تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796700336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران سرسوزنی از برنامه موشکی خود عقب‌نشینی نمی‌کند/ترامپ منفورترین رییس‌جمهور تاریخ آمریکاست


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ایران سرسوزنی از برنامه موشکی خود عقب‌نشینی نمی‌کند/ترامپ منفورترین رییس‌جمهور تاریخ آمریکاست
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس با بیان اینکه که ایران بر اساس منافع ملی خود تصمیم می‌گیرد تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران سرسوزنی از سیاست‌های خود در عرصه توانمندی موشکی عقب نشینی نخواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز : بروجردی در در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به تمدید تعلیق تحریم‌ها بر اساس برجام از سوی رییس جمهور آمریکا گفت: ‌ترامپ منفورترین رییس جمهور تاریخ آمریکا است که نفرت از او از مرزهای جغرافیایی آمریکا عبور کرده و تبدیل به پدیده جهانی شده است.


وی ادامه داد: ترامپ امروز با بی‌احترامی به سیاهپوستان بدون تردید نفرت از خود را در بین سیاه پوستان به طور ویژه گسترش داد.


 بروجردی با بیان اینکه آمریکا از ناقضان جدی توافق هسته‌ای است گفت: در شرایطی که بارها کشورهای اروپایی و امضا کنندگان سند برجام به رفتار غیرمنطقی ترامپ اعتراض کردند باز هم ترامپ از ناقضان جدی این توافق به شمار می‌آید. البته او با وجود همه رجزخوانی‌ها بار دیگر مجبور به تمدید تعلیق شد و نتوانست رجز‌خوانی‌ها را محقق کند. فکر می‌کنم اینکه گفته شده این تمدید برای بار آخر بوده، برای حفظ آبروی از دست رفته او در جامعه آمریکا و جامعه جهانی است.


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به وضع تحریم‌های جدید از سوی رییس جمهور آمریکا در مورد چهارده شخصیت حقیقی و حقوقی به بهانه نقض حقوق بشر و حمایت از برنامه‌های تسلیحاتی گفت: ‌قطعا این اقدام غیرمنطقی از مصادیق نقض برجام است چون آمریکا اقدام به وضع تحریم‌های جدید کرده است.


بروجردی یادآور شد: برجام سند بین المللی است که متعلق به یک کشور نیست و همه اعضای دائم شورای امنیت و آلمان آن را امضا کرده‌اند لذا آن‌ها باید بیشتر از جمهوری اسلامی ایران معترض به این رفتار آمریکا بوده و به هیچ وجه از او دنباله روی نکنند.


وی گفت: ‌جمهوری اسلامی ایران هم بر اساس منافع ملی خود در این باره تصمیمات لازم را در ساختار قانونمند طراحی شده در موضوع هسته‌ای اتخاذ می‌کند. آمریکایی‌ها نیز به هیچ وجه از این ادبیات و واقدامات موجب نخواهد شد که جمهوری اسلامی ایران سر سوزنی از سیاست‌های خود در عرصه توانمندی موشکی خود عقب نشینی کند.


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس توضیح داد: توانمندی موشکی تنها وسیله بازدارنده در برابر تهدیدهای دشمن است آن هم در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران پذیرفته سلاح هسته‌ای نداشته باشد و از دیگر سلاح‌های کشتار جمعی مانند سلاح‌های شیمایی و میکروبی استفاده نکند چون به طور کلی مخالف استفاده ازسلاح‌های کشتار جمعی است؛ بنابراین اگر توانمندی موشکی ایران به عنوان عامل بازدارنده در مقابل تهدیدات دشمن وجود نداشته باشد ایران اسلامی با توجه به تجربه ۸ سال جنگ تحمیلی با مشکل جدی مواجه می‌شود.


بروجردی با اشاره به تصمیمات اخیر آمریکا و به دنبال آن نقض برجام گفت: آمریکا بداند که اگر بخواهد این اقدامات غیرمنطقی و نقض رسمی برجام را ادامه بدهد و بازی را بر هم زند توانمندی مقطع فعلی ما به مراتب بیش از قبل قرارداد هسته‌ای است. ما در راستای منافع ملی خودمان و با توجه به اصل بهره گیری صلح آمیز از انرژی هسته‌ای گام‌های لازم را بر خواهیم داشت.





۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن