تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 10 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793397185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو فراکسیون روحانیت مجلس: ایرادی به قرآن مطلا وارد نیست/ یکی پولش را در تایلند هزینه می‌کند، یکی هم خرج قرآن مطلا می‌کند/مسجد و مصلی نسازیم و همه‌چیز را تعطیل کنیم؟


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: عضو فراکسیون روحانیت مجلس: ایرادی به قرآن مطلا وارد نیست/ یکی پولش را در تایلند هزینه می‌کند، یکی هم خرج قرآن مطلا می‌کند/مسجد و مصلی نسازیم و همه‌چیز را تعطیل کنیم؟
یک عضو فراکسیون روحانیت مجلس با بیان این‌که ایرادی به قرآن مطلا که با هزینه شخصی تهیه شده، وارد نیست، گفت: همان‌طور که ممکن است شخصی پولش را در تایلند هزینه کند، می‌تواند خرج قرآن مطلا کند.
آفتاب‌‌نیوز : حجت‌الاسلام حسن نوروزی در واکنش به حواشی ایجاد شده در ارتباط با رونمایی از یک قرآن مطلا، به روایتی از امیرالمومنین علی (ع) اشاره 
یک عضو فراکسیون روحانیت مجلس: ایرادی به قرآن مطلا وارد نیست/ یکی پولش را در تایلند هزینه می‌کند، یکی هم خرج قرآن مطلا می‌کند/مسجد و مصلی نسازیم و همه‌چیز را تعطیل کنیم؟
کرد و گفت: در زمان امیرالمومنین، فردی خدمت ایشان حاضر شد و گفت یاعلی، این پرده مزین روی کعبه هیچ فایده‌ای ندارد. باتوجه به آن‌که در شرایط جنگ هستیم، اجازه دهید این پرده را بفروشیم و خرج رزمندگان اسلام کنیم.


به گزارش آفتاب‌نیوز، وی افزود: امیرالمومنین در پاسخ به این صحابه خود فرمودند آیا این پرده در زمان پیغمبر (ص) نیز روی کعبه بود؟ آن فرد پاسخ مثبت داد. حضرت فرمود آیا پیغمبر پرده را جمع کرد؟ آن صحابه پاسخ منفی داد. بنابراین امیرالمومنین فرمودند بگذارید این پرده به حال خود بماند.


عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با اتکا به نتیجه‌گیری از این روایت، به موضوع رونمایی از قرآن مطلا اشاره کرد و گفت: امروز هم باید ببینیم این قرآن با هزینه شخصی تهیه شده یا دولتی. باتوجه به آن‌که این قرآن قطعاً با هزینه شخصی تهیه شده، ایرادی به آن نیست.


همان‌طور که ممکن است شخصی پولش را در تایلند هزینه کند، می‌تواند خرج قرآن مطلا کند


نماینده اصولگرای بهارستان و رباط‌کریم در مجلس خاطرنشان کرد: با این حساب همان‌طور که ممکن است کسی دارایی و پولش را در تایلند هزینه کند یا به دریا بریزد، ممکن است کسی هم بخواهد پولش را برای تهیه قرآن مطلا به‌کار ببرد و دین خود را به قرآن ادا کند.


عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در واکنش به برخی انتقادها نسبت به آن‌که در شرایط اقتصادی امروز و باتوجه به تاکیدات فراوان بر رعایت اقتصاد مقاومتی، این هزینه‌ها اضافی است، گفت: در این صورت باید بگوییم مسجد نیز نسازیم، مصلی نسازیم و همه‌چیز را تعطیل کنیم.


سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکید کرد: اگر این قرآن با هزینه شخصی تهیه شده، ایرادی نیست؛ چرا که افراد این اختیار را دارند که با اموال خود آن‌چه می‌خواهند انجام دهند تا بتوانند فرهنگ، میراث و هنر اصیل لایرانی-اسلامی را حفظ کنند.


زینت کعبه و قرآن حرام نیست


نوروزی در پاسخ به سوالی درباره ارتباط حدیث مورد اشاره با ماجرای قرآن مطلا، باتوجه به آن‌که در روایت اشاره‌ای به اموال شخصی نشده بود، گفت: تاکیدم این بود که اگر زینتی به کعبه آویزان شود، حرام نیست. بنابر این قرآن هم که بالاتر کعبه و ثقل اکبر است، این‌طور تمجید شود، ایرادی نیست.


منبع: ایلنا





۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن