تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797886026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرب‌وجرح دانش‌آموز به سبک فیلم‌های رزمی!


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ضرب‌وجرح دانش‌آموز به سبک فیلم‌های رزمی!
«این چندمین بار است که در یک ماه اخیر، ماجرای تنبیه بدنی دانش‌آموزان، از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی سردرمی‌آورد. این‌ بار داستان دانش‌آموزی روایت می‌شود که در پایه نهم یکی از مدارس زرین‌دشت، دچار شکستگی بینی و آسیب به دندان‌ها و شبکیه چشم شده است!»
آفتاب‌‌نیوز : «شواهد نشان می‌دهد که این دانش‌آموز هم شبیه همان دانش‌آموز مشهدی، قربانی خشم معلمی شده است که همه چیز در نهایت با این جمله آموزش و پرورش که «در دست پیگیری است!» ختم به خیر می‌شود! اما افکار عمومی با هر بار تکرار این اتفاق، از مسئولان می‌پرسد که چگونه می‌شود، در کشوری که تنبیه بدنی دانش آموزانش ممنوع اعلام شده، هر از گاهی یک دانش‌آموز با بدنی کبود و زخمی، راهی خانه‌شان شود؟ چرا ماجرایی که با واکنش‌های تند و تیز مسئولان روبه‌رو شده و مجازات‌هایی هم برای تنبیه‌کنندگان پیش‌بینی می‌شود، بدون کوچک‌ترین ترسی، بارها و بارها اتفاق می‌افتد و آیا به صرف اخراج یک معلم متخلف، می‌توان امیدوار بود که دست هیچ معلم دیگری به روی دانش‌آموزان بلند نشود که اگر این بود، طی یک هفته نباید، دو خبر مشابه سر از رسانه‌های کشور درمی‌آورد!


شکایت خانواده و ارسال پرونده به دادگاه


در این ماجرا رئیس آموزش و پرورش شهرستان زرین‌دشت هم شبیه سایر مدیران، حرف‌هایش را با یک جمله پر تکرار آغاز می‌کند: «پرونده تنبیه بدنی یک دانش‌آموز این شهرستان در حال پیگیری است.»


غلامحسین امانت می‌گوید: «در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع تنبیه بدنی در یکی از مدارس این شهر بلافاصله تیمی متشکل از چند نفر از کارشناسان این اداره در مدرسه مربوطه حاضر و مأمور بررسی و رسیدگی به این حادثه شدند. با توجه به گزارش اولیه این حادثه که سه‌شنبه هفدهم بهمن ۹۶ روی داد، این دانش‌آموز دچار صدمه دیدگی از ناحیه بینی شده و خانواده دانش‌آموز شاکی معلم مزبور شدند.»


وی از شکایت خانواده و ارسال پرونده به دادگاه خبر داده و تأکید می‌کند: «این خانواده با مراجعه به نیروی انتظامی از معلم مربوطه شاکی و پرونده‌ای تشکیل و به دادگاه ارسال شده است. هم‌اینک با توجه به تشکیل پرونده در دادگاه، منتظر مشخص شدن نتیجه هستیم و قطعاً آموزش و پرورش نیز موضوع را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد کرد.»


وی ضمن ابراز تأسف از وقوع چنین حادثه‌ای در این شهر با بیان این که این گونه اتفاقات در مدارس روالی مستمر نیست و به ندرت شاهد وقوع چنین حوادثی هستیم، می‌گوید: هتک حرمت به ساحت معلم و دانش‌آموز هر چند اندک هم باشد بسیار حساس و خط قرمز ماست.


در این میان البته شنیدن استعفای مدیری که خبر تنبیه دانش‌آموز مدرسه‌اش را دیر اطلاع‌رسانی کرده بود، هم جالب توجه است. خبر این بود:« مدیر یکی از مدارس غیر دولتی مشهد به‌ دلیل تأخیر در اطلاع‌رسانی تنبیه یکی از دانش‌آموزان کلاس نهمی به آموزش و پرورش و خانواده این دانش‌آموز استعفا کرد که با آن موافقت شد.»


منبع: روزنامه ایران





۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن