تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797870930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص ۲هزار میلیارد تومان برای عیدی بازنشستگان


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اختصاص ۲هزار میلیارد تومان برای عیدی بازنشستگان
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت:پیش‌بینی می‌کنیم بیش از دو هزار میلیارد تومان تأمین اجتماعی امسال عیدی پرداخت کند و پرداخت عیدی‌ها نیز براساس الفبا خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :  سید تقی نور بخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در جمع خبرنگاران با اشاره به واردات گوشی آیفون اظهار کرد:تأمین اجتماعی در حفظ و ارتقای سرمایه بیمه‌شدگان نیاز به سرمایه‌گذاری دارد در گذشته این شرکت اقدام به ورود گندم و تجهیزات پزشکی کرده بود و اخیراً نیز تنها 3 درصد از کل گوشی‌ها را وارد می‌کند البته این شرکت با دو واسطه به تأمین اجتماعی متصل است و شرکت‌هایی که تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند در چارچوب قانون اقدامات را انجام می‌دهند.


وی در خصوص افزایش سن بازنشستگی نیز گفت: دولت در بودجه سال 97 اقدامی بسیار بی نظیر کرده است،دولت باتصویب بودجه 23 میلیاردی برای تسویه حساب با سازمان تامین اجتماعی اعتبار تخصیص داده است .


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود:اقدام دوم که در کمیسیون تلفیق تصویب شد پرداخت 50 میلیارد تومان بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی بود.


نوربخش در ادامه افزود: پرداخت بدهی دولت در جهت منابع پایدار در ایفای تعهدات خود برای مستمری بگیران و بیمه شدگان در تبصره گنجانده شده است .


وی درباره عیدی بازنشستگان نیز گفت: پیش‌بینی می‌کنیم بیش از دو هزار میلیارد تومان تأمین اجتماعی امسال عیدی پرداخت کند و پرداخت عیدی‌ها نیز براساس الفبا خواهد بود ولی تاکنون دولت رقم عیدی را مشخص نکرده است.


وی در رابطه با سن امید به زندگی نیز تصریح کرد: سن امید به زندگی نسبت به سال 54 که حدود 56 سال بود به 78 سال در سال 96رسیده است .


مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به بدهی سازمان تامین اجتماعی به صنعت دارو گفت: سازمان حدود 2 هزار میلیارد تومان طلبکار است این در صورتی است که هزار میلیارد تومان بیمارستان های دولتی،نهادهای عمومی و خصوصی طلبکار هستند.در رابطه با بدهی ها ،سازمان تامین اجتماعی حدود 600میلیارد از 800میلیارد تومان در دانشگاه ها به دانشگاه علوم پزشکی پرداخت خواهد کرد و سازمان تامین اجتماعی حدود 470 هزار میلیارد تومان به صنعت دارو بدهی دارد که به زودی پرداخت خواهد کرد.


وی با اشاره به پرداخت بیمه بیکاری تصریح کرد: برای حمایت از نیروهای مولد بیمه بیکاری را به روز پرداخت می کنیم اما طرحی که وزیر تعاون و رفاه اجتماعی تاکید داشتند این بود که بیمه بیکاری بخش خصوصی توسط مراکز بیمه پرداخت شود و درصدی از دستمزد آن ها را نیز سازمان تامین اجتماعی پرداخت کند.


 مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در رابطه با کاهش سنوات خدمت اظهار کرد: پرداخت سنوات خدمت بر عهده کارفرما است که البته در بودجه سال 97 این سنوات 7 برابر حداقل دستمزد است.


نوربخش با اشاره به الکترونیکی شدن دفترچه های بیمه گفت: در 9 ماهه امسال حدود 100 میلیون تومان برای پرونده های الکترونیکی هزینه شد.حذف دفترچه بیمه برای کنترل هزینه های سازمان تامین اجتماعی بود و الکترونیکی شدن بیمه ها طرحی متحول در بیمه سلامت و بیمه تامین اجتماعی بود که در دولت یازدهم انجام شد.


وی با بیان اینکه بیمه بیکاری افرادی که در حوادثی مانند زلزله ،آتش سوزی و غیره پرداخت می شود، افزود: سازمان تامین اجتماعی در خصوص موارد بحرانی و‌چالش ها همیشه جدی برخورد کرده است و سازمان برای افرادی که در حوادث بیکار شده بودند و دیر کرد پرداخت بیمه داشتند جرایم بیمه ای آن ها را بخشید و همچنین به افرادی که زیر پوشش تامین اجتماعی هستند اگر سرپرست خود را در این حوادث از دست داده اند برای کفن و دفن تمام هزینه ها متقبل می شود.
باشگاه خبرنگاران




۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن