تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796373841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت جدید محصولات سایپا در عراق +جدول


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: قیمت جدید محصولات سایپا در عراق +جدول

قیمت جدید محصولات سایپا در عراق +جدول


دنیای اقتصاد در مطلبی کوتاه به حضور گروه خودروسازی سایپا در چهارمین دوره نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در بغداد و استقبال عراقی‌ها از محصولات این خودروساز اشاره کرده است. سایپا در این نمایشگاه با داشتن غرفه 220 مترمربعی محصولاتی همچون تیبا، تیبا 2، آریو اتوماتیک، کوییک، ساینا اتوماتیک، سایپا 131 و پیکاپ ریچ و همچنین قطعات و لوازم تولید شده در شرکت‌های سایپا را در معرض دیده عموم قرار داده بود.
گفته شده خودروهای مدل 2018 سایپا در نمایشگاه بغداد به‌صورت ویژه به همراه تخفیف‌های نمایشگاهی ارائه شده و سایپا 131 قیمت 6800 دلاری، آریو اتوماتیک قیمت 11800 دلاری، تیبا بهای 7100 دلاری، ساینا اتوماتیک قیمت 10400 دلاری داشته‌اند. همچنین ساینا با قیمت 8200 دلار، تیبا دو با قیمت 8200 دلار و کوییک با قیمت 11600 دلار عرضه شده و مورد استقبال عراقی‌ها قرار گرفته‌اند. خودروهای سایپا به دلیل خدمات پس از فروش گسترده و مناسب، قیمت پایین قطعات و همچنین قیمت اقتصادی خودرو همواره مورد اقبال عراقی‌ها بوده‌اند. مدل قیمت در عراق (دلار) قیمت در عراق (میلیون تومان) قیمت در بازار داخلی (میلیون تومان) کوییک 11600 52.2 32 الی 42 آریو 11800 53.1 حدود 62 تیبا 7100 31.95 حدود 26 تیبا 2 8200 36.9 حدود 28 ساینا 10200 45.9 حدود 29 ساینا اتوماتیک 10400 46.8 حدود 38 (پیش فروش) پراید 131 6800 30.6 حدود 22 واگذاری بن رو به رنو مدیرعامل سازمان گسترش در گفت‌وگو با دنیای اقتصاد اعلام کرد سرانجام پرونده واگذاری سایت تولیدی بن رو به رنو مختومه شده و این سایت به فرانسوی‌ها واگذار شد. آن‌طور که منصور معظمی در مصاحبه اختصاصی با دنیای اقتصاد گفته، در ماجرای بن رو طبق مفاد قرارداد رنو عمل شد و این سایت برای تولید محصولات جدید در اختیار رنویی‌ها قرار گرفت.
خط تولید سایپا

البته این انتقال در صورتی رخ داده که سایپایی‌ها به این راحتی بن رو را واگذار نکرده و امتیاز بزرگی از رنو گرفته‌اند. مرداد سال جاری بود که ایدرو و رنو پس از مذاکرات فراوان سرانجام قرارداد همکاری مشترک را امضا کردند تا طبق آن رنو امکان حضوری مستقل‌تر در ایران را پیدا کند. در یکی از مهم‌ترین بندهای قرارداد بنا بود بن رو (سایت تولیدی سایپا در شهر ساوه) در ازای طلب ایدرو از سایپا و به عنوان آورده این سازمان در اختیار خودروساز فرانسوی گذاشته شود. در این در حالی بوده که سایپا در آن مقطع زیر بار انتقال بن رو به رنو نرفته و با مخالفت مهدی جمالی مدیرعامل و سهامداران شرکت، پرونده یاد شده در مقطعی حتی بایگانی شده بود. هرچند در ادامه جمالی به عنوان مخالف سرسخت انتقال بن رو به رنو از سایپا رفت اما تغییر سکان هدایت سایپا نیز تغییر محسوسی در پرونده ایجاد نکرد. در ادامه شرایط به گونه‌ای پیش رفت که رئیس سازمان گسترش اعلام کرد سایت‌های تولیدی دیگر به منظور جایگزینی بن رو مطالعه شده و یکی از آن‌ها به رنو داده خواهد شد. درست در زمانی که گمان می‌شد پرونده انتقال بن رو به رنو مختومه شده گفته شد این خودروساز فرانسوی به تصاحب بن رو اصرار داشته و از همین رو پرونده دوباره به جریان افتاد. گویا رنو به سازمان گسترش گفته بود تحت هر شرایطی بن رو باید طبق آنچه در قرارداد ذکر شده در اختیار این شرکت گذاشته شود و در غیر این صورت اجرایی شدن قرارداد چالش‌های جدی خواهد داشت. در پی اصرار رنو سازمان گسترش تصمیم گرفت مذاکرات دوباره را با سایپا آغاز کند و این بار هر طور که شده موافقت آن‌ها را برای واگذاری بن رو به رنو جلب کنند. از آنجایی که جمالی دیگر در سایپا حضور نداشت مذاکرات روان‌تر پیش رفت و سرانجام بن رو به رنو رسید. اما چه شد که سایپا سرانجام به واگذاری بن رو به فرانسوی‌ها راضی شد؟ پاسخ این پرسش را می‌توان در خبری مهم که از سوی مدیرعامل سایپا اعلام شد به روشنی یافت. سه‌شنبه گذشته مدیرعامل سایپا در پاسخ به پرسشی مبنی بر سرانجام پرونده بن رو گفت:
ما برای انتقال بن رو به رنو شرط و شروطی داریم که اگر محقق شوند این انتقال صورت خواهد گرفت؛ اما نکته مهم این بود که جهرودی در پاسخ به پرسش خبرنگار دنیای اقتصاد مبنی بر ارتباط داشتن این شرط و شروط با مشارکت جدید رنو و سایپا اعلام کرد: شک نکنید همین‌طور است.
گفته می‌شود سایپا توانسته امتیاز انحصاری تولید رنو کوئید و سیمبل را دریافت نماید تا با یک تیر دو نشان زده و علاوه بر رفع خطر کوئید برای کوییک! در محصولات رده میانی هم برای ایران خودرو شاخ و شانه بکشد. تحقیق و تفحص جدید از خودروسازان دنیای اقتصاد به نقل از ایسنا آورده یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از جمع‌آوری 34 امضا برای تحقیق و تفحص از علل ناکارآمدی خودروسازان داخلی در حوزه‌های کیفیت، قیمت، طراحی، تکنولوژی، فروش، خدمات پس از فروش و آثار زیست‌محیطی خودروهای تولیدی خبر داد. محمدرضا نجفی گفته که تقاضای تحقیق و تفحص با 10 محور تهیه و به زودی به هیات رئیسه مجلس تقدیم خواهد شد.


این تحقیق و تفحص به اعتبار گزارش‌های متعدد و درخواست‌های فراوان مشتریان ناراضی شرکت‌های خودروسازی تهیه شده است. وی با اشاره به بخشی از محورهای 10 گانه تحقیق و تفحص یاد شده گفت: بررسی مسائلی همانند علل زیان دهی شرکت های خودروسازی اصلی داخلی و شرکت های تابعه، استفاده ناکافی از ظرفیت‌های موجود برنامه‌های خودروسازان برای طراحی و تولید خودروهای باکیفیت بالا و قیمت مناسب برای اقشار متوسط و ضعیف جامعه، بررسی چگونگی عقد قرارداد با شرکت های پژو، رنو و سیتروئن و تأثیرات آن روی دانش فنی خودروسازان داخلی و… از جمله محورهای این تحقیق و تفحص خواهند بود. قیمت برخی از خودروهای داخلی در خاتمه قیمت برخی از خودروهای داخلی را به نقل از دنیای اقتصاد برای شما عزیزان تقدیم می‌کنیم. در این بازار که قیمت خودروها بدون ذکر دلیل بالا می‌رود باید پژو 205 تیپ 5 را با قیمت 38 میلیون 800 هزار تومان، پژو 207 را با قیمت 53 میلیون و 500 هزار تومان، تندر 90 مدل E2 را با بهای 43 میلیون و 500 هزار تومان و تندر 90 اتومات را با بهای 49 میلیون تومان خریداری کنید. تیبا 2 و ساینا به ترتیب قیمت 28 میلیون و 700 هزار تومانی و 28 میلیون و 900 هزار تومانی داشته درحالی‌که پراید 131 با 21 میلیون و 500 هزار تومان فروخته می‌شود. دنا پلاس برچسب قیمتی 52 میلیونی خورده و رانا نیز 34 میلیون و 400 هزار تومان قیمت دارد. سمند EF7 با قیمت 32 میلیون تومانی و ساندرو استپ وی با بهای 64 میلیونی عرضه می‌شوند. نهایتاً به دو خودروی سراتو اتومات آپشنال و پارس تندر می‌رسیم که به ترتیب قیمت 104 میلیونی و 42 میلیون و 800 هزار تومانی دارند.
 

دریافت عناوین آخرین خبرها در تلگرام


دوشنبه, 30 بهمن 1396 ساعت 11:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن