تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797111281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شروع نامید کننده جشنواره تئاتر فجر/سایت فروش بلیت جشنواره از کار افتاد+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: شروع نامید کننده جشنواره تئاتر فجر/سایت فروش بلیت جشنواره از کار افتاد+عکس
براساس اعلام دبیرخانه سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، قرار بر این بود تا ساعت 20 دیشب بلیت فروشی مخصوص اهالی رسانه در سایت جدید بلیت فروشی جشنواره تئاتر فجر آغاز شود اما همچنان خرید بلیت در این سایت با مشکلات فراوانی روبرو است.
آفتاب‌‌نیوز : براساس اعلام دبیرخانه سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، قرار بر این بود تا ساعت 20 دیشب بلیت فروشی مخصوص اهالی رسانه در سایت ایران نمایش آغاز شود اما همچنان خرید بلیت در این سایت با مشکلات فراوانی روبرو است.

این در حالی است که سایت بلیت فروشی سال گذشته جشنواره با دامنه و تعداد کاربر بالا طی سالهای اخیر به خوبی توانسته از پس بلیت فروشی آثار جشنواره بر آید اما فرهاد مهندس پور و سایر عوامل جشنواره اصرار داشتند که سایت جدید انتخاب شده به علت توانایی ها و تمایزات فراوان خود نسبت به سال گذشته برای بلیت فروشی جشنواره انتخاب شده است.


شروع نامید کننده جشنواره تئاتر فجر/سایت فروش بلیت جشنواره از کار افتاد+عکس



فرهاد مهندس پور طی نشست دیروز سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام کرد که انتخاب سایت بلیت فروشی به مزایده گذاشته شده و دبیرخانه بهترین پیشنهاد را پذیرفته است.

از همان دیروز و طی نشست جشنواره اهالی رسانه نقدهای فراوانی به چرایی انتخاب سایت ضعیف کنونی را داشتند. این سایت در حال حاضر تنها پنج نمایش را روی صفحه بلیت فروشی خود می بیند در حالی که سایت پیشین جشنواره ماهانه قریب به دویست اثر نمایشی را پوشش می دهد.

خبررسانی سایت کنونی بلیت فروشی جشنواره هم نشان می دهد که مسئولین این سایت چندان اهمیتی به مساله به روز بودن نداشته اند و اخبار این سایت به کندی و دیر به دیر به روز می شود.


شروع نامید کننده جشنواره تئاتر فجر/سایت فروش بلیت جشنواره از کار افتاد+عکس



طراحی ساده و بدون عمق سایت هم خبر از عدم توانایی سایت ایران نمایش در پرداختن به حجم بالایی از مراجعه کننده و همچنین اطلاعات را دارد و تجربه دیشب نشان داد که این سایت در مواجهه با تعداد اندک خبرنگاران نیز ناتوان است و مشخص نیست در ایام جشنواره چگونه از پس بلیت فروشی برای عموم بر خواهد آمد.

حال مشخص نیست آن پنج رکن اصلی دبیرخانه که دبیر و روابط عمومی جشنواره اصرار بر آن داشتند چه بوده که سایتی ضعیف و ناکارآمد را برای جشنواره انتخاب کرده اند. سایتی که دیشب و بعد از گذر از زمان مقرر هیچگونه تغییر خاصی نداشت و پس از یک ساعت لینکی را به عنوان خرید بلیت جشنواره ارائه کرد که در صفحه بعدی خود به جشنواره موسیقی فجر ارجاع داده می شد.


شروع نامید کننده جشنواره تئاتر فجر/سایت فروش بلیت جشنواره از کار افتاد+عکس



حال باید دید آیا این سایت برای پیشرفت و دیده شدن وارد کارزار تبلیغاتی جشنواره تئاتر فجر شده و آیا توانایی خاصی در خود پنهان دارد که همه بی خبرند. نکته جالب آنجا که اپراتور این سایت طی تماس های مکرر از باز شدن سریع بلیت فروشی طی دقایقی بعد خبر می داد تا آنجا که نزدیک به ساعت 12 نیمه شب بنری با عنوان بلیت فروشی ساعت 9 صبح روز بعد آغاز می شود خیال همه را راحت کرد.

جشنواره تئاتر فجر امسال با انتقادات فراوانی روبرو شده است. از طراحی پوستر که در نشست جشنواره مورد نقد تند و صریح اهالی رسانه قرار گرفت تا نحوه انتخاب آثار بخش مرور و مسابقه که طی قوانینی صورت گرفته بود. قوانینی که دبیر جشنواره تلویحاً آن را فرایند می نامید.


شروع نامید کننده جشنواره تئاتر فجر/سایت فروش بلیت جشنواره از کار افتاد+عکس



سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در ابتدا با حضور دبیر و مدیران کاملاً تئاتری امید تازه ای در دل جوانان تئاتری به وجود آورد اما این امید با نحوه عملکرد و انتخاب آثار به سرعت به تیرگی گرایید. نامیدی که دیروز طی نشست جشنواره به حضور و اعتراض شدید یکی از بازیگران جوان تئاتر انجامید.

منبع: میزان






۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن