تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796974553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر اطلاعات: انرژی کشور صرف دامن زدن به اختلافات درونی نشود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: وزیر اطلاعات: انرژی کشور صرف دامن زدن به اختلافات درونی نشود
وزیر اطلاعات تاکید کرد: نباید انرژی کشور صرف دامن زدن به اختلافات درونی شود چرا که این امر موجب تحقق اهداف دشمنان خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی در جلسه شورای اداری استان زنجان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره کارکنان کشتی نفت‌کش ایران و تسلیت شهادت سه تن از شهدای عرصه گمنامی در آذربایجان‌غربی، افزود: این شهدا در جهت تضمین امنیت نظام، سینه خود را سپر کرده‌ و اجازه ایجاد ناامنی به دشمنان را ندادند.

وی زنجان را شهر شعور و شور حسینی دانست و گفت: این استان خاستگاه علما و اندیشمندان بزرگی بوده و از افتخارات زیادی برخوردار است.

علوی، علت پیروزی و پیدایش انقلاب اسلامی در ایران را اجرای فرامین الهی، احکام اسلام و سیره اولیا دانست و افزود: قرار گرفتن در جایگاه گره‌گشایی از کار مردم، نشانگر لطف خداوند است و شکر این نعمت را باید با خدمت‌گذاری بیشتر و بی‌منت به‌جا آورد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه نگاه دنیوی به مقام و ریاست، خسارت خواهد بود، گفت: امیرالمومنین علی (ع) برای یاری مظلومان و رسیدگی به محرومان مسئولیت اداره جامعه اسلامی را پذیرفتند و این سیره باید به عنوان الگوی مسئولان در نظام اسلامی قرار گیرد.

وی، مسئولیت در نظام اسلامی را امانت دانست و افزود: در منطق اسلام، محبوب‌ترین فرد آن کسی است که بیشتر به درد مردم رسیدگی کند.

وزیر اطلاعات گفت: خداوند حضرت ابراهیم (ع) را نیز بعد از رسیدن به مقام نبوت برای هدایت مردم به مقام امامت برگزید؛ چراکه خدمت به مردم حق آنان است و همگان باید به این امر عمل کنند.

علوی، افزایش درآمد سالیانه، ارائه آموزش و اجرای عدالت را از جمله حقوق مردم از نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مردم از حقوق حقه آنان است و باید حداقل با حفظ کرامت و بها دادن به شخصیت مردم، ضعف‌ها و نقصان‌ها را تعدیل کرد.

وی، مهربانی و عطوفت در حکومت اسلامی و اداره جامعه را ضروری دانست و گفت: باید قدرت خود را در برابر دشمنان به کار گیریم و به آحاد مردم که درون نظام هستند، خدمت‌رسانی کنیم.

علوی با اشاره به تاکید امیرالمومنین علی (ع) در حفظ حرمت و تامین امنیت برای مسلمانان و غیرمسلمانان، افزود: اسلام وقتی در مقام حکومت جامعه قرار گیرد باید به همه افراد، هر چند با مشی ما متفاوت باشند، خدمت کند.

وی بر پرهیز از ایجاد دلزدگی و پاشیدن بذر ناامیدی در جامعه تاکید کرد و گفت: باید با همدلی، هم‌افزایی و تقویت روحیه وحدت، مسائل و مشکلات را برای پیشبرد حکومت اسلامی برطرف کنیم.

این مسئول، وجود وحدت و همدلی میان مسئولان در استان زنجان را نعمت عنوان کرد که باید قدر آن را دانست و یادآور شد: بر اساس سنت الهی، اختلاف موجب هلاکت و شکست ملت‌ها می‌شود و وحدت و برادری مایه عزت و پیروزی خواهد شد.

وی با اشاره به مسائل پیش‌آمده در هفته‌های گذشته در کشور، گفت: باید نارضایتی‌ها و مسائلی که موجب بروز چنین حوادثی می‌شود را علاج کرد.

وزیر اطلاعات بر دامن نزدن به مسائل اختلاف‌آفرین در کشور که موجب سوءاستفاده دشمنان برای ایجاد ناامنی می‌شود تاکید کرد و تقویت وحدت را ضرورتی انکارناپذیر دانست.

علوی در این جلسه با تقدیر از عملکرد مدیرکل سابق اطلاعات استان زنجان، مسئول جدید این اداره‌کل را معارفه کرد و با بیان اینکه پیروزی‌های جمهوری اسلامی ایران در منطقه، تحت رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و تدابیر و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها، موجب سرشکستگی دشمنان و بروز حوادث اخیر در کشور موجب شادمانی آنان شده است، خاطرنشان کرد: گرچه اصل این حادثه به کشور لطمه زد اما مهار این مسئله که دشمنان به آن دل بسته بودند موجب اقتدار نظام اسلامی شد و با وحدت و عملکرد خوب دستگاه‌ها و همکاری مردم فهیم، موفقیت‌های خوبی به دست آمد.

در پایان این جلسه مدیرکل سابق اطلاعات استان زنجان تودیع و مدیرکل جدید معارفه شد.

منبع: ایسنا





۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن