تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796377099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله جنتی:فتنه ۸۸ در هر کشوری رخ می‌داد سرنگونی آن حتمی بود/ریشه‌کنی فساد ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آیت‌الله جنتی:فتنه ۸۸ در هر کشوری رخ می‌داد سرنگونی آن حتمی بود/ریشه‌کنی فساد ضروری است
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دفاع مقدس گنجینه بزرگی است که می‌تواند برای قرن‌ها سربلندی را برای جوانان و ملت ایران تضمین کند.
آفتاب‌‌نیوز : سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم افتتاح ۱۰ مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس با اشاره به اهمیت دفاع مقدس و حفظ آثار و نشر ارزش‌های آن اظهار داشت: دفاع مقدس گام بزرگی در تاریخ ملت بزرگ ایران است که پس از چندین قرن سرافکندکی در جنگ‌های گذشته و از دست دادن سرزمین‌ها، ملت ایران توانست هویت خود را در دفاع مقدس بازیابی کند و وارد مرحله جدیدی از تاریخ سرافرازانه خود شود.


اهم اظهارات سرلشکر محمد باقری به شرح زیر است:


*دشمنان انقلاب اسلامی (بلوک شرق و غرب) بلافاصله پس از پیروزی انقلاب، همسایه غربی ما را علیه ایران اسلامی تجهیز و تحریک کردند و بسترساز تهاجم و تجاوز و تصرف بخش‌هایی از کشورمان توسط رژیم بعث عراق شدند. دفاع مقدس ملت ایران فراز بزرگی است که این ملت شجاع و بزرگ طی هشت سال دفاع مقدس نه‌تنها اجازه نداد وجبی از خاک ایران تصرف شد، بلکه تمام تلخ‌کامی‌های تاریخ خود را در این هشت سال جبران کرد.


* ملت ایران در دوران دفاع مقدس نشان داد که ملتی سرافراز، بزرگ و شجاع در میان ملت‌های جهان است و خواهد توانست در تمامی برهه‌های تاریخی در مقابل تمام ناملایمات، فشارها، تحریم‌ها و گرفتاری‌ها با سربلندی از کشور، تاریخ و کیان خود دفاع کند و مسیر آرمان‌های مقدس خود را سرافرازانه پیش ببرد. دفاع مقدس گنجینه بزرگی است که می تواند قرن‌ها سربلندی را برای جوانان و ملت ایران تضمین کند.


* مراکز فرهنگی دفاع مقدس این مسئولیت را بر عهده دارند که با بهره‌گیری از فناوری و هنر کارآمد و متناسب با ذائقه اقشار مختلف جامعه و نسل جوان، واقعیات اتفاق افتاده در جنگ تحمیلی را به دور از تحریف در اختیار مردم و جوانان عزیز قرار دهند.


* در سال گذشته بیش از 6 میلیون نفر با شور و اشتیاق به صورت داوطلبانه در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس حضور یافته تا جانفشانی‌های پدران خود را از نزدیک لمس کنند. ملت‌ها همواره از چنین حوادث بزرگی برای ایجاد و اعتلای مفاهیمی مانند هویت ملی و اثبات شرافت و شجاعت ملتشان بهره می‌برند و این موزه‌ها امروز چنین مسئولیت سنگینی را بر عهده دارند.


تأکید آیت الله جنتی بر حرکت‌های انقلابی برای برخورد با فساد


مهر نوشت:


آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز(یکشنبه) در ابتدای جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، طلوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و از مسئولان خواست ضمن توجه بیشتر به برگزاری مراسم‌های دهه فجر، دستاوردهای انقلاب را برای نسل نو توضیح دهند تا مردم به آینده انقلاب امیدوار شوند.


وی با برشمردن تعدادی از منکرات زمان امام حسین علیه‌السلام از جمله حلال شمردن حرام خدا و بالعکس و نیز اتلاف غنایم و از بین بردن بیت‌المال، افزود: امام خمینی رحمه‌الله‌علیه نیز در تبعیت از حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام تشخیص داد، ریشه اصلی همه منکرات، حکومت طاغوت، حکومت غیرخدا بر بندگان خدا و حکومت شیاطین است. امام بزرگوار در ریشه‌کنی طاغوت، مبارزه با منکرآفرین را آغاز کرد و به فضل و توفیق الهی و به صورت باورنکردنی توانست ریشه طاغوت را برکند و ما در این زمینه باید شکرگزار انقلاب اسلامی، این نعمت الهی باشیم.


وی با اشاره به مشکلات داخلی و خارجی بر سر راه انقلاب اسلامی افزود: یکی از نقشه‌های دشمنان برای براندازی نظام، فتنه بود که اگر این حرکت در هر کشوری اتفاق می‌افتاد سرنگونی آن حتمی بود؛ اما در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، وفاداری مردم به امام و انقلاب، این فتنه هم مهار شد.


جنتی با تأکید بر حرکت‌های انقلابی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی برای برخورد با فساد، اضافه کرد: اگرچه برخورد با شاخه‌های فساد لازم است، اما ریشه‌کنی فساد ضروری‌تر است چرا که در این صورت، شاخه‌ها هم خشک خواهد شد و این زمانی امکان‌پذیر است که نیروهای مبارزه کننده با فساد از عناصر انقلابی، مسلمان و ولایی گزینش شوند.


امسال در راهپیمایی 22 بهمن شاهد حضور گسترده‌تر مردم خواهیم بود


ایسنا نوشت:


سرلشگر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران صبح یکشنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه جلوه‌های تحول دانشگاه جامع امام حسین (ع) در جمع خبرنگاران با اشاره به پشتیبانی علمی دانشگاه امام حسین (ع) از مجموعه سپاه پاسداران اظهار کرد: سپاه براساس قانون اساسی حافظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است. با توجه به اینکه انقلاب اسلامی پویا و در حال پیشرفت است، دوستان و دشمنان زیادی دارد و ضرورت ایجاب می‌کند که همه دستگاه‌هایی که می‌خواهند خود را با انقلاب اسلامی پیش ببرند باید ویژگی پویایی و به روزشوندگی را داشته باشند.


فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران به عنوان حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، مجموعه‌ای است که بدون تردید نمی‌تواند بدون کار تحقیقات علمی کار خود را پیش ببرد در این زمینه دانشگاه امام حسین (ع)، نقش دانشگاه سازمانی و پشتیبان سپاه را ایفا می‌کند.


جعفری با تاکید بر اینکه دانشگاه امام حسین (ع) نیز باید دائم در حال تحول باشد، اظهار کرد: چند سالی است که در این دانشگاه حرکت به سمت جلو آغاز شده است. امیدواریم این حرکت هرچه سریع‌تر طی شود تا با قرار گرفتن در ریل تحولی دانشگاه بتواند نقش پشتیبانی خود از سپاه را ایفا کند.


فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم با توجه به دشمنی دشمنان انقلاب به ویژه توطئه‌ها و ناامنی‌ها و اغتشاشاتی که اخیرا ایجاد شد و مردم نیز پاسخ آنها را دادند، 22 بهمن امسال شاهد حضور پرشورتر مردم باشیم. با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که دشمن انجام داده است، امسال شاهد خواهیم بود که مردم حضورمنسجم‌تر، گسترده‌تر و باشکوه‌تری نسبت به سال‌های گذشته خواهند داشت تا جواب محکمی به دشمنان و مخالفان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی بدهند.


منبع: مهر





۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن