تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797000979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویدئوی حاشیه‌ساز صداوسیما؛ زنان پای شوهرانشان را ماساژ دهند و ببوسند+فیلم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ویدئوی حاشیه‌ساز صداوسیما؛ زنان پای شوهرانشان را ماساژ دهند و ببوسند+فیلم
کارشناس صدا و سیمای یزد در یکی از برنامه‌های تولیدی سیمای تابان از زنان خواسته بود که پای شوهرانشان را ماساژ دهند و ببوسند.
آفتاب‌‌نیوز : خانمی روی آنتن زنده صداوسیمای یزد از «جادوی عشق» سخن می‌گوید و خبر ندارد که این حرف‌ها و راه‌کارهای او تا دقایقی بعد با سیلی از انتقادات و اعتراضات همراه خواهد شد.


از دو روز پیش فیلم کوتاهی از یک برنامه تلویزیونی در شبکه استانی یزد نقل شبکه‌های اجتماعی شده است؛ در این برنامه خانمی که به عنوان کارشناس معارف حضور دارد، خطاب به بانوان از راه‌کارهایی برای جلب رضایت همسران از معتاد گرفته تا مردانی که دست بزن دارند، سخن می‌گوید و اسم این راه‌کار خود را «جادوی عشق» می‌گذارد؛ راهکار او تشت آب و البته بهتر از آن شیر (!!) است و اینکه خانم‌ها پای همسران خود را در این تشت گذاشته و ماساژ بدهند.


به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از ایسنا، در ادامه می‌توانید بخش‌هایی از این برنامه که از شبکه تابان یزد پخش شد و مدتی است در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود را مشاهده کنید.


این سخنان در روزهای اخیر با حجم زیادی از انتقادات به ویژه‌ از سوی زنان همراه شده است؛ تا آنجا که مدیر شبکه استانی یزد با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، به بیان توضیحاتی درباره این برنامه تلویزیونی پرداخت و صداوسیمای یزد هم در پیامی برای پخش این برنامه عذرخواهی کرد.


در همین راستا امیراحمد پهلوانیان، مدیر شبکه استانی یزد درباره حواشی ایجاد شده پیرامون این برنامه تلویزیونی، اظهار کرد: از صحبت‌های کارشناس معارفی که در این برنامه صحبت می‌کردند کاملا مطلق دفاع نمی‌کنم؛ البته در جایگاهی هم نیستم که بخواهم رد کنم. به هر حال در این‌باره باید کارشناسان حوزه معارف نظر بدهند و من در این جایگاه نیستم، اما دیدگاه‌های کارشناسی شده در این حوزه کاملا برای ما ارزشمند است و آنها را روی چشم می‌گذاریم.


او با اشاره به حواشی ایجادشده بعد از این برنامه تلویزیونی، ادامه داد: واکنش‌های ایجاد شده به این برنامه عمدتاً انتقادی هستند که بخشی شامل بانوان و بخشی هم شامل آقایان جامعه می‌شود. بنده هم در اطلاعیه‌ای از کسانی که از مطالب بیان شده خاطرشان مکدر شده، عذرخواهی کردم. چراکه جایگاه مخاطبان و مردم برای ما بسیار ارزشمند است و برایمان بسیار مهم است که برنامه‌ای پخش نشود که خاطر مخاطبان شریف را مکدر کند. 


مدیر شبکه یزد با بیان اینکه «مضمون اصلی صحبت‌های خانم کارشناس تقویت روابط عاطفی میان زن و شوهر بود»، گفت: اما در صحبت‌های ایشان مرزهای هنجارهای عرفی رعایت نشده است. اصل و درون‌مایه صحبت‌های این خانم کارشناس که تقویت روابط عاطفی همسران بود بسیار ارزشمند است، اما این نوع بیان و ذکر مثال و جزئیات ممکن است با ذهن مخاطب امروز ما سازگار نباشد و به همین خاطر هم بهتر بود که بیان نمی‌شد.


پهلوانیان با بیان اینکه «حساسیت مخاطبان و بیان انتقادات و نظراتشان برای ما بسیار ارزشمند است»، یادآور شد: در این دو روز هم انتقادات زیادی به ما وارد شد که بنده حتی آنهایی را که با زبان و ادبیات تند مطرح شده بود را جواب دادم؛ چراکه به ارزشمندی نفس انتقاد باور دارم و معتقدم جامعه‌ای که انتقاد می‌کند پویا و سرشار از انرژی است. اما در عین حال معتقدم که نباید فضا را به سمتی ببریم که هر حرفی که با ذهنیت ما متفاوت است، مطرح نشود. این رویکرد منافی یک جامعه باز و آزاد است و اگر ما می‌خواهیم جامعه‌ای داشته باشیم که در آن تضارب آرا و آزادی بیان وجود داشته باشد، باید رویکردمان را هم تغییر بدهیم.


او  اظهار کرد: البته ممکن است در این میان موضوعاتی هم مطرح شوند که اشتباه باشند که باید به عنوان یک رسانه اشتباهمان را بپذیریم، عذرخواهی و بعد جبران کنیم. اما به طور کلی نباید هراس داشته باشیم از اینکه حرف‌هایمان را بزنیم، چراکه این رویکرد منجر به خودسانسوری بیمارگونه خواهد شد که اصلا به صلاح جامعه نخواهد بود.













۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن