهران با تغییرات عمده روبرو می‌شود با پیش‌بینی‌های از پیش صورت گرفته، با استفاده از یک ناوگان ذخیره، عرضه و تقاضای سفر را متعادل کنیم.


وی ادامه داد: ما با استفاده از تجارب سال‌های گذشته نقاط پرترافیک و نقاطی که ممکن است در شرایط آب و هوایی خاص با کمبود تاکسی مواجه شوند را شناسایی کرده‌ایم و امیدواریم با اجرای این طرح، کمبودها به حداقل برسد.


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد که این طرح در هفته جاری به صورت پایلوت و با بکارگیری ۳۰۰ دستگاه ون اجرایی می‌شود.


طراحی اپلیکیشن ویژه ناوگان خدمات‌رسانی در شرایط آب و هوایی خاص


قنادان گفت: این ستاد با مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران مرتبط است و در نظر داریم با استفاده از اپلیکیشنی که به تازگی راه‌اندازی شده، نحوه و نوع فعالیت و  محل استقرار این ناوگان را از طریق مرکز کنترل و نظارت هوشمند سازمان کنترل کنیم و از طریق فراخوان، تاکسی‌ها را از نقاط کم‌تقاضا به نقاط پرتقاضا اعزام کنیم.


وی اضافه کرد: این اپلیکیشن علاوه بر نشان دادن محل فعالیت تاکسی‌ها امکان گزارش‌گیری برای ناظران به منظور حضور و غیاب تاکسیران‌ها در شیفت کاری‌شان را دارد و به مرور زمان تکمیل خواهد شد.


همکاری متقابل با اتوبوسرانی برای حل گره‌های کور ترافیکی


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی شبکه حمل و نقل عمومی، در برخی نقاط شهر تهران مانند پایانه تاکسیرانی میدان ونک، بار ترافیکی بسیار شدید است به شکلی که در بین ساعات ۴ تا ۷ عصر جابه‌جایی مسافر به رقمی در حدود ۲۷ هزار سفر می‌رسد که این حجم از تقاضا در فرم استاندارد در حد یک حمل و نقل انبوه قرار دارد، نه تاکسیرانی. حال آنکه این موضوع در شرایط خاص آب و هوایی تشدید هم می‌شود.


قنادان افزود: یکی دیگر از اهداف این ستاد، تسهیل هماهنگی و همکاری مشترک با شرکت اتوبوسرانی در مواقعی است که هریک از دو ناوگان، در شرایط خاص آب و هوایی با چالش و کمبود روبه‌رو می‌شود که از طریق ظرفیت کمکی متقابل، گره‌های ترافیکی را برطرف کنیم.


نظارت مستمر مرکز کنترل و نظارت هوشمند سازمان تاکسیرانی


به گفته وی مرکز کنترل و نظارت هوشمند این سازمان به کلیه دوربین‌های نظارتی سطح شهر متصل بوده و به صورت مداوم در حال رصد و پایش سطح شهر و پایانه‌های تاکسیرانی است و به طور اخص در شرایط آب و هوایی ویژه این مرکز در حالت آماده‌باش قرار دارد و با هماهنگی واحدهای گشت و نظارت و واحدهای عملیاتی که در سطح شهر مستقر هستند، تلاش در رفع کمبود تاکسی در برخی نقاط و اعزام ناوگان به نقاط پرتقاضا می‌کند.


تسهیل در نظارت بر ناوگان با مشارکت شهروندان


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در ادامه خاطرنشان کرد: همانگونه که با تاکسیران‌ها در صورت عدم حضور در روزهای برفی و بارانی برخورد انضباطی صورت می‌گیرد، در نظر داریم از تاکسیرانان زحمتکشی هم که در شرایط آب و هوایی خاص خدمت‌رسانی می‌کنند و از طریق شهروندان شناسایی و معرفی می‌شوند، تقدیر به عمل آوریم.


قنادان از شهروندان خواست تا در صورت نبود تاکسی در ساعات اوج ترافیک با تلفن ۴۸۰۴۸ این سازمان تماس حاصل کنند تا مرکز کنترل و نظارت هوشمند سازمان با فراخوان تاکسی‌ها از نقاط کم‌تردد به نقاط پرتقاضا به درخواست‌های مردمی رسیدگی کند. همچنین شهروندان می‌توانند با ارسال شماره پلاک تاکسی‌هایی که فعالیت مناسبی دارند به سامانه پیامکی سازمان، برای تقدیر از ایشان اطلاع‌رسانی کنند.


منبع: ایسنا





۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن