تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797892792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارت مدیرعامل بانک شهر درباره نیاز امروز شهرها


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اظهارت مدیرعامل بانک شهر درباره نیاز امروز شهرها
درحال حاضر شهرها و به‌خصوص کلانشهرها، مراکز فرماندهی اقتصاد جهانی هستند؛گردش جهانی سرمایه، کالا، خدمات و اطلاعات کارکردهای نوینی را به شهرها بخشیده است. پورزرندی ادامه داد:شهرها بیشتر از گذشته در اقتصاد جهان نقشی اساسی ایفا می‌کنند و سبب افزایش ثروت ملت‌ها شده اند.
آفتاب‌‌نیوز : مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه شهرهای کشورمان هم اکنون با معضلات متعددی روبه‌رو بوده و در آینده نیز با معضلات پیچیده‌تر و جدیدی مواجه خواهند بود،گفت: مدیریت شهری منعطف، هوشمند و نوآور نیاز امروز شهرها، بویژه کلان شهرهاست.


به گزارش مرکز ارتباطات وروابط عمومی بانک شهر ،دکتر حسین محمد پورزرندی در سومین کنفرانس جامع مدیریت شهری ایران که با حضور مدیران ارشد شهری پایتخت و کلان شهرها ، نمایندگان مجلس ، استاندار تهران و جمع کثیری از دانشجویان در محل دانشگاه تهران برگزار شد، بر ضرورت حل مشکلات قوانین شهری در کشورمان تاکید کرد.


وی با تشریح نحوه عملکرد مدیریت شهری در شهرهای مختلف دنیا و پیشرفت های آنان در حوزه های مختلف ،تصریح کرد: درحال حاضر شهرها و به‌خصوص کلانشهرها، مراکز فرماندهی اقتصاد جهانی هستند؛گردش جهانی سرمایه، کالا، خدمات و اطلاعات کارکردهای نوینی را به شهرها بخشیده است. پورزرندی ادامه داد:شهرها بیشتر از گذشته در اقتصاد جهان نقشی اساسی ایفا می‌کنند و سبب افزایش ثروت ملت‌ها شده اند.


وی با تاکید بر ضرورت توجه به افزایش درآمدهای پایدار شهری در شهرها،گفت:شهری که بر درآمدهای ناپایدار تکیه کند هیچ‌گاه رنگ پایداری اجتماعی و زیست‌محیطی را نخواهد دید؛ زیرا برای کسب درآمد و اداره شهر مجبور است ملاحظات اجتماعی و زیست محیطی را نادیده بگیرد.


مدیرعامل بانک شهر آینده پایدار شهری را در گرو توسعه اقتصادی شهر، تنوع و تکثر در قدرت و مدیریت، دسترسی برابر و عادلانه به خدمات، انسجام اجتماعی، مشارکت شهروندی و افزایش استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر عنوان کرد.


پورزرندی نوآوری، بلند نظری و داشتن افق‌های گسترده را امری ضروری برای مدیران برای پیشبرد توسعه شهری اعلام کرد و افزود:باید توجه داشت که اقتصاد شهری نوین نیز تقاضاهای جدیدی را برای مهارت‌ها، خلاقیت‌ها و تخصص‌ها ایجاد می‌کند و به تمامی ارکان شهر اجازه می‌دهد که به دنبال راه‌حل‌های نوآورانه باشند وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر شهرهای دنیا توسط یک نهاد مالی و اقتصادی حمایت می شوند به نقش بانک شهر در کمک به مدیریت شهرهای کشورمان اشاره کرد و گفت: در چند سال اخیر تلاش داشته ایم تا به عنوان بازوی کمکی مدیریت شهرها، در حوزه های مختلف شهری بخصوص توسعه خطوط مترو حامی شهرداری های کشور باشیم.


پورزرندی با بیان اینکه خوشبختانه سطح همکاری ها و تعاملات بانک شهر با شهرداری های شهرهای کشورمان روز به روز درحال توسعه است، تصریح کرد: حمایت‌های این بانک از شهرداری‌ها طی چند سال اخیر موجب شده ، بسیاری از اقدامات عمرانی به جامانده از گذشته به سرانجام برسد.همچنین باید اعلام کنم که عمده سرمایه گذاری بانک شهر در حوزه حمل و نقل عمومی بخصوص مترو بوده است.







۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن