تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796609015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمود دولت آبادی؛ در مقابل مردم دیوار نساخته‌ایم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: محمود دولت آبادی؛ در مقابل مردم دیوار نساخته‌ایم
محمود دولت‌آبادی در مراسم رونمایی از داستان صوتی «یک شب دیگر» گفت: اگر در مواقع خاص به هنرمندان رجوع می‌شود برای این است که ما در مقابل مردم دیوار نساخته‌ایم.
آفتاب‌‌نیوز : شامگاه 11 بهمن‌ماه مراسم رونمایی از داستان صوتی «یک شب دیگر» از کتاب بنی‌آدم محمود دولت‌آبادی برگزار شد.


در ابتدای این مراسم نوشین فروتن مدیر موسسه خیریه «ریشه‌ها» با اشاره به فعالیت‌های این موسسه گفت: تمرکز ما در حوزه کودکان و کمک به کودکان ناتوان از پرداخت هزینه‌های درمانی است. از ابتدای کارمان، باورمان ایجاد تغییرات بنیادین و فرهنگسازی بوده است.


او در ادامه از کمک و همیاری اهل فرهنگ و هنر به موسسات خیریه تشکر کرد.


در ادامه مراسم حسن کیائیان مدیر نشر چشمه و ناشر کتاب «بنی آدم» محمود دولت‌آبادی با خواندن متنی، از اقدامات خیرخواهانه این نویسنده  دردوره های گذشته تقدیر کرد و گفت: اینکه محمود دولت‌آبادی منافع مالی یکی از داستان‌های بنی‌آدم را که بصورت صوتی تولید شده را به موسسه خیریه اهدا کرده اقدام بسیار خوبی است. این اولین بار نیست که من شاهد همراهی اقدامات خیرخواهانه دولت‌آبادی هستم. به یاد دارم زمانی که زلزله رودبار اتفاق افتاده بود، آقای دولت‌آبادی با مشاهده عمق فاجعه‌ای که رخ داده بود، تصمیم گرفت فراخوانی برای کمک به مردم و اهالی زلزله‌زده منتشر کند.این اقدام باعث شد پول زیادی جمع‌آوری شود.


کیائیان افزود: همچین مدتی بعد بنا شد جایزه‌ای نقدی به دولت‌آبادی اهدا شود، اما او از من خواست این جایزه به کارهای خیریه اختصاص پیدا کند. بنابراین این حرکت اهدای کتاب صوتی سومین اقدام خیرخواهانه ایشان نیست و آخرین آن هم نخواهد بود.


در ادامه لوریس چکناواریان با بیان اینکه،هر بار که در مراسم خیریه‌ای جمع می‌شویم با خودم فکر می‌کنم که چرا باید این موسسات باشند؟ بدبختانه آنقدر از هم جدا هستیم که متوجه نمی‌شویم که هموطنان و همشهریان ما نیازمند هستند و احتیاج به کمک دارند. اما خدا را شکر که در این وضعیت خیریه‌ها هستند و به مردم نیازمند کمک می‌کنند.


این موزیسین افزود: متاسفانه گویا در جنگلی زندگی می‌کنیم که هر کداممان برای خود خانه‌ای درست کرده و به جای کمک کردن به همدیگر با هم دشمنی می‌کنیم. من فکر می‌کنم این بی‌توجهی‌ها به خاطر کمبود عشق است. اگر عشق باشد دیگر به موسسه خیریه نیاز نداریم. اما متاسفانه عشق در کتاب‌ها و اشعار مان هست، ولی در قلب مان نیست. اگر عشق باشد نباید کسی گرسنه باشد. دور هم جمع  شدن ما در این مواقع نشان می‌دهد که بشر چقدر بدبخت است.


به گزارش ایسنا، او همچنین گفت: خیلی جالب است وقتی یک اتفاقی در جامعه می‌افتد به هنرمندان رجوع می‌شود، در حالی که هنرمندان خودشان به کمک نیاز دارند.


او همچنین از موسسه خیریه ریشه‌ها به خاطر توجه به نیازمندان و بخصوص کودکان تشکر کرد.


در ادامه مراسم محمود دولت‌آبادی با اشاره به سخنان چکنواریان گفت: فکر می‌کنم دلیل اینکه در مواقعی به هنرمندان نیاز پیدا می کنند بخاطر این است که ما هنرمندان دیواری نساخته‌ایم که دسترسی را سخت کند.


این نویسنده سپس با بیان اینکه داستانی که من از کتاب بنی‌آدم برای موسسه ریشه‌ها خوانده‌ام و با همکاری واوخان تولید شده، بیشتر نمادین است افزود: من می‌توانستم آثار دیگری را اهدا کنم اما داستانی که از این مجموعه برای این کار انتخاب شده به نوعی توجه به همین مقوله همدردی است.


دولت‌آبادی در بخش دیگری از سخنانش  با اشاره به دعوت‌هایی که از مراکز دانشگاه‌های شهرهای مختلف برای حضورش در جلسات می‌شود، گفت: وقتی این دعوت‌ها صورت می‌گیرد من عذرخواهی می‌کنم؛ دلیلش هم خستگی است. خستگی‌ای که شرایطی که عمر ما را به اینجا رسانده باعثش شده است. امیدوارم به این مساله توجه کنند که  همه ما زندگی دشواری را تجربه کرده‌ایم و هر چقدر به سهم خود از این زندگی نزدیک می‌شویم، ضعف هم بیشتر می‌شود.


او همچنین گفت: از این کاری که کرده‌ام خرسندم،امیدوارم موثر باشد و تداوم داشته باشد. گرچه می‌دانم قطره‌ای است در این عالم و مملکت. امیدوارم این حرکت تداوم داشته باشد و نویسندگان، شاعران و اهل موسیقی این راه را پی بگیرند.


نویسنده کلیدر اضافه کرد: فکر می‌کنم در میان ما مردم یک حس شدید و محترمی از باب نوع دوستی وجود دارد و این در همه بحران‌هایی که به وجود می‌آید، نمایان می‌شود. کاش این حس شریف باقی بمانند و از جنبه عاطفی به جنبه عقلانی برسد. خیریه‌ها در این زمینه می‌توانند کمک کنند.
او افزود: معتقدم دست مردم ایران را جز مردم ایران نمی‌تواند بگیرد.


در ادامه این مراسم مانی هاشمیان مدیر واوخان نیز در توضیحی گفت:تولید این اثر با صدای آقای دولت‌آبادی شروع یک کمپین بزرگ است.
به گزارش ایسنا در پایان این مراسم از داستان صوتی یک شب دیگر با صدای محمود دولت‌آبادی رو نمایی شد.قرار است عواید مادی این اثر به کودکان زلزله زده کرمانشاه اختصاص پیدا کند.









۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن