تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796830468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاعیه پیش‌فروش بلیط قطار نوروز ۹۷


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اطلاعیه پیش‌فروش بلیط قطار نوروز ۹۷
نوروزِ همواره توام با جنب و جوش و تکاپو، برای برخی از ما فرصت بی‌نظیری برای سفر، آرامش و تجدید قواست. سفری که می‌بایست برنامه‌اش را از ماه‌ها قبل بچینیم و خود را برای آن آماده کنیم. با این وجود سفرهای نوروزی برای بعضی از مسافران هیچ‌گاه لذت‌بخش نبوده است؛ آنها همیشه نوروز را به چشم ایامی همیشه شلوغ، گران و پر ازدحام دیده‌اند اما دلیل این بدبینی چیست؟
آفتاب‌‌نیوز : بنابر اعلام قاصدک ۲۴، همانطور که می‌دانید بخش قابل توجهی از مسافران نوروزی سوار بر قطار به استقبال بهار می‌روند. انتخابی هوشمندانه که به آنها کمک می‌کند علاوه بر صرف هزینه‌های کمتر، سفری ایمن و هیجان‌انگیز را تجربه کنند. اما فراموش نکنید سفر کردن نیز همانند بسیاری از امور جاری در زندگی ما، مقدمات خاص خود را دارد. اگر قصد دارید در ایامی مثل نوروز سفر کنید می‌بایست در زمستان تصمیمتان را بگیرید، مقصد و تاریخ سفر خود را تعیین کرده و وسیله نقلیه مورد نظرتان را انتخاب کنید.


چمدانتان را در زمستان ببندید!


راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز به منظور سازماندهی به مقاصد و تاریخ سفرهای نوروزی به کمک مسافران می‌آید. بر اساس تقسیم‌بندی این شرکت، مقاصد داخلی در ایران به دو بخش محور خراسان و سایر محورها تقسیم می‌شوند. بدین ترتیب اگر مایل به خرید بلیط قطار مشهد و سفر به محور خراسان در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ هستید، می‌بایست در تاریخ ۱۵ بهمن ۹۶ نسبت به پیش‌خرید بلیط قطار مورد نظر خود اقدام کنید. طبق اعلام شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، پیش‌فروش همزمان اینترنتی و مراکز فروش بلیط قطارهای مسافری شرکت رجاء در محور خراسان در تاریخ مذکور راس ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود.


پیش‌فروش همزمان اینترنتی و مراکز فروش بلیط قطارهای مسافری شرکت رجاء در همه محورها به جز خراسان نیز راس ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه ۹۶ آغاز می‌شود. از این رو اگر مایل به خرید بلیط قطار شیراز، بلیط قطار اصفهان، بلیط قطار تبریز، بلیط قطار اهواز و... در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ هستید، این تاریخ را فراموش نکنید. 


جالب است بدانید طبق اعلام معاون مسافری راه ‌آهن، این سازمان بیش از یک ‌میلیون و ۸۷۳ هزار صندلی قطار را برای نوروز ۹۷ تدارک دیده که این تعداد نسبت به نوروز ۹۶، ۱۳.۶ درصد رشد داشته است. بر این اساس ۴هزار و ۸۴۰ قطار برای پیک نوروز سال ۹۷ خدمت رسانی خواهند کرد تا مسافران سفری لذت‌بخش و خاطره انگیز را تجربه کنند.


خرید بلیط قطار نوروز ۹۷


برای رزو بلیط قطار نوروز ۹۷ می‌توانید در تاریخ مورد اشاره با کلیک روی این آدرس با مراجعه به سامانه جامع خرید بلیط قاصدک ۲۴ و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بلیط قطار مورد نظر خود را رزرو و خریداری کنید. خرید بلیت قطار نوروز ۹۷ از این سامانه، به سادگی و تنها با در اختیار داشتن اطلاعات شخصی، یک کارت بانکی متصل به شبکه شتاب و رمز دوم آن و آدرس یک پست الکترونیکی و حتی بدون نیاز به ثبت‌نام در سایت، امکان‌پذیر است. 


سامانه خرید اینترنتی بلیط قطار قاصدک ۲۴، به منظور سهولت و سرعت بیشتر دسترسی کاربران خود به بلیط قطار دلخواهشان، مجموعه کاملی از بلیط‌های قطار را گردآوری کرده است. این بلیط‌ها با توجه به نوع قطار اعم از لوکس، درجه یک، درجه دو، سالنی و... از بازه نرخی متفاوتی برخوردارند از این رو قاصدک ۲۴ به شما امکان می‌دهد تا پس از بررسی و مقایسه تمامی بلیط‌های موجود به رزرو بلیط قطار نوروز ۹۷ مورد نظر خود پرداخته و اندکی بعد و پس از تائید کارشناسان فروش این سامانه بلیط قطار دلخواهتان را در آدرس ایمیل خود دریافت کنید. 


در پایان یادآور می‌شویم خدمات سامانه جامع خرید بلیط هواپیما و قطار قاصدک ۲۴، در سه زمینه خرید بلیط هواپیما داخلی، بلیط هواپیما خارجی، بلیط چارتر و بیمه مسافرتی ارائه می‌شود از این رو کاربران این مجموعه قادر خواهند بود بلیط هواپیما سفرهای نوروزی خود را نیز به ساده‌ترین شکل ممکن و در کوتاه‌ترین زمان در قاصدک ۲۴ خریداری و سفر نوروزی خود را بیمه کنند.
ایسنا





۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن