تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796992392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجرای آزار شیطانی پسر نوجوان در اطراف زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ماجرای آزار شیطانی پسر نوجوان در اطراف زنجان
دو مردکه دست به قتل پسر17 ساله ای در زنجان زده بودند به قصاص نفس محکوم شدند.
آفتاب‌‌نیوز : فعالیت های پلیس و تحقیقات محلی برای کشف علت گم شدن محمدامین، شروع یک داستان غم بار برای خانواده این نوجوان بود.


به گفته قاضی پرونده قاسم کرمی، بررسی آخرین تماس های محمدامین موجب شد تا پای فلاح پسر 19 ساله، دوست مقتول به این پرونده باز شود.


فلاح که از طریق پسرعموی محمدامین طرح دوستی با او را ریخته بود، ابتدای امر با پیشنهاد دعوت به پارتی وارد دوستی عمیق تر با محمدامین می شود، اما این پیشنهاد از طرف مقتول رد می شود.


محمدامین و فلاح هر 2 ساکن شهرک کارمندان زنجان هستند، اما دوستی فلاح همه داستان نیست، بعد از بازجویی ها مشخص می شود بازیگر Actor نقش نخست این ماجرا شخصی بنام ترابی است.


ترابی مرد 35 ساله ای که، قاضی پرونده درباره اش می گوید: "طبق تحقیقات محلی مشخص شده، در کودکی مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته و برادر 13 ساله اش به همین علت ربوده شده و با وجود گذشت نزدیک به 2 دهه هنوز اثری از او پیدا نشده است.


پزشک قانونی تهران بعد از چند بار تست جنون، به طور قطعی اعلام کردند ترابی به بیماری اسکیزوفرنی دچار است، اما در حد جنون نیست.


قاضی کرمی بر این باوراست که همین عقده های چندین ساله و زندگی در فقر و بعد از آن وقایع دوران کودکی و جوانی ترابی، باعث می شود تا نقشه شومی را از چند سال گذشته مثل سناریوی فیلم های جنایی در سر پرورش دهد.


شاید "انتقام از جامعه" کلید واژه ای است، که ترابی می خواهد با عملیاتی کردن آن تمام بلاهایی که زندگی بر سرش آورده بر سر یکی دیگر بیاورد و انتقامش را اینطور از زندگی بگیرد.


طبق گفته فلاح، ترابی در ابتدای آشنایی اش با او خود را مامور امنیتی معرفی کرده بود و دنبال یک پسر 17 ساله که از خانواده ای مرفه باشد می گشت.


برای این معرفی و همکاری؛ در ابتدا پیشنهاد 12 میلیون تومانی به فلاح داده و طبق گفته قاضی از اظهارات متهم، این پیشنهاد وسوسه کننده تا 100 میلیون تومان هم جا داشت و اگر فلاح قبول نمی کرد پیشنهاد را بالا می برد.


بعد از این پیشنهاد بود که فلاح با محمدامین طرح دوستی ریخته و اجرای ماجرای شوم وارد مرحله تازه و اجرایی می گردد، ماجرایی که خود فلاح هم تا آن لحظه نمی دانست وارد چه باتلاقی می شود.


پدر فلاح صاحب یک گاوداری در اطراف شهر زنجان است و همین مکان محل اسارت محمدامین مشخص می گردد، تا اینکه او را به بهانه ای دروغ سوار ماشین می کنند و به مکان اجرای نقشه های شوم ترابی می برند.


فریاد ها، التماس ها و ترس و لرز محمدامین با چشم های بسته، چیزی از تلاش برای اجرای سناریوی فیلم جنایی، ساخت و پرداخته ترابی نمی کاهد.


فلاح در اعترافتش در دادگاه گفت: "برای خفه کردن محمدامین با کراوات که از قبل برنامه ریزی شده بود تلاش کرد، اما بعد از ناموفق بودن در اجرای آن، ترابی اقدام به ترک صحنه جرم بدون کشته شدن مقتول کرد. به خاطر ترس از شناسایی وزندانی شدن، مانع این کار شدم، 2 نفری با کراوات او را خفه کردیم".


به رغم پشیمانی ترابی از قتل، ترس از شناسایی فلاح، باعث شد آنچه نباید اتفاق می افتاد، رقم بخورد، اما دوباره این همه ماجرا نبود، باید جسد مقتول و تمام آثار جنایت محو می شد، از همین رو طبق برنامه او را در اطراف شهر در محلی که تجمع ضایعات است برده و با ریختن بنزین جسد را می سوزانند.


قرار بود این تراژدی هولناک جنایی، با خوردن یک شام در یک رستوران لوکس شهر به پایان برسد، اما بعد از جدایی ترابی و فلاح، شب هنگام ساعت 11 ، فلاح برای محو کامل تر جسد مقتول به صحنه جرم بازگشته و روی جسد را با خاک می پوشاند.


کرمی قاضی پرونده و رئیس شعبه اول دادگاه کیفری یک زنجان علت طولانی شدن صدور حکم را به خاطر تشخیص دقیق جرم متهمان پرونده دانست و گفت: "چون قرار بود برای جان 2 انسان دیگر تصمیم گیری شود، تعیین دقیق جنون ترابی زمان برد و طول کشید."


وی ادامه داد: در جلسه آخر 30 دی سالجاری حکم 2 متهم بهقتل صادر شد و هر 2 نفر به علت جنایات انجام شده، به قصاص نفس محکوم شدند.


شروع این جنایت در تاریخ 21 تیر سال 95 بود و بیش از یکسال طول کشید تا حکم نهایی درباره این قتل فجیع که افکار عمومی را جریحه دار کرده بود، صادر شود.


رکنا 







۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن