تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 4 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797559116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش‌بینی بارش شدید در ارتفاعات حیران/آمادگی ۴۱ اکیپ راهداری گیلان برای مقابله با بحران برف


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پیش‌بینی بارش شدید در ارتفاعات حیران/آمادگی ۴۱ اکیپ راهداری گیلان برای مقابله با بحران برف
فرماندار بندر مرزی آستارا گفت: در پی صدور اطلاعیه هشدار بارش برف در این شهرستان ، از امروز پنج شنبه (5 بهمن) مرخصی همه مدیران لغو می شود و همه دستگاه های باید در آماده باش کامل باشند.
آفتاب‌‌نیوز : یونس رنجکش کیسمی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان مرزی بندر آستارا که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در پی صدور اطلاعیه سازمان هواشناسی در خصوص نفوذ توده هوای سرد به کشور و آغاز بارش به صورت باران و برف در مناطق جلگه ای و کوهستانی بندر مرزی آستارا ، جلسه شورا با هدف مدیریت این رویداد طبیعی برگزار شد.


وی با اشاره به اینکه اهمیت موضوع سبب شد تا این جلسه با حضور مسئولان ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی و مسئولان نظامی و انتظامی شهرستان برگزار گردد، افزود: از امروز پنج شنبه (5 بهمن) تا پایان دهه مبارک فجر مرخصی همه مدیران شهرستان لغو می شود.


وی با اشاره به اینکه اعضا برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی در آمادگی کامل هستند‌، تصریح کرد: ادارات و کلیه نیروها برای مدیریت بحران احتمالی پیش رو در آماده باش کامل قرار دارند و باید بر این موضوع توجه کنیم که مشارکت مردمی در عبور از بحران احتمالی بارش برف پیش رو بسیار موثر است.


رنجکش کیسمی با بیان اینکه خبرگزاری ها و سایر رسانه های معتبر هشدارهای عمومی را بصورت مکرر به مردم اعلام کنند‌، یادآور شد: مدیران دستگاه های اجرایی باید در زمان بارش ها از مصاحبه خودداری کنند تا پراکنده‌گویی رخ ندهد.


وی ضمن تأکید بر اینکه شهروندان کلیه هشدارها را از منابع موثق و رسمی دریافت کنند و از پرداختن به حواشی و انتشار شایعات به شدت بپرهیزند‌، خاطر نشان کرد: این ایام مناسب ترین زمان آزمایش نانوایی‌های چندگانه‌سوز است که باید اصناف و صنعت‌، معدن و تجارت اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.


وی از هماهنگی لازم با شهرداری های آستارا و لوندویل ، راهداری ، هلال احمر ، بخشداری های مرکزی و لوندویل ، اورژانس ، شبکه بهداشت و درمان ، نیروهای نظامی و انتظامی ، برق ، گاز ، آب ، آموزش و پرورش ، دانشگاه ها و سایر ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی شهرستان سخن گفت و خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و پیمانکاران مختلف شهرستان برای عبور از این پدیده طبیعی ضروری است.


فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا پرهیز از سفرهای غیرضروری و ممانعت از پارک نمودن خودروها در زیر درختان و تیرهای چراغ برق و مدیریت سیستم گرمایشی منازل و سوخت خودروها را از اولویت های همکاری مردم در مدیریت بحران برشمرد و افزود: مردم فهیم آستارا ضمن رعایت هشدارهایی را که از سوی مراجع رسمی اعلام می گردد نسبت به تهیه اقلام مورد نیاز مانند نان ، آب معدنی و مایحتاج ضروری نموده و همچنین روستائیان گرامی و به خصوص دامداران برای دام های خود سرپناه مناسب و خوراک مهیا نمایند.


وی در بخش پایانی سخنان خود از وظیفه ذاتی شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان در راستای آمادگی، برنامه‌ریزی و مقابله با مشکلات ناشی از وقوع بلایای طبیعی از قبیل برف ، باران ، زلزله و جاری شدن سیل سخن گفت و تأکید کرد: همه عوامل شهرستان درصدد هستند تا اقدامات خود را در راستای خدمت‌رسانی صحیح و اصولی به شهروندان مدیریت نمایند.


آمادگی 41 اکیپ راهداری گیلان برای مقابله با بحران برف


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان نیز گفت:41 اکیپ راهداری با تعداد 482 نفر راهدار و تعداد 274 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک آماده مقابله با بحران برف می باشند.


مهندس «نازک کار» با اشاره به پیش بینی بارش برف در استان گیلان، اظهار کرد: 41 اکیپ راهداری با تعداد 482 نفر راهدار و تعداد 274 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه   سنگین و سبک ضمن استقرار در 16 راهدارخانه ثابت و 9 راهدارخانه سیار استان و همچنین 16 اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها، آماده مقابله با بحران برف می باشند.


​مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان گیلان، به تشریح سایر اقدامات جهت مقابله با بحران بارش برف پیش بینی شده پرداخت و افزود: برگزاری نشست اضطراری عملیات راهداری زمستانی و بررسی تجهیزات و توانمندی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان   ها در زمان وقوع بحران، برنامه ریزی جهت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، ذخیره سوخت و دپوی نمک در مراکز از پیش تعیین شده از مهمترین برنامه ها و اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان برای مقابله با بحران برف پیش رو است.


وی تصریح کرد: طبق هدفگذاری صورت پذیرفته، تمام توان و ظرفیت حوزه راهداری استان اعم از نیروهای راهداری، ماشین آلات و تجهیزات راهداری سبک، نیمه سنگین و سنگین در زمان بحران برف در وهله نخست به بازگشایی محورهای شریانی و اصلی به ویژه ورودی های استان معطوف می گردد.


این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این اداره کل مسئولیت نگهداری از راه های برون شهری را بر عهده دارد لذا در هنگام بارش برف شدید، بازگشایی به موقع معابر شهری کمک شایانی به اجرای بهینه عملیات اضطراری راهداری خواهد کرد.


نازک کار، از مردم خواست با توجه به پیش بینی بارش برف در اوایل هفته آینده در اکثر نقاط استان، چنانچه سفر ضروری ندارند از تردد در محورهای برون شهری به ویژه کوهستانی خودداری کنند و در غیر این صورت حتما تجهیزات ایمنی نظیر زنجیر چرخ و لوازم ایمنی را به همراه داشته باشند.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان یادآور شد: هموطنان می توانند از طریق تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت راه ها یا تماس با شماره 33311111 مرکز بی سیم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، از وضعیت راه ها مطلع شوند.


منبع: ایسنا





۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن